דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקמת מערכת מחשבים בארגון 

מאת    [ 27/12/2010 ]

מילים במאמר: 351   [ נצפה 1724 פעמים ]

בכל חברה מוקמת תשתית מחשוב שהיא הבסיס עבור רשת של מחשבים המחוברת אל מרכז תקשורת .  ההקמה של רשת המחשבים מתבצעתלאחר בדיקה יסודית של צרכי החברה , מספר האנשים שעובדים בה , הצפי להתרחבות בעתיד ועוד.

 

תשתיות מחשוב

התשתיות של התקשורת כוללות פריסה של כבלים וחיווט של שקעים, הקמה של חדרי מחשבים הכוללים התקנה של ציוד , מתגים ומרכזיות לפי צרכי החברה. התכנון של תשתית המחשבים חייב להיות ברמה גבוהה ומדויקת כך שהרשת תהיה בעלת תועלת גבוהה לחברה. החברה המקימה את התשתיות בודקת את היקף העובדים בארגון כולל תחזית להתרחבות, אילו מערכות עונות לצרכי הארגון, מה צריך להיות גודל חוות השרתים ועוד. חברה מקצועית ואמינה מתקינה מערכות מתקדמות המספקות מענה לצרכי הארגון. לאחר ההתקנה עורכים טסטים לבדיקת התשתית. החברה מספקת ליווי, תמיכה ומתן מענה לתקלות גם לאחר ההתקנה. לחלק מהציוד יש אחריות של מספר שנים ולחלקו יש אחריות לתמיד.

 

חדר תקשורת

החברה המקימה עבור הארגון את התשתיות, מבצעת התקנה של נתבים, חיווט של כבלים מעל ומתחת לקרקע ועוד.  חדר התקשורת בארגונים ענקיים כולל כמות גדולה ביותר של שרתים וציוד הקשור לרשת המחשבים.  השרתים הם מחשבים חזקים ביותר, המספקים את השירותים עבור מחשבי החברה המחוברים אליהם באמצעות רשת המחשבים. ישנם סוגים שונים של שרתים כמו  פקסים, דואר ועוד. בכדי למנוע נזק למערכות מותקנות בחדר התקשורת מערכות מתקדמות כולל אל פסק, , מערכות מיזוג אוויר המדווחות על בעיות שונות במערכת.  .

 

 רשת המחשבים

חברה המקימה עבור הארגון את מערכת המחשוב מספקת לו מחשבים, מדפסות, שרתי קבצים, תוכנות מתקדמות, מערכות לגיבוי המידע ואבטחתו. רשת המחשבים מאפשרת לארגון   לשמור על המידע שלו בצורה מאורגנת וזמינה, הגנה על המידע מפני  וירוסים, שיתוף של מידע בין העובדים ועוד. רשת המחשבים בחברה היא הבסיס לעבודה תקינה ושוטפת שלו. צריך לבחור חברה שתבצע עבודת תשתית איכותית, אמינה, חסכונית ומתאימה לצרכי הארגון.   לאחר ההקמה, החברה ממשיכה לייעץ לארגון, לפתור תקלות ובעיות, בעלות נמוכה.

 

באמצעות הרשת, העובדים יכולים לייעל את עבודתם על ידי שיתוף קבצים, מדפסות, להחליף רעיונות ולשתף במשימות,   לשתף יומנים ולקבוע פגישות וישיבות בקלות. שיתוף המידע הוא סלקטיבי עם אפשרות למנוע הרשאה למי שלא צריך להיחשף לאינפורמציה. לארגון יש יכולת בקרה ופיקוח על הגלישה באינטרנט

 

הקמה מקצועית, איכותית ומיומנת של תשתית מחשבים מצעידה את החברה קדימה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב