דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכות ישיבה 

מאת    [ 16/12/2009 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 2902 פעמים ]

מערכות ישיבה של ימינו בנויות ממגוון רחב של חומרים שונים, סוגי ריפוד שונים ובסגנונות עיצוב שונים מן הישן והמסורתי שעדיין זוכה לנוכחות בעיצוב מערכות ישיבה, ועד לעיצובים המודרניים ביותר של מערכות ישיבה. וברור, כמו בכל תחום אחר, גם כאן אפשר לראות כניסה של ישן בחדש ולהפך והרבה מערכות ישיבה מודרניות מחזיקות בתוכן אלמנטים עיצוביים מסורתיים ישנים ולהפך, מערכות ישיבה שמעוצבות ברוח סגנון ישן, גם הן זוכות לכל מיני אלמנטים שאנו מכירים ממערכות ישיבה מודרניות.

 

מערכות ישיבה אפשר למצוא היום בכל מקום כמעט. כמובן שמערכות ישיבה יש בבתים הפרטיים שלנו, בדרך כלל בסלון, או בחדר המגורים, ומערכות ישיבה אנו נמצא היום במשרדים, בלובי שם ממתינים הלקוחות, או בבתי קפה שהיום זה מאוד אופנתי לארח את יושבי הקפה על גבי ספות ושולחן וליצור עבורם ממש פינה של סלון כפי שבבית. כמובן שבכל בית מלון שמכבד את עצמו אנו נמצא מערכות ישיבה בחללי הלובי השונים ובאמת פריטי ריהוט אלו של מערכות ישיבה נפוצות מאוד כמעט בכל סביבה המאכלסת בני אדם.

 

 

מערכות ישיבה בבית הפרטי שלנו הן אלו שבעיקר מעניינות אותנו ויש לכך את כל הסיבות הטובות שבעולם. ראשית, על גבי מערכות ישיבה אנו מעבירים את עיקר זמן האיכות שלנו בבית בחיק היקרים לנו מכל אלו הם בני המשפחה שלנו, מול הטלוייזיה או סתם תוך כדי שיחה וישיבה משותפת זה מול זה. על אותן מערכות ישיבה אנו גם מארחים אורחים ובסביבת מערכות ישיבה אנו חוגגים לא אחת ומציינים את האירועים החשובים של חיינו. לכן אין ספק שפינה זו של מערכות ישיבה חייבת להיות ראשית מאוד מאוד נוחה, ושנית, מאוד מעוצבת. עיצוב כזה שיהפוך את הישיבה על מערכות ישיבה שלנו לאפילו עוד יותר מזמינה ומהנה. כשאנו מדברים על עיצוב פנים אז למערכות ישיבה שלנו יש תפקיד חשוב ביותר. ראשית הן תופסות מקום רב בנוף חדר המגורים שלנו ולכןם במידה רבה הן עלולות לקבוע את העיצוב של חדר המגורים כולו ולכן הבחירה במערכות ישיבה היא לא רק בחירה של נוחות אלא גם בחירה של עיצוב והתאמה ושילוב של המראה שלהם עם שאר עיצוב הפנים שהושת בבית שלנו. ומעבר לכל אלו, אי אפשר שלא לדבר על המחיר של מערכות ישיבה. מערכות ישיבה היום הן פריטי ריהוט מן היקרים יותר, אולי השניים במחיר הגבוה לאחר המטבח שהוא כנראה ההוצאה הגדולה ביותר שלנו בבית. בכל אופן, מערכות ישיבה הן יקרות מאוד ואם לא די לנו בכך, אז הם גם חשופות למיני מינים של פגעים משונים בסביבת הבית. מי מאיתנו לא שפך פעם משקה כלשהו על הספה שלו או של החבר שלו, אז באמת כשמדובר על ספה שעולה כמה אלפי שקלים זה מאוד חבל וחשוב מאוד שנקפיד לקנות מערכות ישיבה שניתן לנקות במידת הצורך.


מאמר זה נלקח מקטגוריית מערכות ישיבה מפורטל עיצוב הבית - עיצוב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב