מילות מפתח לקידום אתרים
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מילות מפתח לקידום אתרים 

מאת    [ 02/07/2018 ]
מילים במאמר: 421   [ נצפה 471 פעמים ]

 
 

אם אתם רוצים שהאתר שלכם יהיה מדורג בדף הראשון בגוגל, אתם חייבים להשקיע בתוכן וכמה שיותר. אחד הכלים הטובים ביותר לקידום מילות מפתח הוא קידום מאמרים. למה הכוונה? קידום אתרים למעשה מקדם את האתר שלך בגוגל, בצורה כזאת כאשר בתוך המאמר עצמו ישנן מילות מפתח אשר מביאות את הגולש אל האתר שלך. ככל שיש יותר מילות מפתח כך גוגל קורא את התוכן ונותן לך נקודות והאתר שלך מתקדם עם הזמן בתוצאות החיפוש האורגניות. כל מאמר קידום חייב לכלול בכותרות משנה ובתוך הפסקה לפחות 4 פעמים את מילת המפתח שהיא למעשה מילת הביטוי שאנו רוצים לקדם.

איךמחפשים את העסק שלכם?

חשוב שבדקו מה הגולשים שלכם מחפשים שהם זקוקים לכם. יש להכין רשימה של מילות מפתח ,מילות נרדפות וביטויים אשר רלוונטיים לתוכן של האתר שלכם. המילות יכולות להיות קשורות לתחום העיסוק של העסק שלכם, כך שאם לדוגמא אתם עוסקים בכתיבת תוכן ע"י מילות ביטוי כגון: כתיבת תוכן, כתיבה שיווקית, מאמרי קידום וכו' תוכלו להגיע לקהל גדול יותר של גולשים פוטנציאליים אשר מחפשים שירות זה. כמו כן, אתם יכולים לשאלו את הלקוחות שלכם מהם הם מחפשים באינטרנט על מנת להגיע אליכם.

מה מחפשים עם מילות מפתח?

בעזרת מנועי החיפוש ניתן לדעת איזה נושאים הגולשים מחפשים. אחת השיטות לחיפוש מידע בגוגל הוא להקליד את תחילת הביטוי במנוע החיפוש ולראות את ההשלמה האוטומטית שהוא מציע ואת רשימת המילים מתחת לשורת החיפוש. מילות שנמצאות גבוהה יותר ברשימת מנוע החיפוש אלו הן המילים שהלקוחות מחפשים אותן יותר.

כמה מחפשים מילות מפתח?

כדי לדרג את מילות החיפוש שלכם שיהיו בראש הרשימה, רצוי להשתמש בביטויים מפורטים יותר. כך למשל כתיבה שיווקית תהיה עדיפה על המילה כתיבה. הביטויים הקצרים לא תמיד יביאו את הגולש לתוצאה הרצויה, ולכן על מנת להיות ממוקדים יש לכתוב ביטוי המורכב לרוב משני מילים ומעלה.

את מי מחפשים ע"י מילות מפתח?

בעזרת Google Adwords ניתן לראות אילו מילים או ביטויים מחפשים הגולשים וכמה חיפושים נעשים עבור מילים אלו. כלי זה ייתן לכם אינדיקאציה האם כדאי לכם להשתמש במילים אלו אצלכם בחיפוש או במילים אחרות. ככל שהחיפוש של מילה הוא גבוה יותר כך הקידום של המילה או הביטוי יהיה קשה יותר, ועל כן יש להתמקד במילים שהתחרות ביניהן נמוכה יותר. כלי זה ניתן בחינם ופתוח לשימוש לכל מי שמעוניין בו. כמו כן, ניתן לקבל מילות נוספות שהלקוחות שלכם לא חשבו עליהם.

מילות מפתח הם כלי אדיר לקידום האתר, אך חשוב שיהיה לכם כמה שיותר תוכן מקורי שייתן מידע לגולשים שהם לא מקבלים בשום מקום אחר. כמו כן, התוכן צריך לענות על שאלות של גולשים ולהיות בעל ערך, כלומר לעזור לגולשים לקבל פתרון לבעיה שהם נמצאים בה.

 

מירב כותבת תוכן והבעלים של חברת " מירב" כתיבת תוכן http://meravh.co.il/, merav273@gmail.com ,050-5952075


 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב