דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות בעיצוב עצמי 

מאת    [ 30/08/2016 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2176 פעמים ]

 

מאמר זה נוגע בנושא טבעות בעיצוב עצמי; הייחוד שלהן ומהיכן ההשראה לכל טבעת, איך ולמה זה כדאי, שכן עיצוב טבעת על פי טעמה של כל אישה מבטיח טבעת מקורית ובעלת סגנון אישי.

טבעות בעיצוב עצמי


כיום קיים היצע מרשים ביותר של טבעות בשלל סגנונות ועיצובים. אולם לעיתים מתעוררת התחושה כי מדובר כאן במוצר שיצא מפס ייצור, משמע, את אותה הטבעת בדיוק עונדות נשים רבות. אם אתן רוצות להימנע מכך, יש לפנות אל חנות לממכר תכשיטים או מעצב וליצור את הטבעת בדיוק על פי טעמכן והתקציב הכספי העומד לרשותכן.


ייחודן של טבעות בעיצוב אישי


אין ספק כי טבעות אישיות ערכן הוא רב, לא רק מן ההיבט העיצובי והכספי, אלא גם מן ההיבט הרגשי, לנשים רבות הן מסמלות משהו. כאשר פונים לחנות או לאמן תכשיטים, ניתן לעצב את הטבעת בדיוק על פי הדרישות של כל אישה ואישה, תכשיט המותאם רק לה, שהוא מקורי ואותו לא ניתן למצוא באף מקום אחר. אם תמיד חלמתן על טבעת מיוחדת שרק לכן יש, כיום בהחלט ניתן לממש את החלום.


לקבל השראה


נשים רבות יתקשו להסביר מה בדיוק הן רוצות, לכן מומלץ לגלוש ברשת, למצוא את האתרים הרלוונטיים ומשם לקבל גם השראה. יש להגיע עם סקיצות של טבעת החלומות והיה ובתכשיט משולבות אבנים יקרות ערך, כמו יהלום למשל, יש להוסיף לסקיצה את צורתה של האבן, את גודלה, את מידת האצבע ואת חומר הגלם ממנו מיוצר התכשיט. לאחר השלבים המוקדמים, ניתן לבנות את התכשיט על פי הנתונים, כל זאת באמצעות תוכנת המחשה, כך הלקוחה מקבלת תמונה מלאה של הטבעת. לאחר ההתרשמות, תמיד היא תוכל לדרוש שינויים כאלה ואחרים.


מודל ממוחשב לטבעת


יש שמתמחים בבניית מודל תכשיט באמצעות שיטות ממוחשבות. קיימת גם האפשרות להדפיס בתלת ממד את המודל הממוחשב של הטבעת. למודלים הממוחשבים כמה יתרונות בולטים: את מודל הטבעת ניתן לראות עוד טרם מדפיסים אותה במדפסת תלת מימד. ישנה אפשרות להציע ללקוח הדמיה תלת ממדית לפני שמדפיסים. באמצעות המודל הממוחשב ניתן להעריך את המשקל של הטבעת, גם כשהיא עשויה ממתכות שונות, כלומר, משקל שונה לטבעת על פי המתכת ממנה היא מיוצרת. כאמור, טבעות בעיצוב עצמאי אותן יוצרים באמצעות מודל ממחושב, אפשר לתכנן ברמה המדויקת ביותר.


לסיכום


טבעת בעיצוב עצמי, תהיה מקורית וייחודית בהשוואה לכל טבעת אחרת, כזו אשר תזכה למחמאות ותשומת לב מכל מי שרואה אותה. אלה הן טבעות אשר מאחוריהן עומדת אמירה אישית והן מסמלות

     


  דיאמקה יהלומים ותכשיטים דור שני של יצרני יהלומים ותכשיטים מעל 50 שנה. אנו מתמחים ביצור תכשיטי זהב ויהלומים טבעות אירוסין, טבעות נישואים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב