דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהפכות קטנות בתחום הובלות קטנות 

מאת    [ 05/05/2015 ]

מילים במאמר: 629   [ נצפה 2264 פעמים ]

איך לארוז רהיטים, מכשירי חשמל ואפילו אקווריום ... ? האם צריכים בכלל להזמין מובילים להובלות קטנות ובאילו מקרים הם יכולים לעזור לך?

במאמר זה נדבר על החומרי אריזה מהפכניים. 

מי מה מורכבת הובלה קטנה ? מ" חלקים" קטנים ואלמנטים גדולים יותר . רכיבים בסיסיים - אריזה, הובלה , סבלים וחלקים ביניים - כל מה שמלווה אותם וקושר לשרשרת אחת .

בכל תחום לפעמים מתרחש מהפכה – שום עסק לא תוכל להתקיים ולהתפתח ללא מהפחות קטנות . והובלות של פריט אחד או שניים - אינו יוצא דופן . עם זאת ,המהפכה עוברת פה ללא  רעש ובמיוחד ללא שפיכות דמים . באופן כללי ,השינויים מתייחסים לאלמנטים קטנים מאוד אליהם התחילו לדבר קודם.

לפעמים השינויים אלה יכולים לזהות רק אנשי מקצוע . עם זאת , לקוחות רגילים גם מרגישים חידושים בעצמן . דברים החשובים האלה יכולים להשפיע באופן דרמטי על המהלך של הובלה קטנה – למשל

 כדי להפחית את המשך הזמן על נשיאת משאות כבדים . או לעשות כך שפריטים  שבירים במיוחד לא יפגעו במהלך הנסיעה . באיזו דרך? זה בדיוק מה שאנחנו נדע עכשיו . .

שלוש מילות קסם

Kraftbabl, Penobabl וAlyubabl - שלוש מילות קסם יכולים בתחילה לבלבל את האדם. אבל מומחים בתחום יכולים להסביר במהירות שזה למעשה חומרי אריזה מהפכנים להובלות קטנות של הפריטים שבירים במיוחד. מאחורי שמות יוצאי דופן אלה מסתתרים חומרי אריזת החדשים שאיתם ניתן להשתמש כאשר מזמינים אריזה והובלה ביחד.

כל שלושה נעשו על הבסיס של סרט בועת האוויר, בשילוב עם גורמים אחרים.

 אליבבל - שילוב של סרט עם רדיד אלומיניום;

קרפטבבל - שילוב של סרט עם נייר ;

פנובבל - שילוב של סרט ופוליאתילן מוקצף;

 

קרפטבבל לא רק מגן מפני נזק מכאני, אלא גם סופג לחות, ולכן הוא משמש לאריזת ציורים ואפילו ריהוט עתיק.

פנובבל - אמצעי ריפוד כמעט מושלם. יש לו חוזק גבוה ומאפייני מרכך מצטיינים , וזה חשוב מאוד בעת הובלת מטענים קטנים ושבירים.

 אליבבל – הוא מבודד מעולה. מגן על הדברים כאשר טמפרטורה משתנה בפתאומיות מעברי חורף) .

למרבה הצער, לא כל חברות ההובלה מציעים ללקוחותיי את החומרי אריזה החדשים. הם סבורים שבמיוחד בהובלות קטנות (הובלה "בנאלית"), הם יכולים להסתדר ב "שיטות מוכחות" כמו נייר עטיפה בלבד. לפיכך, אם מציעים לכם "ציוד מגן" - זה גם דרך טובה לקבוע עד כמה כישורים של המובילים גבוהים ואם הם נוטים לפתח את עצמם בתחומם .

כל הפריטים ,שאתם לוקחים לבית החדש, אתם צריכים לא רק לארוז, אלא גם לחתום על כל אחד מארגזים . אחרת תצטרך להבחין בין 15 התיבות באחד שנדרש. במשך זמן רב השתמשנו  בעט אמיתי או טושים - נוח וזול. אבל אם הקרטון נירטב  מכל סיבה שהיא הובלה שלכם היית בחורף ותחת הגשם למשל), כל הרישומים שלכם שרשמתם על הקרטון או פריט כל שהוא יכולים להימחק בתהליך ההובלה. לכן יהיה יותר הגיוני למצוא פתרון יציב יותר .היום קיים פטרון כזה בתחום הובלות קטנות והוא - תוויות צבעוניות דביקות.

לתיבות עם דברים שבירים – מדבקות אדומות, לאריזת ספרים - כחולים, לדברים אחרים - ירוק ... כאשר עובדים עם מדבקות צבעוניות הדבר החשוב ביותר - להיצמד לשיטת ההדבקה. וגם, כמובן, כדי לקבוע מראש בכמה צבעים תשתמשו ומה הם מייצגים. שיטה זו משמשת לעתים קרובות במעברי דירה (בדרך כלל מספיק שניים או שלושה צבעים). אבל במהלך הובלת משרד לעתים קרובות תוויות מלאי נוחים יותר. על כל אחד מהם רושמים מספר עובד,שם ושם משפחה של העובד שדברים שייכים לו.

לסיום : מהפכה - לא בהכרח חדשנות וננוטכנולוגיה. דברים רבים שמהקלים על המהלך, די פשוטים. מהפכה - לא בהכרח מהפך גלובלי.חלק גדול מהרעיונות נלקחים לפעולה בהדרגה. מקצוען – עושה מעקב על המגוון חומרי אריזה ובוחר את הטוב ביותר.

תהינו מהניסיון שלנו -  כדי שיהיה לכם קצת יותר קל להחליט ! אתם לא מצאתם את המידע הדרוש לכם? בקרו אותנו בהמשך - זה בהחלט אפשרי כי החומר הרצוי עכשיו הוא בהכנה !

רפי ברזילי מנהל חברת הובלה זמין לכל שאלה. טל:054-7204441 או באיימיל :callmovile@gmail.com">href="mailto:callmovile2013">callmovile@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב