דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין במיסים 

מאת    [ 25/05/2010 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 2034 פעמים ]

דיני המיסים הם רבים וסבוכים עבור מי שאינו מכיר את התחום, ובשביל להכיר את תחום המיסים לא מספיק ללמוד אותו כלאחר יד, יש ללמוד את דיני המיסים לעמקם ולהתמחות בעבודה מול רשויות המס השונות. כמעט כל אדם בימינו, נתקל לפחות פעם אחת בחייו במצב בו הוא זקוק לעזרתו של עורך דין במיסים לקבלת ייעוץ או תכנון נכון של מהלך זה או אחר מבחינת המיסוי שלו. למקימי עסקים וחברות, תכנון המס על ידי עורך דין במיסים הוא אפילו לא מותרות, אלא הכרח של ממש, פעולה נכונה וחיונית של כל עוסק ששכלו בקודקודו.

ייעוץ אצל עורך דין במיסים

פעולות כלכליות ואישיות רבות כל כך הן בעלות משמעות עבור רשויות המס, אשר איננו מעלים בדעתו את רוחב פריסת הזרועות של רשויות החוק על כמעט כל תחומי חיינו, עד שבנקל נוכל להתבקש לשלם מס שלא תכננו לשלם. כמובן שחכם יהיה לעשות עם נקדים תרופה למכה ולפני עשיית עסקה משמעותית או שינוי רציני בחיים, נפנה לייעוץ של עורך דין במיסים, שעקב היכרותו עם דיני המיסים וביטויים במציאות, ייעץ לנו כדאי להימנע מתשלום מיסים מיותרים או מתשלום כפל מיסים והפחתת מיסי החובה.

עורך דין במיסים ללקוח פרטי

כאמור, לפעולות רבות שאנו מבצעים ישנה משמעות מיסוי מסוימת, שאיננו חושבים עליה בהכרח כאשר מקבלים החלטה על מכירה או קניית נכס. תחום המיסים כולל כמובן עסקאות פרטיות של קניה ומכירה של דירה או בית מגורים, כמו כן שינויים בתושבות או קבלת עבודה בארץ זרה, חזרה לארץ לאחר תקופה (תושב חוזר) ועוד. הימנעות מייעוץ של עורך דין במיסים עלולה לעלות בכסף רב, כך גם ההתייעצות איתו יכולה לחסוך רבות. אם כן, גם עבור לקוח פרטי לא חסרות סיבות לפנות לעזרת עורך דין במיסים.

עורך דין במיסים לחברות ולקוחות עסקיים

כאשר מדובר בחברות ועסקים, יש למשרד עורך דין במיסים הרבה מה להציע ולייעץ בתחום הסבוך של דיני המיסים. לעסק צעיר בהקמה יש חשיבות לחיסכון של כל שקל, שכן חסרונם של כספים אלו עלול להעיק על גבו של עסק צעיר, לשם כך יש עורך דין במיסים שיכול לעשות עם בעל העסק תכנון נכון של המס, המשקף את הרווחים העתידיים של העסק. חברות קיימות הרוצות להרחיב עיסוקו בחו"ל וכן כל מי שמבקש להקים עסק חדש בארץ או בחו"ל, צריך להתייעץ עם עורך דין במיסים על אופציות המיסוי ועל מיסוי בינלאומי שיחול על העסק בגין פעילותו בחו"ל כאשר בעלי החברה הם אזרחים ותושבי ישראל. עורך די במיסים יבטיח סיוע משפטי וייעוץ בכל תהליך הקמתה של החברה, בין אם בארץ ובין אם בחו"ל, על כן יש לבחור משרד עורך דין במיסים בעל מוניטין בתחום דיני המיסים.

 

אמיר כהן קידום אתרים חברת אי.קיי דיזיין www.ekdesign.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב