פירסום מאמרים - שאלות ותשובות
דף הבית הרשם | התחבר

שאלות ותשובות

קיבצנו כאן מבחר של שאלות ותשובות נבחרות כפי שהועלו מעת לעת ע"י מבקרים באתר. השאלות והתשובות מנוסחות בלשון זכר מטעמי נוחות, והם מיועדות לכלל הגולשים והגולשות כמובן. קריאה נעימה!

האם השירות כרוך בתשלום?
לא, השירות הנו שירות חינם להפצת מאמרים ולאיסוף תוכן חופשי לשימוש באינטרנט.

מהו פרופיל המבקרים באתר אשר יחשפו למאמרים שאפרסם?
בין קהלי היעד המבקרים באתר ניתן למנות את מפרסמי המאמרים, מנהלי אתרי תוכן, גולשים המחפשים להשכיל בתחומי עניין שונים, ומחפשי שירות שונים.

אני כבר מפרסם את המאמרים שכתבתי באתר האינטרנט שלי, מדוע כדאי לי לפרסם את המאמרים שלי באתר "מאמרים"?
אתרי אינטרנט רבים בנויים בשיטות טכנולוגיות מיושנות ושאינן ידידותיות למנועי החיפוש השונים ברשת. פרסום המאמרים שכתבת באתר "מאמרים" מבטיח לך למעשה כי התכנים שלך מקודמים באופן המיקצועי ביותר, ובאמצעים הטכנולוגיים המתקדמים מסוגם. הפלטפורמה הטכנולוגית עליה נשען אתר "מאמרים" מבוססת על ניסיון מעשי ומקצועי רב בתחום השיווק באינטרנט.

 מהם היתרונות הטכנולוגיים לפרסום מאמרים באתר "מאמרים"?
חשיפה מפולחת ושיווק אינטרנטי מתקדם יהפוך את התכנים שלך לנגישים ביותר הן בעבור גולשים רבים ברשת והן בעבור  מנועי החיפוש הנהנים משקיפות גבוהה של התכנים באתר ואופטימיזציה למנועי חיפוש. אתר "מאמרים" נשען על פלטפורמה יעילה ואפקטיבית במיוחד להפצת תכנים. אשר שמה את התוכן שלך במרכז העניינים וללא כל הסחות דעת וגרפיקה מיותרת.

המאמרים שלי מתפרסמים כבר באתר האינטרנט שלי או באתרים אחרים נוספים, האם אתם דורשים בלעדיות?
לא. אנו דורשים מכותבי המאמרים כי המאמרים שהם מפרסמים אצלנו יהיו מקוריים - כאלה אשר לא ראו אור במדיות מקוונות אחרות קודם לכן.

האם אני יכול לפרסם תכנים הלקוחים מאתר מאמרים באתר האינטרנט שלי?
בהחלט. אנו מעודדים אותך לעשות כך ובכפוף לתנאי השימוש במאמרים

אין לי אתר אינטרנט. האם אוכל לפרסם מאמרים באתרכם?
בוודאי, במקרה ואין לך אתר אינטרנט אתה יכול להשתמש באתר מאמרים בתור חלון הראווה שלך, ולהציג באמצעותו את ההבנה והכישורים שלך. בתיבת המידע על הכותב, תוכל להכניס כתובת דואר אלקטרוני ו/או מספר טלפון על מנת שקוראי המאמר יוכלו ליצור אתך קשר להמשך עבודה.

אני עובד כרגע עם חברה לשיווק באינטרנט, האם אוכל לפרסם מאמרים באתרכם?
בוודאי, הפצת מאמרים הנה חלק בעל תרומה משמעותית בפעילות השיווק של כל אתר, והשימוש במערכת אתר מאמרים הנה חופשית לכל.

האתר שלי הוא תדמיתי ואינו כולל מאמרים, האם אוכל להשתמש באתר מאמרים על מנת לפרסם מאמרים שלי?
כן, ברגע שתשתמש במערכת מאמרים לפרסום מאמרים שלך תהנה גם מפלטפורמה לפרסום מאמרים וגם משיווק שמפיץ ומשכפל את עצמו באינטרנט. כל עוד המאמרים הנם מקצועיים ועומדים בתנאי העריכה והאיכות שלנו, תוכל לפרסמם בחופשיות באתר מאמרים.

ברשותי כמות גדולה של מאמרים, האם ניתן להזין אותם באופן אוטומטי למערכת מאמרים?
כן. צוות העורכים שלנו ישמח לסייע לך בהעלאת המאמרים שברשותך באופן אוטומטי למערכת מאמרים. בכדי לתאם זאת אנא צור איתנו קשר

המאמר שברצוני לפרסם רלוונטי לקיטלוג תחת מספר קטיגוריות שונות, האם ניתן לשייך מאמר ליותר מקטיגוריה אחת?
לא. מערכת "מאמרים" מקפידה מאד על איכות התכנים, ועל חווית המשתמש באתר. בכדי ליצור אחידות בהצגת התכנים והימנעות מחזרות על אינפורמציה באתר ניתן לשייך מאמר לקטיגוריה אחת בלבד.

יש לי מאמר או מספר מאמרים לפירסום אך אינני מוצא קטיגוריה מתאימה לפירסום המאמר. האם ניתן להוסיף קטיגוריות חדשות למערכת באופן דינמי?
כן. במידה ואינך מוצא קטיגוריה מתאימה לפירסום מאמרך ניתן להציע ולבקש הוספה של קטיגוריה חדשה מצוות העריכה. בכדי לתאם זאת אנא צור איתנו קשר. צוות העורכים יסקור את הבקשה ויאשר אותה בהתאם לשיקול דעתו.

האם ניתן לערוך מאמרים לאחר הגשתם?
כן. הגישה לממשק עריכה מחודשת של מאמרים - נגיש מדף " המאמרים שלי" לאחר כניסה למערכת.
לאחר תיקון המאמר - הוא יועבר לצוות העריכה שלנו לאישור מחדש.

האם ניתן להוסיף תמונות או גרפים למאמרים שברצוני לפרסם?
לא. מערכת מאמרים הינה מערכת הנועדה להפצת תכנים טקסטואלים בלבד באופן מהיר וידידותי לגולשים ולמנועי החיפוש.  מאמרים המוגשים לפירסום אינם יכולים להכיל אלמנטים גרפיים, טבלאות, תמונות, או קבצים מצורפים. על המאמר להכיל טקסט בלבד.

כיצד ניתן לעצב את הטקסט במאמר?

  • הדגשת טקסט תיעשה על ידי הכנסת התוים <b>לפני תחילת המקטע המודגש, ויציאה בתוית </b> עם סיום המקטע המודגש.
  • קו תחתון יעשה על ידי הכנסת התוים <u>לפני תחילת המקטע המסומן, ויציאה בתוית </u> עם סיום המקטע המסומן.
  • הטיית טקסט תיעשה על ידי הכנסת התוים <i>לפני תחילת המקטע המסומן, ויציאה בתוית </i> עם סיום המקטע המסומן.
  • הזחה (כניסה פנימית לטקסט / indent) תיעשה על ידי הכנסת התוים <blockquote>לפני תחילת המקטע המוזח, ויציאה בתוית </blockquote> עם סיום המקטע המוזח.
  • רשימה מסודרת לפי מספרים צריכה להתחיל בתוים <ol> ולהסתיים בתוים </ol>
  • פריט ברשימה מסודרת לפי מספרים צריך להתחיל בתוים <li> וזאת בין התויות של הרשימה המסודרת.
  • פריט ברשימה שאינה מסודרת לפי מספרים צריך להתחיל בתוים <li> וזאת ללא תויות הרשימה המסודרת.   

שמעתי שאם אני מפרסמת מאמרים שלי בעוד מקומות , גוגל מוריד אוטמטית את הדירוג של האתר שלי, ושל האתר האחר. האם זה נכון או סתם שמועה?
הדבר אינו נכון בתכלית. 
כדאי לשמור על איזון בו לפחות 30% מתכני האתר שלך מקוריים ואינם קיימים בעוד אתרים - אבל את ה70% הנותרים כדאי להפיץ על מנת להפיץ את הקישור לאתרך - זהו המדד המשמעותי ביותר בגוגל. 
לגבי שינוי שם המאמר - זוהי פרקטיקה טובה בכל מקרה, והיא תגביר את החשיפה של המאמר שלך. אני תמיד ממליצה לשנות לשם פופולרי אשר אנשים מחפשים.

articles.co.il
Loading

©2016
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS
כתיבת מאמרים

מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב