חשיבות הכנת תכנית לשיווק וקידום הקליניקה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

חשיבות הכנת תכנית לשיווק וקידום הקליניקה 

מאת    [ 24/06/2018 ]
מילים במאמר: 366   [ נצפה 355 פעמים ]

 
 

כיצד פועל שיווק של עסק עצמאי, שיווק של קליניקה לצורך מתן טיפולים? הדרך הראשונה היא על ידי הפניות מפה לאוזן, על ידי המלצות של מטופלים מרוצים למכריהם. דרך נוספת היא באמצעות שימוש בכלי שיווק ויחסי ציבור. בעוד שעל הדרך הראשונה אין כל כך איך להשפיע, מלבד מידת המקצועיות שלך כמטפל, הרי שבדרך השנייה יש לך השפעה רבה יותר, והיא מתחילה בתכנון נכון ושימוש בכלים מקצועיים.

תכנית שיווק למטפלים

שיווק אפשר לעשות באופן עצמאי על ידי שיטוט ברחבי האינטרנט ולמידה של תכנים שונים הניתנים חינם, שספק אם מתאימים לך כמטפל, לכלי הטיפולי או לקהל המטופלים הרלוונטי עבורך, אפשרות נוספת היא הצטרפות לסדנא שמלמדת כלי שיווקי ספציפי שבאמצעותו תוכל לפרסם את הקליניקה שלך. ייתכן ודרכים אלו יניבו לך תוצאות וימשכו אליך לקוחות נוספים, אך היעילות שלהן בטווח הרחוק מוטלת בספק. לכן, כדי להרוויח שיווק יעיל חשוב לבנות תכנית מסודרת לשיווק וקידום הקליניקה באופן מקצועי.

שיווק למטפלים מתחיל קודם כל בהסתכלות כללית על הקליניקה שלך כיום והיכן אתה רוצה לראות אותה בעוד שנה או חמש שנים מהיום. הבנת המצב הנוכחי והצבת יעדים משמשים כמסגרת להכנת התכנית. לאחר מכן, תוכל להתקדם לשלבים הבאים.

נקודת ההתחלה היא כמובן הגדרת קהל היעד לו מיועד הטיפול. קהל היעד אלו הלקוחות הפונים אליכם והלקוחות שאתם רוצים שיפנו אליכם, כלומר סך כל הלקוחות – הנוכחיים והפוטנציאליים. לאחר הגדרת קהל יעד, אפשר למקד את התכנית כולה כך שתתאים לאותו קהל. איך? באמצעות כתיבת מסרים מתאימים ובחירת כלי השיווק והפרסום המתאימים ביותר לאופי שלך כמטפל, לכלי הטיפולי שלמדת ולקהל אליו אתה מכוון כמטפל.

כך למשל תוכל לדעת אילו תכנים נצרכים על ידי הקהל, מה מעניין אותם, באיזו פלטפורמה כדאי להעלות את התכנים, איך לנסח מודעה לעיתונים שתעביר את המסר הנכון ותיצור את הקשרים הנכונים וכן הלאה, לגבי כל שאר הכלים בהם אתה יכול להשתמש למטרות קידום הקליניקה.

כאשר מכינים תכנית שיווק מותאמת אישית, היא מאפשרת לך גם לחדד את היתרונות שלך על פני המתחרים, לדעת מה לשפר והיכן להתמקד והיא גם מאפשרת לך לעצור ולבחון אחת לתקופה, האם אתה אכן מתקרב ליעד שהגדרת בתחילת הדרך.

כדי לבנות תכנית מקצועית שתסייע בקידום הקליניקה שלך, תחשוף אותך למטופלים רלוונטיים, ותאפשר הגדלה משמעותית של מספר הפונים לטיפול בקליניקה, כדאי להיעזר באיש מקצוע שיש לו הניסיון הרלוונטי בתחום הטיפול והרפואה.

ימית אורבין "הנפשות הפועלות" - שירותי שיווק לעוסקים במקצועות הטיפול ז'בוטינסקי 33 רמת גן 0585800680 www.hanefashothapoalot.co.il                                    

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב