איך להגדיל את ביצועי צוות המכירות שלך?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך להגדיל את ביצועי צוות המכירות שלך? 

מאת    [ 28/04/2018 ]
מילים במאמר: 571   [ נצפה 714 פעמים ]

 
 

לא לאמן את צוות המכירות בכל ארגון זה כמו לקחת את קבוצת הכדורסל הטובה בעולם ולעלות אותה למגרש ללא לווי, ללא מאמן, ללא מדריך ולהגיד לחברי הקבוצה תסתדרו, יש לכם כבר את כל מה שאתם צריכים כדי לנצח.

וזו טעות!

כל אדם ובוודאי אדם שמצפים ממנו או מצפה מעצמו לייצר תוצאות חייב לקחת לעצמו מאמן, מלווה, מדריך. מישהו שימשוך אותו למעלה, שיוביל אותו בדרך ויאפשר לו לעשות מינימום טעויות על מנת לייצר תוצאות מופלאות.

הפוך למאמן מכירות מצויין ומוביל של הצוות שלך

אימון מכירות תקופתי קבוע מאפשר לצוות המכירות להגיע להצלחות קבועות. באימון מכירות מתקיים תהליך בדיוק כמו באימון ספורט של המוח והוא מכוון לניצחון.

גם בספורט כמו בכל אימון אחר 80% זה דרך החשיבה, אמונה ותפיסת יכולת של הבן אדם למסוגלות אישית.

בתהליך אימון מכירה הצוות ממוקד במכירה עצמה, בתוצאות, בהצלחות כל זה מוביל למכירות חזקות ועקביות.

אימון מכירות יכול להיות של מנהל המכירות שמאמן באופן קבוע ושיטתי את עובדיו וע"י גורם מומחה ספציפי. ועל מנת לבצע זאת, מנהל מכירות צריך לבצע 50% מהזמן שלו באימון מכירות.

חשוב לקיים את האימון בדרך הנכונה, הבונה את האמונות והמסוגלות והיכולת של האדם על מנת להביא את הצוות לתוצאות מצוינות מרחיקות לכת.

 

אז מה טקטיקות אימון המכירה המומלצות ביותר לקידום תוצאות אצלך בארגון?

ישנן מספר דרכים ליישם אצלכם בארגון אימון מכירות מוצלח:

1)     צא לשטח יחד עם אנשי הצוות שלך - דאג ליצור הבהרת ציפיות בינכם לפני לגבי מה עומד להיות בפגישות המשותפות. ובזמן הפגישה דאג להיות זבוב על הקיר ולא האדם המוביל. תכתוב לעצמך הערות והארות וכמובן נקודות ראויות לשבח. ולאחר הפגישה דאג לשיחה בונה, מלמדת ומצמיחה קדימה.

2)      סימולציות - אין אפשרות ליצור הצלחות אם לא התאמנת, אפשר להתאמן על רטוב - בשטח, בפועל ואפשר על סמי- רטוב - בסביבה יותר תומכת ומאפשרת אך עדיין מכינה. צור סימולציות אמיתיות ככל האפשר על מנת לדמות את המציאות והאפשרות של איש הצוות להתמודד וללמוד.

3)     הכנה אישית של אנשי הצוות שלך לקראת פגישה או שיחה חשובה - שיחת מוטיבציה ותשאול - איך איש הצוות תופס את המטרות שלו מהפגישה מהשיחה? איך הוא מודד הצלחה? מה זה בשבילו הצלחה בהקשר של הפגישה או השיחה?

4)     שיחת מיקוד לאחר פגישה או שיחה  - אימון, הצלחה ותוצאות נלמדים תמיד דרך עשייה. אם לא נלמד דרך העשייה שלנו תמיד נתחיל מחדש או נשאר באימון היבש. שב עם אנשי הצוות שלך (עדיף בקבוצה ולא ביחיד) ותנתחו יחד סיטואציות, שיחות, הצלחות ו/או הפסדים של עסקאות. דברו על מה עבד מה לא עבד. מה נלמד מכך ומה אפשר לעשות אחרת? גם מהצלחות וגם מטעויות לומדים המון.

5)     השתמש במודל ה GROW  על מנת למשוך את אנשי הצוות שלך מעלה

G - GOALS - וודא שאיש הצוות כל רגע מודע למטרותיו. מטרותיו האישיות, כלפי לקוח מסויים, חודשי וכו.

R - REALITY - מה כן קורה, האם הוא במודעות לגבי היכן נמצא? מה כן קורה סביבו?

O - OPTION & OPPORTUNITY - מהן ההזדמנויות והאפשרויות שלנו לפעולה. וודא כי איש המכירות מודע ויודע מה האפשרויות שלו בכל רגע נתון לגבי העסקה, מכירה, ומה ההזדמנויות העומדות לפניו.

W - WAY FORWARDS - האם איש המכירות יודע מה הצעד הבא שלו? לאן הוא צועד? גם לגביי הכיוון, הדרך ועם מי?

 

זכור שהינך מנהל את צוות ומערך המכירות, מוביל וגם מאמן אותם. כל פעם שתבחר לאמן את אחד מאנשי הצוות זכור להיות מאמן, שואל שאלות ומנווט אותם קדימה דרך השאלות ולא דרך היועץ ? אומר מה ואיך לעשות.

 

שגית אסיאס 


מאמנית עסקית מובילה - מכירות 


לאמן. למכור. להוביל 


054-4227727

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב