דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פינות אוכל 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 1831 פעמים ]

פינות אוכל - מה זה ולמה זה קיים? אני לא אתפלא אם אני אשמע את השאלה הזאת יוצאת מהפה של אנשים.זה הפך להיות שכיח יותר ויותר שאנשים מעדיפים לאכול בצורה לא יעילה מאשר להקדיש את הזמן שהם זקוקים לו כדי להקנות לעצמם הרגלי אכילה נכונים ובריאים.
פינות אוכל הן מקום שלא מוערך- פינות אוכל הן המקום שלנו לסעוד אל ליבנו ולהזין את הגוף שלנו בסעודות ובארוחות שנותנות לו את כל מה שחיוני בשבילו כדי להמשיך לתפקד (ולבצע את מה שאנחנו מבקשים ממנו). זה עשוי לצער אנשים מסוימים, אם כך, לראות שתרבות האכילה שלנו הפכה לתרבות לא יעילה וכנראה שגם לא בריאה במיוחד-אנשים אוכלים תוך כדי הליכה, נסיעה, ריצה ועמידה (ואפילו תוך כדי שכיבה).אנשים מנשנשים ללא הפסקה, אוכלים בצורה סדירה ובכמויות אדירות דברים שהם לא בריאים ולא מזינים בשבילם.
סוכר זה טעים, אין ספק, ועם קמח לבן יותר קל לעבוד. זה לא אומר שאחד מאלה בריא בשבילנו כמו שרעל שיעיל בקטילת עכברים לא בריא בשבילנו.זה לא רק מה שאנחנו אוכלים שהופך את האכילה שלנו ללא יעילה אלא גם איך אנחנו אוכלים את זה- הצורה שבה אנחנו לועסים, איפה אנחנו עושים את זה ועם איזה הלך רוח משפיעים כולם על האכילה ועל העיכול שלה-האם אנחנו אוכלים תוך כדי פעילות כל שהיא (ופעילות יכולה להיות אפילו צפייה בטלויזיה) או שאנחנו ישובים מול פינת אוכל ומקדישים את מלוא תשומת הלב שלנו לאוכל שאנחנו מכניסים לפה, לועסים כל חלק וחלק מהאוכל כדי להרגיש את הטעם הייחודי של כל לעיסה?האם פינות אוכל בשבילנו מסמלות מקום להניח עליו ציוד משרדי, חשבונות, תיקים ומפתחות (או כל מיני דברים אחרים שאתם עשויים לחשוב עליהם ואתם מניחים על פינות אוכל) או שהם משמשים אתכם אך ורק לאכילה?האם אתם יושבים מול פינות אוכל כשאתם אוכלים או רק כשאתם רוצים להכין שיעורי בית ועבודות (או שאתם בכלל לא יושבים מול פינות אוכל)?
פינות אוכל הן מקום שראוי שיטופח- פינות אוכל צריכות להיות מקומות שנעים ונוח לשבת בהן כדי לאפשר לנו להנות מתהליך האכילה מכל הבחינות (לא רק מבחינת הטעם אלא גם מבחינת הנוחות וההרגשה הכללית שהמקום נותן לנו- פינות אוכל לא נעימות לא יקרצו לנו ויזמינו אותנו לשבת מולן).פינות אוכל הן מקום שכדאי לטפח ולו רק בגלל שלשבת לאכול מול פינות אוכל עשוי להפוך את כל הרגלי האכילה שלנו מהרגלים לא יעילים להרגלים יותר בריאים וכך לאפשר לנו לחיות את החיים יותר מלאי מרץ ומלאי אנרגיה. המאמר נלקח מאתר רהיטים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב