דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תנו לי 3 דקות ואתן לכם את סודות פרי האסאי 

מאת    [ 02/10/2009 ]

מילים במאמר: 347   [ נצפה 4177 פעמים ]

פרי האסאי גדל ביערות הגשם באמזונות. גרגרי היער הסגולים והקטנים נחשבים כאוכל חזק ובריא. הוא זכה בכינוי "מלך הפירות" בגלל הערך התזונתי הגבוה שלו, הוא כולל חומצות אמינו, חוצמות שומניות בריאות, הויטמנים A, B ו-C, פייסטרולים ואנטי אוקסידנטים.

עד לפני זמן מה, מעט מאוד אנשים ידעו את סודות פרי האסאי, אך כיום בגלל הפופולריות הגדולה לא זוכים מוצרים העשויים מפרי האסאי רוב הסודות שלו ידועים לנו היטב. הסודות הקטנים של פרי האסאי עוזרים לכם לקבל גוף בריא. כאן אפרט לכם 3 סודות פחות ידועים על פרי האסאי:

1. הסוד הראשון הוא האפקטיביות בהורדת השומן הרווי בגוף במהירות הברק. חוקרי בריאות טוענים כי פרי האסאי יכול לעזור לכם להוריד עד כחצי קילוגרם ביום. פרי האסאי שורף את השומן המזיק בגוף ועוזר לתהליך העיכול על ידי זירוז חילוף החומרים בגוף, הפרי עוזר גם להוסיף מאסת שריר אשר גורמים לשומן שהצטבר שם להישרף. זאת ועוד - פרי האסאי מוריד מהתאיבון בכך שהוא מספיק אנרגיה וסיבולת. תוסףי מזון העשויים מפרי האסאי טבעיים לחלוטין וחסרי כל תופעות לוואי ואינם צריכים לעבור עיבוד ועוברים רק הקפאה יבשה.

2. הסוד השני של פרי האסאי הוא שהם מכילים כמות גדולה של אנטי אוקסידנטים, הרבה יותר מפירות וירקות אחרים. אנטי אוקסידנטים עוזרים להאט את תהליך ההזדקנות, ככל הפרי האסאי כהה יותר כך הוא מכיל יותר חומרים מזינים. אנטי אוקסידנטים עוזרים ביצירת תאי דם חדשים. גרגרי היער האלו גם עשירים בסיבים. הסיבים מזרזים את חילוף החומרים הטבעי של הגוף, מסייעים בעיקול ובתזוזות המעי.

3. הסוד השלישי והחארון שרציתי לספר לכם הוא כי לתוספי מזון העשויים מפרי האסאי ישנה את היכולת לרפא חולים כרוניים מסוימים כמו סרטן, דלקת פרקים שגרונית ועוד. האנטי אוקסידנטים אשר נמצאים בגרגרי האסאי עוזרים להילחם בתאי הסרטן, אפקט ניכוי הרעלים הכלול בתוספי מזון העשויים מפרי האסאי אשר כוללים אומגה 3, אומגה 6 ואומגה 9, מסייעים להיפטר מרעלים מזיקים ועוזרים לגוף להתנקות. כמו כן, הם מסייעים לגוף לווסת את רמות הכולסטרול בדם. התוספים עוזרים גם בהפחתת דלקות ומסייעים לתהליך ההחלמה לאחר פציעה.

במשקה העשוי מפרי האסאי ישנם פי 10 יותר אנטי אוקסידנטים מאשר במשקה אוכמניות ופי 30 מאשר במשקה אנרגטי של תותי שדה. תוספי תזונה של פרי האסאי יכולים לבוא בצורת מיצים, קפסולות וטבליות.

לראשונה דיאטה אסאי ברי בישראל
Acai Berry Select



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב