כתיבה שיווקית יכולה להפוך את הגולש באתר שלך ללקוח
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כתיבה שיווקית יכולה להפוך את הגולש באתר שלך ללקוח 

מאת    [ 23/02/2010 ]
מילים במאמר: 360   [ נצפה 1611 פעמים ]

 
 

כתיבה שיווקית היא בעצם שיחת הפתיחה שלך עם הלקוח ולכן אין תחליף לרושם הראשוני שיווצר אצלו בעקבות הקריאה - משכת כבר את תשומת הלב שלו, הוא מוכן להקשיב לך ועכשיו יש לך הזדמנות אחת בלבד להעביר לו את כל המידע שרצית ולגרום לו לקנות את המוצר או השירות שלך. בין אם מדובר בפרופיל חברה, בכתיבת עלון, בכתיבת פלייר או בכתיבת טקסטים לאתר קופירייטר מקצועי יכול להפוך כל אחד מהם, בעזרת כתיבה נכונה, לשיחת המכירה המושלמת.
בשביל להביא לאפקטיביות גבוהה של הטקסטים הכתיבה השיווקית חייבת לציית למספר כללים.
הכלל הראשון בכתיבה השיווקית הוא המבנה. לקורא הממוצע אין בדרך כלל הרבה סבלנות לטקסט שיווקי ולכן הוא חייב להיות בעל מבנה ברור:
משפט פתיחה - שמתמצת במספר מילים את כל המסר של הטקסט.
גוף הטקסט - מחולק לפסקאות קצרות.
משפט מסכם - חד וברור.
בטקסט עצמו חשוב להשתמש ב"בולטים" ובכותרות שעוזרים לקורא לקבל את כל המסר והמידע בראשי פרקים גם אם הוא לא מתעמק וקורא את כל הטקסט.
שפה וסגנון חייבים להיות אחידים לאורך כל כתיבת הטקסט השיווקי וגם במעבר בין טקסטים שונים, כי אם סגנון כתיבת העלון שלך והטקסטים לאתר שלך לא יהיו זהים, זה רק ייצור בלבול אצל הקורא ויגרום יותר נזק מתועלת. אבל לפני שדואגים לאחידות בסגנון צריכים שבכלל יהיה סגנון. התפקיד המרכזי של הקופירייטר הוא להתאים את הסגנון והשפה הנכונים למותג שהוא מפרסם, זוהי המהות של הכתיבה השיווקית – השפה הטקסטואלית מהווה חלק בלתי נפרד מהמיתוג של חברהמוצר בדיוק כמו השפה הגראפית שלו.
יצירת עניין היא הדבר החשוב ביותר, כי לא משנה עד כמה סגנון הכתיבה רהוט ומהודק והטקסט כתוב במבנה הנכון, אם הכתיבה אינה מעניינת אז פשוט מאוד אף אחד לא יקרא!
וזה בכלל משנה אם המוצר הוא טיסה מפנקת לקריבים או קופסת גפרורים, קופירייטר טוב מסוגל ליצור עניין בכל נושא:
עניין כללי - להביא נקודת מבט ייחודית ולתבל אותו בהומור עובדות שבירת סטיגמות.
עניין אישי - להדגיש את היתרונות השיווקיים שלו ואת התועלות לקורא.
עניין טקסטואלי – להשתמש בכותרות בולטות ומסקרנות. 
לסיכום כתיבה שיווקית חזקה תסייע לך לא רק להעביר מידע רב על המוצר או החברה שרצית לפרסם אלא תהפוך להיות שיחת המכירה הטובה ביותר שלך.

אהוי. שכירי חרב של קריאייטיב
http://www.tzviki.com/marketing

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב