דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבה שיווקית יכולה להפוך את הגולש באתר שלך ללקוח 

מאת    [ 23/02/2010 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 1945 פעמים ]

כתיבה שיווקית היא בעצם שיחת הפתיחה שלך עם הלקוח ולכן אין תחליף לרושם הראשוני שיווצר אצלו בעקבות הקריאה - משכת כבר את תשומת הלב שלו, הוא מוכן להקשיב לך ועכשיו יש לך הזדמנות אחת בלבד להעביר לו את כל המידע שרצית ולגרום לו לקנות את המוצר או השירות שלך. בין אם מדובר בפרופיל חברה, בכתיבת עלון, בכתיבת פלייר או בכתיבת טקסטים לאתר קופירייטר מקצועי יכול להפוך כל אחד מהם, בעזרת כתיבה נכונה, לשיחת המכירה המושלמת.
בשביל להביא לאפקטיביות גבוהה של הטקסטים הכתיבה השיווקית חייבת לציית למספר כללים.
הכלל הראשון בכתיבה השיווקית הוא המבנה. לקורא הממוצע אין בדרך כלל הרבה סבלנות לטקסט שיווקי ולכן הוא חייב להיות בעל מבנה ברור:
משפט פתיחה - שמתמצת במספר מילים את כל המסר של הטקסט.
גוף הטקסט - מחולק לפסקאות קצרות.
משפט מסכם - חד וברור.
בטקסט עצמו חשוב להשתמש ב"בולטים" ובכותרות שעוזרים לקורא לקבל את כל המסר והמידע בראשי פרקים גם אם הוא לא מתעמק וקורא את כל הטקסט.
שפה וסגנון חייבים להיות אחידים לאורך כל כתיבת הטקסט השיווקי וגם במעבר בין טקסטים שונים, כי אם סגנון כתיבת העלון שלך והטקסטים לאתר שלך לא יהיו זהים, זה רק ייצור בלבול אצל הקורא ויגרום יותר נזק מתועלת. אבל לפני שדואגים לאחידות בסגנון צריכים שבכלל יהיה סגנון. התפקיד המרכזי של הקופירייטר הוא להתאים את הסגנון והשפה הנכונים למותג שהוא מפרסם, זוהי המהות של הכתיבה השיווקית – השפה הטקסטואלית מהווה חלק בלתי נפרד מהמיתוג של חברהמוצר בדיוק כמו השפה הגראפית שלו.
יצירת עניין היא הדבר החשוב ביותר, כי לא משנה עד כמה סגנון הכתיבה רהוט ומהודק והטקסט כתוב במבנה הנכון, אם הכתיבה אינה מעניינת אז פשוט מאוד אף אחד לא יקרא!
וזה בכלל משנה אם המוצר הוא טיסה מפנקת לקריבים או קופסת גפרורים, קופירייטר טוב מסוגל ליצור עניין בכל נושא:
עניין כללי - להביא נקודת מבט ייחודית ולתבל אותו בהומור עובדות שבירת סטיגמות.
עניין אישי - להדגיש את היתרונות השיווקיים שלו ואת התועלות לקורא.
עניין טקסטואלי – להשתמש בכותרות בולטות ומסקרנות. 
לסיכום כתיבה שיווקית חזקה תסייע לך לא רק להעביר מידע רב על המוצר או החברה שרצית לפרסם אלא תהפוך להיות שיחת המכירה הטובה ביותר שלך.

אהוי. שכירי חרב של קריאייטיב
http://www.tzviki.com/marketing




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב