דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות הכנת תכנית לשיווק וקידום הקליניקה 

מאת    [ 24/06/2018 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 1689 פעמים ]

כיצד פועל שיווק של עסק עצמאי, שיווק של קליניקה לצורך מתן טיפולים? הדרך הראשונה היא על ידי הפניות מפה לאוזן, על ידי המלצות של מטופלים מרוצים למכריהם. דרך נוספת היא באמצעות שימוש בכלי שיווק ויחסי ציבור. בעוד שעל הדרך הראשונה אין כל כך איך להשפיע, מלבד מידת המקצועיות שלך כמטפל, הרי שבדרך השנייה יש לך השפעה רבה יותר, והיא מתחילה בתכנון נכון ושימוש בכלים מקצועיים.

תכנית שיווק למטפלים

שיווק אפשר לעשות באופן עצמאי על ידי שיטוט ברחבי האינטרנט ולמידה של תכנים שונים הניתנים חינם, שספק אם מתאימים לך כמטפל, לכלי הטיפולי או לקהל המטופלים הרלוונטי עבורך, אפשרות נוספת היא הצטרפות לסדנא שמלמדת כלי שיווקי ספציפי שבאמצעותו תוכל לפרסם את הקליניקה שלך. ייתכן ודרכים אלו יניבו לך תוצאות וימשכו אליך לקוחות נוספים, אך היעילות שלהן בטווח הרחוק מוטלת בספק. לכן, כדי להרוויח שיווק יעיל חשוב לבנות תכנית מסודרת לשיווק וקידום הקליניקה באופן מקצועי.

שיווק למטפלים מתחיל קודם כל בהסתכלות כללית על הקליניקה שלך כיום והיכן אתה רוצה לראות אותה בעוד שנה או חמש שנים מהיום. הבנת המצב הנוכחי והצבת יעדים משמשים כמסגרת להכנת התכנית. לאחר מכן, תוכל להתקדם לשלבים הבאים.

נקודת ההתחלה היא כמובן הגדרת קהל היעד לו מיועד הטיפול. קהל היעד אלו הלקוחות הפונים אליכם והלקוחות שאתם רוצים שיפנו אליכם, כלומר סך כל הלקוחות – הנוכחיים והפוטנציאליים. לאחר הגדרת קהל יעד, אפשר למקד את התכנית כולה כך שתתאים לאותו קהל. איך? באמצעות כתיבת מסרים מתאימים ובחירת כלי השיווק והפרסום המתאימים ביותר לאופי שלך כמטפל, לכלי הטיפולי שלמדת ולקהל אליו אתה מכוון כמטפל.

כך למשל תוכל לדעת אילו תכנים נצרכים על ידי הקהל, מה מעניין אותם, באיזו פלטפורמה כדאי להעלות את התכנים, איך לנסח מודעה לעיתונים שתעביר את המסר הנכון ותיצור את הקשרים הנכונים וכן הלאה, לגבי כל שאר הכלים בהם אתה יכול להשתמש למטרות קידום הקליניקה.

כאשר מכינים תכנית שיווק מותאמת אישית, היא מאפשרת לך גם לחדד את היתרונות שלך על פני המתחרים, לדעת מה לשפר והיכן להתמקד והיא גם מאפשרת לך לעצור ולבחון אחת לתקופה, האם אתה אכן מתקרב ליעד שהגדרת בתחילת הדרך.

כדי לבנות תכנית מקצועית שתסייע בקידום הקליניקה שלך, תחשוף אותך למטופלים רלוונטיים, ותאפשר הגדלה משמעותית של מספר הפונים לטיפול בקליניקה, כדאי להיעזר באיש מקצוע שיש לו הניסיון הרלוונטי בתחום הטיפול והרפואה.

ימית אורבין "הנפשות הפועלות" - שירותי שיווק לעוסקים במקצועות הטיפול ז'בוטינסקי 33 רמת גן 0585800680 www.hanefashothapoalot.co.il                                    




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב