דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גישה משולבת לבעיות פוריות IVF 

מאת    [ 28/06/2012 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 2002 פעמים ]

גישה משולבת לבעיות פוריות IVF

 

גישה משולבת לבעיות פוריות IVF

לאחר מחקרים שנערכו בארה?ב וגרמניה על רפואה סינית בנושא טיפולי פוריות לדיקור הסיני אשר הוכחו כמוצלחים. כתוצאה בשנים האחרונות גם בארץ הולכים ומתרבים המספרים של נשים הפונות לעזרת הדיקור הסיני כחלק מהניסיונות להרות, בשילוב עם טיפול קונבנציונאלי או בלעדיו.

 

בעיקבות צמצום מספרן של הפלות טבעיות מחקרים שונים הראו, שדיקור סיני יכול לסייע גם בהפחתת מקרי ההפלות הטבעיות, עד למחצית, בהשוואה לנשים שעוברות טיפולי הפריה חוץ גופית ללא דיקור סיני. התופעה מיוחסת ככל הנראה לעיבוי רירית הרחם וכן יתכן שלהרגעה אפשרית של שרירי הבטן.

 

כמו כן, שיפור כמות הזרע ותנועתיות הזרע במחקרים שבוצעו על גברים שחוו בעיות אי פוריות נמצא, כי טיפול על ידי דיקור סיני ברפואה סינית במשך תקופה של חמישה שבועות, הציג שיפור הן בכמות הזרע בכל פליטה והן בתנועתיות הזירעונים.

דיקור סיני וצמחי מרפא בשילוב עם טיפולי הפריה

נתן לטפל בשיטת דיקור סיני שהוא חלק מרפואה סינית בשילוב עם טיפולי פוריות קונבנציונאליים כדי להוריד את רמת החרדה ולהקל על ההתמודדות המטלית הלא פשוטה שכורכה בטיפולים. דיקור סיני מקל על תופעות הלוואי שנגרמות עקב לקיחת הורמונים. כמו כן, בגלל שלמצב נפשי יש חלק אדיר בהצלחת טיפולי פוריות, דיקור סיני עוזר בגלל שטיפול נכון ויעיל מביא להורדת סף החרדה אצל האישה והחזרתה לאיזון מנטאלי.

 

כיצד דיקור סיני מטפל באי פוריות

דיקור סיני יכול להסדיר את הביוץ ואת המערכת ההורמונאלית, להגביר את זרימת הדם אל מערכת הרבייה ובכך לשפר את עיבוי הרירית ברחם ואת קליטת העובר. 

 

דיקור סיני וצמחי מרפא בשילוב עם טיפולי הפריה נתן לטפל בשיטת דיקור סיני בשילוב עם טיפולי פוריות קונבנציונאליים כדי להוריד את רמת החרדה ולהקל על ההתמודדות המטלית הלא פשוטה שכורכה בטיפולים ברפואה סינית. דיקור סיני מקל על תופעות הלוואי שנגרמות עקב לקיחת הורמונים. כמו כן, בגלל שלמצב נפשי יש חלק אדיר בהצלחת טיפולי פוריות, דיקור סיני עוזר בגלל שטיפול נכון ויעיל מביא להורדת סף החרדה אצל האישה והחזרתה לאיזון מנטאלי. כיצד דיקור סיני מטפל באי פוריות דיקור סיני יכול להסדיר את הביוץ ואת המערכת ההורמונאלית, להגביר את זרימת הדם אל מערכת הרבייה ובכך לשפר את עיבוי הרירית ברחם ואת קליטת העובר.

 

עבור פריון מוצלח, הין, יאנג, צ?י ודם בגוף צריכים להיות מאוזנים כדי ליצור תמצית חיים חזקה. תמצית החיים היא כוח הרצון שלנו, אנרגיה שאחראית על הגדילה והתפתחות שלנו, ולכן גם אחראית על תהליכי הרבייה והפקת חיים חדשים. אם תמצית החיים חלשה, האישה תתקשה לייצר ביציות או הזרע להפרות אותן. דיקור סיני ישאף למלא מחדש את מאגרי הדם והצ?י בגוף, להגביר ולרענן את תמצית החיים, להסיר את החסימה בכבד ולהביא לאיזון הורמונלי, לשחרר את שרירי הבטן והתכווצויות ברחם ולהזרים אנרגיה לאברי הרבייה על מנת לאפשר כניסה להריון.

דיקור סיני יכול להסדיר את הביוץ ואת המערכת ההורמונאלית, להגביר את זרימת הדם אל מערכת הרבייה ובכך לשפר את עיבוי הרירית ברחם ואת קליטת העובר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב