דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טעויות נפוצות בהובלת רהיטים יקרות ערך או איך לארגן בחכמה את ההובלה 

מאת    [ 17/05/2015 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 1773 פעמים ]

 

"התות שבקצפת" של עיצוב הפנים המודרני יכול להיות שילוב מיומן של רהיטים אולטרה מודרניים ורהוט עתיקה. עם זאת, שולחנות, כיסאות, ספות, ארונות ושידות העשויים בידי מאסטרים הגדולים של העבר, בעת מעבר מדירה אחד לשנייה יכולים בקלות להפוך מ -"תות שבקצפת " לבעיה גדולה.

הרי הובלת רהיטים עתיקות הוא תהליך מורכב למדי, ויתר על כך, הוא מסוכן לרהיטים מסוג זה.

רגליים מיומנות, משובצות זהב או, פריטי נצרים, ריפוד קטיפה - לא ישרדו את ההובלה הרגילה בכלי רכב הקלאסי. זו הסיבה שכאשר מארגנים הובלת רהיטי עתיקה ופריטי עיצוב פנים יקרי ערך, יש להקפיד על כללי טיפול לא שגרתיים ביצירות יקרות של אמנות.

  1. הדבר הראשון והחשוב ביותר שיש לעשות הוא לחסל לחלוטין כל יוזמה אישית בחשיבה  איך להעביר חפצים אלו  באופן עצמי – פשוט להשתמש בשירותי  של חברת הובלה מקצועית, כי עלות העבודה שלהם נמוכים בהרבה מהמחיר של עתיקות.
  2. בפניה לחברה המתמחה, לא לוותר על השירות כזה, כמו ההערכה של ריהוט עתיק. זה הכרחי עבור השקט הנפשי שלך -  שמאי מקצועי יגיע  לבית שלך כדי לחשב את המחיר הביטוח של עתיקות שלך. ובמידע ועובדי חברת הובלות יהיו אשמים בפגיעת העתיקות, אתה תקבל פיצוי מלא על הערך שלהן.
  3. כמו כן, המעריך יעזור לך לקבוע האם ניתן להשתמש בתהליך פירוק והרכבת רהיטים עתיקות לאחר ההובלה, או רהיטים חייבים להיות מועברים בצורה שלמה בלבד.
  4. העלה על הרכב והובלת רהיטים עתיקות אפשרית רק בכלי רכב המיועד לכך, הגוף של הרכב חייב  בריפוד רך מבפנים ומחברים לתפיסת הרהיטים.
  5. אל תשכחו על האריזה של עתיקות -  מומחים מובילים יארזו בקפידה את כל פריטי ריהוט, להגנה מרבית מהנזק, לחות ואבק ,באמצעות סרט פלסטיק, קופסות קרטון ומילוי רך.

לאריזת רהיט עתיק חייבת להיות אריזה מיוחדת – לא קרטונים רגילים אלא עטיפה מיוחדת שתעזור לשמר על שלמותם של הרהיטים. על האריזה מיוחדת ניתן לקרוא במאמר נפרד שפורסם פה באתר. 

  1. וכמובן, לא לשכוח את המקצועיות של הנהג. הוא צריך לבחור את המסלול הטוב ביותר במסלול הנסיעה, להימנע מקטעי כביש המסוכנים עם פניות חדות. יתר על כך, הנהג חייב לעבור במהירות נמוכה מאוד את המסלול, להימנע מבלימה חדה ועקיפות.

לסיכום: יש להשתמש רק בשירותים של חברת הובלה מקצועית - שלא כמוך, אנשי המקצוע בתחום של הובלות רהיטים יקרי ערך יודעים איך להרים ולשאת דברים ואריזתם המיוחדת. בנוסף, עבודה עם חברה מקצועית - היא גם סיבה לדייקנות ביצוע ההזמנה.

רפי ברזילי מנהל חברת הובלה זמין לכל שאלה. טל:054-7204441 או באיימיל :callmovile@gmail.com">href="mailto:callmovile2013">callmovile@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב