דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צמיד מחרוזים 

מאת    [ 19/06/2020 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2051 פעמים ]

כאשר חושבים על צמיד לרוב חושבים על צמיד עשוי כסף או זהב. בשנים האחרונות נכנס טרנד אופנתי חזק גם אצל גברים וגם אצל נשים המשלב חרוזים בשרשראות ובצמידים.

ניתן לראות לדוגמא צמידים בשילוב גוונים מסוימים וניתן גם לראות צמידי חרוזים בגוונים סולידיים יותר כמו שחור לדוגמא. סוגי החרוזים כיום מגוונים מאוד, ניתן לראות חרוזי עץ, חרוזי זכוכית וחרסינה וגם חרוזים עשויים כסף או זהב. המגוון הוא רחב מאוד ושילובי העיצוב יוצאים מיוחדים מאוד.  

הכנת צמידים מחרוזים

כאשר מעצבים יוצרים תכשיטים לגבר, הם משקיעים המון מחשבה באיך הוא יראה, אילו שילובי צבעים יהיו בו ואילו שילובים של חרוזים יכנסו לעיצוב. אם כך, הכנת צמידים מחרוזים אינה רק להשחיל אותם לתוך החוט, אלא יש לקחת בחשבון את כל הפרמטרים העיצוביים אשר לבסוף יוצרים צמיד מחרוזים במראה מיוחד. יש לחשוב היטב על פלטת הצבעים ואילו צבעים ישתלבו יחד יפה, יש לקחת בחשבון כחלק מהבחירה את צורת החרוזים והחומר מהם הוא עשוי. כך לדוגמא יכולה להישאל השאלה, האם חרוז עץ יכול להשתלב טוב עם חרוז מזכוכית וכדומה. זהו תהליך עם המון חשיבה עיצובית והוא מהנה במיוחד.

צמיד מחרוזים עבור הגבר

כיום גברים רבים כיום עונדים צמידים בשלל צורות, גוונים וסגנונות. חלק מהסגנונות מתאימים מאוד ליום יום וחלקם מתאימים גם לערב. צמיד מחרוזים אשר מתאים ליום יום, לרוב ישלב גוונים סולידיים בחרוזי עץ צבועים שחור לדוגמא, או שילוב של חרוזי עץ שחורים יחד עם שניים שלוש צבעים בגוון מסוים או אפילו חרוזים בגוון כסוף. צמיד חרוזים אשר מתאים לערב, לרוב ישלב בתוכו חרוזים בגוון זהב או כסוף עם שיבוץ של אבני זירקון אשר מקנים לצמיד מראה יותר יוקרתי שניתן לענוד באירוע.

חרוזים שמשתלבים גם בשרשראות 

כיום קיים טרנד נוסף שרשראות עם חרוזים, ניתן להכין שרשרת זו בבית על ידי שילוב חרוזים. השרשרת חרוזים היא אופנתית, יפה ומלאה בסטייל. או לחלופין תוכלו למצוא בחנות תכשיטים שרשראות יפות לגבר בשילוב עם חרוזים. 

מה העלות של צמידים בשילוב עם חרוזים?

עלות צמידי חרוזים תלויה לרוב בעלות החומרים וזמן העיצוב. כל החרוזים שמשובצים בתוך הצמיד עשויים מחומרים איכותיים. חרוזי כסף וזהב הם החרוזים שלרוב יעלו מעט יותר וחרוזי זכוכית, חרסינה ועץ יעלו טיפה פחות. העלות הכוללת של צמידי חרוזים לרוב תתחיל מ- 59 שקלים ותעלה לטווח של 100 – 120 שקלים. המחירים של צמידי החרוזים אינם יקרים, אך התמורה שלהם גבוהה ומשדרגת את המראה הגברי מאוד.

לסיכום, אם אתם מחפשים לקנות צמידים בסגנונות שונים אשר תוכלו לענוד ביום יום או לערב, אנו ממליצים לחפש צמידי חרוזים מגוונים שיכולים לשמש אתכם למטרות אלו. בנוסף כיום ניתן להכין גם בבית צמידים איכותיים. 

 

בר כהן סטייליסטית ומעצבת אופנה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב