דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית ציפורניים - יופי של מקצוע - שאלות ותשובות (חלק ד') 

מאת    [ 13/12/2010 ]

מילים במאמר: 553   [ נצפה 3148 פעמים ]

הי בנות, מה שלומכן? שוב אנחנו נפגשות במאמר נוסף בסדרת המאמרים שלנו בו אתן שואלות ואני משיבה. אני בטוחה (או לפחות מקווה) שהתגעגעתן מאז מהאמר האחרון שלי. ושוב, כמו בפעמים הקודמות, גם הפעם אני אנסה להשיב לשאלותיכן בצורה הכי ברורה, מקצועית ועניינית שאוכל.מאמר זה הינו מאמר מס' 4 בסדרה. מאמר מס' 1 עסק בשאלות בנושא קורס בניית ציפורניים, מאמר מס' 2 עסק בנושא של ציוד לבניית ציפורניים ומאמר מס' 3 עסק ב- שיטות לבניית ציפורניים - אם טרם קראתם את המאמרים הקודמים בנושא, זה הזמן שלי להמליץ לכם לקרוא.

והפעם, המאמר שלי יעסוק בשאלות שלכן לגבי כניסה לעולם היופי וההתמחויות השונות אותן ניתן לרכוש ולפתוח עסק עצמאי משלכן. וכרגיל, אתן מוזמנות לפנות אלי בכל שאלה ולקבל תשובה. אז בואו נצא לדרך.

ורד, אשקלון: אני מתלבטת מאוד בין קורס בניית ציפורניים לבין קורס פדיקור רפואי. מה דעתך? איזה קורס טוב יותר והיכן אוכל להצליח יותר?

הי ורד, נכון שקורס בניית ציפורניים וקורס פדיקור רפואי שייכים לאותה "קטגוריה", יופי וטיפוח ויש דברים דומים בין המקצועות, אך גם השוני בין שני ההתמחויות גדול. לקורס בניית ציפורניים יש את היתרונות והחסרונות שלו ומנגד גם לקורס הפדיקור ישנן יתרונות וחסרונות. מבחינת ה"הצלחה" ניתן להצליח בשני הקורסים (כמו שגם ניתן שלא להצליח בשניהם). ההצלחה אינה נקבעת ע"י בחירת הקורס אלא ע"י ההשקעה, המוטיבציה והרצון שלך להצליח! אני חושבת שהבחירה לאיזה קורס עליך להירשם צריכה להיעשות עפ"י שיקולים אחרים ואישיים שלך (איזה מקצוע מדבר אליך יותר, באיזה תחום היית רוצה לעסוק יותר בעתיד וכו') ותמיד זכרי שניתן לשלב בין המקצועות. בהצלחה!

אפרת, חיפה: סיימתי קורס בניית ציפורניים ואין לי כמעט לקוחות. איך עלי למתג את העסק שלי? ולהגדיל את מעגל הלקוחות?

הי אפרת, למתג את העסק שלך ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלך, זה עסק ממש לא פשוט וניתן להעביר על כך קורס שלם. ישנן אין סוף דרכים למתג את העסק שלך והכל כמובן תלוי שמשאבים (תקציב, זמן, השקעה וכו') אותם תפני לטובת המיתוג. הדברים הבסיסיים ביותר הנפוצים מאוד בענף הם: 1. בניית אתר אינטרנט אישי. 2. הדפסת פליירים וחלוקה שלכם. 3. הדפסת כרטיסי ביקור. 4. העלאת הנושא בכל מפגש עם לקוחה פוטנציאלית (עם הקופאית בסופר, עם המורה של הבן שלך וכו'). וכמובן יש את הדרך הטובה ביותר למיתוג עצמי והיא כמובן עבודה טובה. כשלקוחה שלך מסתובבת עם ציפורניים יפות ומקצועיות, רבות הבנות שישאלו אותה היכן בנתה את ציפורניה, תשובה שכמובן תביא לך עוד לקוחה חדשה למעגל הלקוחות. בהצלחה!

 שקד, נס ציונה: אני מאוד רוצה להיכנס לעולם היופי ולהתמקצע כטכנאית ציפורניים, היכן מומלץ להתחיל קורס בתחום? והאם קורס בלבד מספיק לי כדי לעסוק בתחום?

הי שקד, לא יהיה מקצועי אם אני אמליץ לך לבוא ללמוד אצלי בניית ציפורניים נכון? אז אני כן אמליץ לך לבצע סקר שוק קצר. לבקש טלפונים של בנות שסיימו קורס בניית ציפורניים במכללות השונות להתייעץ איתן. קורס בניית ציפורניים מקצועי (שמועבר בצורה נכונה) ומקיף (הכולל את כל החומר הנדרש) בהחלט מספיק כדי להתחיל לעסוק בתחום. לצערי, כיום הרבה מכללות אינן מקצועיות והבנות המסיימות קורס בניית ציפורניים במכללות אלו נזקקות לקורס נוסף כדי לעסוק בתחום. בצעי סקר שוק וקבלי את ההחלטה הנכונה ביותר לך. בהצלחה!

זהו להפעם בנות, אנחנו צריכות להיפרד (זמנית), אני בטוחה שאתן כבר לא יכולות לחכות למאמר הבא (שעתיד לבוא). מקווה שעזרתי לכן. מבטיחה להשיב על שאלות נוספות במאמרים הבאים שלי בנושא בניית ציפורניים. כמובן שבכל שאלה נוספת תרגישו חופשי לפנות אלי לכתובת המייל שלי. 

מאחלת לכן בהצלחה,

בברכה, דפנה אמיתי
מדריכת קורס בניית ציפורניים
"אופז ניילס" - מרכז הדרכה למקצועות היופי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב