דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להגדיל את ביצועי צוות המכירות שלך? 

מאת    [ 28/04/2018 ]

מילים במאמר: 571   [ נצפה 2119 פעמים ]

לא לאמן את צוות המכירות בכל ארגון זה כמו לקחת את קבוצת הכדורסל הטובה בעולם ולעלות אותה למגרש ללא לווי, ללא מאמן, ללא מדריך ולהגיד לחברי הקבוצה תסתדרו, יש לכם כבר את כל מה שאתם צריכים כדי לנצח.

וזו טעות!

כל אדם ובוודאי אדם שמצפים ממנו או מצפה מעצמו לייצר תוצאות חייב לקחת לעצמו מאמן, מלווה, מדריך. מישהו שימשוך אותו למעלה, שיוביל אותו בדרך ויאפשר לו לעשות מינימום טעויות על מנת לייצר תוצאות מופלאות.

הפוך למאמן מכירות מצויין ומוביל של הצוות שלך

אימון מכירות תקופתי קבוע מאפשר לצוות המכירות להגיע להצלחות קבועות. באימון מכירות מתקיים תהליך בדיוק כמו באימון ספורט של המוח והוא מכוון לניצחון.

גם בספורט כמו בכל אימון אחר 80% זה דרך החשיבה, אמונה ותפיסת יכולת של הבן אדם למסוגלות אישית.

בתהליך אימון מכירה הצוות ממוקד במכירה עצמה, בתוצאות, בהצלחות כל זה מוביל למכירות חזקות ועקביות.

אימון מכירות יכול להיות של מנהל המכירות שמאמן באופן קבוע ושיטתי את עובדיו וע"י גורם מומחה ספציפי. ועל מנת לבצע זאת, מנהל מכירות צריך לבצע 50% מהזמן שלו באימון מכירות.

חשוב לקיים את האימון בדרך הנכונה, הבונה את האמונות והמסוגלות והיכולת של האדם על מנת להביא את הצוות לתוצאות מצוינות מרחיקות לכת.

 

אז מה טקטיקות אימון המכירה המומלצות ביותר לקידום תוצאות אצלך בארגון?

ישנן מספר דרכים ליישם אצלכם בארגון אימון מכירות מוצלח:

1)     צא לשטח יחד עם אנשי הצוות שלך - דאג ליצור הבהרת ציפיות בינכם לפני לגבי מה עומד להיות בפגישות המשותפות. ובזמן הפגישה דאג להיות זבוב על הקיר ולא האדם המוביל. תכתוב לעצמך הערות והארות וכמובן נקודות ראויות לשבח. ולאחר הפגישה דאג לשיחה בונה, מלמדת ומצמיחה קדימה.

2)      סימולציות - אין אפשרות ליצור הצלחות אם לא התאמנת, אפשר להתאמן על רטוב - בשטח, בפועל ואפשר על סמי- רטוב - בסביבה יותר תומכת ומאפשרת אך עדיין מכינה. צור סימולציות אמיתיות ככל האפשר על מנת לדמות את המציאות והאפשרות של איש הצוות להתמודד וללמוד.

3)     הכנה אישית של אנשי הצוות שלך לקראת פגישה או שיחה חשובה - שיחת מוטיבציה ותשאול - איך איש הצוות תופס את המטרות שלו מהפגישה מהשיחה? איך הוא מודד הצלחה? מה זה בשבילו הצלחה בהקשר של הפגישה או השיחה?

4)     שיחת מיקוד לאחר פגישה או שיחה  - אימון, הצלחה ותוצאות נלמדים תמיד דרך עשייה. אם לא נלמד דרך העשייה שלנו תמיד נתחיל מחדש או נשאר באימון היבש. שב עם אנשי הצוות שלך (עדיף בקבוצה ולא ביחיד) ותנתחו יחד סיטואציות, שיחות, הצלחות ו/או הפסדים של עסקאות. דברו על מה עבד מה לא עבד. מה נלמד מכך ומה אפשר לעשות אחרת? גם מהצלחות וגם מטעויות לומדים המון.

5)     השתמש במודל ה GROW  על מנת למשוך את אנשי הצוות שלך מעלה

G - GOALS - וודא שאיש הצוות כל רגע מודע למטרותיו. מטרותיו האישיות, כלפי לקוח מסויים, חודשי וכו.

R - REALITY - מה כן קורה, האם הוא במודעות לגבי היכן נמצא? מה כן קורה סביבו?

O - OPTION & OPPORTUNITY - מהן ההזדמנויות והאפשרויות שלנו לפעולה. וודא כי איש המכירות מודע ויודע מה האפשרויות שלו בכל רגע נתון לגבי העסקה, מכירה, ומה ההזדמנויות העומדות לפניו.

W - WAY FORWARDS - האם איש המכירות יודע מה הצעד הבא שלו? לאן הוא צועד? גם לגביי הכיוון, הדרך ועם מי?

 

זכור שהינך מנהל את צוות ומערך המכירות, מוביל וגם מאמן אותם. כל פעם שתבחר לאמן את אחד מאנשי הצוות זכור להיות מאמן, שואל שאלות ומנווט אותם קדימה דרך השאלות ולא דרך היועץ ? אומר מה ואיך לעשות.

 

שגית אסיאס 


מאמנית עסקית מובילה - מכירות 


לאמן. למכור. להוביל 


054-4227727




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב