דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רווקה לעוד דקה? רעיון למסיבת רווקות שחיפשת כבר הרבה זמן! 

מאת    [ 05/04/2012 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2196 פעמים ]

רווקה לעוד דקה! לפני הכל מזל טוב! עונת החתונות 2012 החלה, עוד רווקות קיבלו טבעות אירוסין והחתונה בפתח. את רוצה לחגוג היותך רווקה לעוד דקה והחברות שלך מחפשות לך פעילות בלתי נשכחת שכל המשתתפות יהנו. אחרי לא מעט שיטוטים באינטרנט, התיעצויות רבות, בניסיון להיזכר במסיבת רווקות מוצלחת שהייתם ולעשות משהו דומה.. הגעתם לרגע בו אתן צריכות לקבל החלטה על מה קורה במסיבת הרווקות של חברתכם. כן זה לא פשוט,בעוד שאחרים לא מבינים מה הבעיה לארגן מסיבת רווקות. הגעתם למקום הנכון שיתן לכם רעיון מנצח למסיבת רווקות. במאמר זה אנחנו נציג לכם קונספט של מסיבת רווקות שכולן אוהבות. כמובן שאתן יכולות לקחת את הרעיון הכללי ולשדרג אותו בכל דרך הנראית לכן לעין.

תרשו לי להכניס אתכן למסיבת רווקות מושקעת, מרגשת, אנרגטית, מצחיקה, שכוללת אוכל טוב עם מנות והדרכה של שף מוביל ואלכוהול איכותי שיסובב לכם את הראש. הכניסה לבנות בלבד! אז איך זה הולך?הכנסו לאווירה, המהמו את האורות. מסיבת רווקות אם לה ה.. מתחילה!

מסיבת רווקות מתחילה כשל הבנות לובשות סינרים סקסיים, והכלה לבושה בסינר וכתר ייחודיים עבורה (תפעילו את הדמיון). אחרי התגדרויות מתחילים בהכנת ארוחה חגיגית לכבוד הכלה. הכל מלווה במוסיקה, ריקודים ותמונות שבטח חלק מהן יעלו היישר לפייסבוק של הכלה וחלק מהן יישארו לנצח בגדר סוד.

בזמן ההכנות של הארוחה לכבוד הכלה, משחקים משחקי גיבוש שמתאימות לקונספט מסיבת רווקות, לאווירה, בשילוב של משימות מצחיקות, משחקי היכרויות, שתייה, ציורים וניחושים. כל זאת עם המון צחוק ואלכוהול. כלת המסיבה, זאת שנשארת רווקה לעוד דקה, בין הלגימות והשוטים, תטעם את המנות ותחליט על המנצחות. כמובן שבשלב הזה כבר הכל יהיה לה טעים! אחרי ההכנות והמשחקים עוברים לשולחן אבירים ארוך ורומנטי לאור נרות ויין שמוכן במיוחד לכבוד הכלה ומתחילים בארוחת ערב חגיגית שכל חברותיה הכינו במו ידיהן לכבודה.

עורכים טקס כניסה קטן, שמהווה את רגע השיא של מסיבת רווקות. זהו טקס אינטימי של הכלה לקראת הארוחה החגיגית עם שיר מרגש ברקע (חייבים קצת קיטצ'יות). כל החברות מברכות אותה, מרימים כוסית לחיים מאושרים ואוכלים מנות שף מהסרטים. לאחר מנוחה קלה מהארוחה, מגיע הקינוח, הפינוק האמיתי, איך אפשר שלא - קינוח שוקולד היסטרי שרק נשים יודעות להעריך...וכמו שאומרים אצלנו הנשים, לשוקולד תמיד נשאר מקום... השוקולד כמובן לא נשאר רק בצלחת ובמהרה מתחילה מלחמת שוקולד בין רווקות שחייבים לתעד.

מאת חברת טאז - Tazz חברת שיווק לשירותי יעוץ ומיקור חוץ בתחומים פיתוח ארגוני, שיווק ומרקום וקואצ'ינג אישי ועסקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב