דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול ברפואה סינית 

מאת    [ 13/01/2010 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 2522 פעמים ]

ניתן לומר כי השיטה הנפוצה והמוכרת ביותר של הרפואה הסינית היא דיקור סיני. הרפואה הסינית מאמינה כי בתוך גוף האדם ישנם נתיבי אנרגיה כאשר על נתיבים אלו נמצאות מאות נקודות. כל נקודה מוכרת ומזוהה על ידי שם ודיקור של כל נקודה ישפיע באופן שונה על הגוף.

למידע נוסף על נקודות הדיקור לחץ כאן!

דיקור סיני

בדיקור סיני משתמשים במחטים קטנות מאוד כך שכמעט לא ניתן להרגיש את הדקירה. הדיקור משמש לרפוי בעיות ומחלות רבות החל מהפרעות שינה, לחץ דם גבוה, כאבי ראש ומיגרנות חזקות, בעיות מעיים כמו עצירות ועד בעיות פוריות. לא על כל בעיה רפואית ניתן לפנות לדיקור סיני או רפואה סינית בכלל, אך במקרים רבים היא יכולה לסייע בשיכוך כאבים ואף להפחית את כמות התרופות שאדם נדרש לקחת.

צמחי מרפא

שיטה נוספת הנהוגה ברפואה הסינית והופכת נפוצה יותר ויותר היא שימוש בצמחי מרפא. הרפואה הסינית משתמשת במגוון רחב מאוד של צמחי מרפא מסוגים שונים. גם את צמחי המרפא חשוב להתאים לסוג הבעיה. בהתאם לאבחון המטפל מחליט באיזה סוג צמח להשתמש וגם באיזה חלק של הצמח להשתמש. הבנה והכרה של מגוון צמחי המרפא המשמשים את הרפואה הסינית מצריכה לימוד עמוק, שכן יש להכיר כל צמח וצמח ואת אפשרויות החיבור בין צמחים שונים.

אבחון הבעיה

כאשר אדם מבקש למצוא מרפא בתחום הרפואה הסינית ראשית יש לשבת לשיחה עם המטפל על מנת לאבחן את הבעיה באופן היסודי ביותר. הפגישה הראשונה כוללת בין היתר גם שיחה והכרה של המטופל מעבר לבדיקה גופנית בסיסית, מתוך מטרה להבין ממנה נובעת הבעיה או המחלה. הרפואה הסינית מאמינה כי שני בני אדם שונים יכולים לפתח את אותה המחלה מסיבות שונות ולכן חשוב מאוד להבין את הסיבה למחלה כדי למצוא את שיטת הטיפול היעילה ביותר.

אדם המגיע בפעם הראשונה לאבחון המתבסס על רפואה סינית יכול להיות מאוד מופתע. הפגישה הראשונה בדרך כלל ארוכה ויכולה להימשך כשעה בה רוב האבחון מתבסס על שיחה בין המטפל למאובחן. מרבית המאבחנים ברפואה הסינית בודקים את הלשון ככלי לאבחון. הלשון יכולה להגיד לנו הרבה על הגוף רק ממבט על הגודל, הצורה והצבע. גם הדופק יכול לתת המון אינפורמציה על בעיות עמוקות יותר בגוף.

כיום מקובל מאוד לשלב באבחון של רפואה סינית גם שיטות של הרפואה הקונבנציונלית כמו בדיקות דם, צילומי רנטגן וכדומה. בחלק מהמקרים תידרש התערבות רפואית קונבנציונלית, בדרך כלל כשמדובר בבעיה רפואית מתקדמת ואז הרפואה הסינית תשמש ככלי עזר. הרפואה הסינית שמה דגש רב על תזונה נכונה ובכלל מודעות לכל מה שאנו אוכלים.

הרפואה הסינית לא רק מקפידה על מוצרי מזון המכילים את כל מה שגופנו צריך, אלא גם על הדרך בה מכינים את האוכל והתהליכים שהוא עובר עד שהוא מגיע אלינו לצלחת. מוצרי מזון רבים היום מלאים בחומרים כימיים, חומרים משמרים ועוברים עיבודים שמוציאים מן המזון את הערכים התזונתיים החשובים שלו. הרפואה הסינית מתאימה לכל אדם בהתאם לרמות היין והיאנג שלו, את תפריט התזונה המתאים ביותר.

 

הקניון הוירטואלי www.bari-p2.co.il "העיקר הבריאות" מאפשר ללקוחותיו לבצע רכישת מוצרים ו/או שירותים במגוון תחומים, מהספקים המובילים בישראלבתחום הרפואי, מתאים לרופאים פרטיים, מטפלים וכל מי שמחפש מוצרים בתחום הבריאותhttp:www.bari-p2.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב