דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיטה מתקפלת - הפתרון המושלם לאירוח ולשטח 

מאת    [ 10/02/2013 ]

מילים במאמר: 648   [ נצפה 3838 פעמים ]

מיטה מתקפלת – הפתרון המושלם לאירוח ולשטח

דמיינו לעצמכם את המצב הבא: הדודים מארגנטינה באים לביקור ורוצים לשהות אצלכם זמן מה. הם מגיעים אליכם, מספרים לכם את כל מה שעבר עליהם מאז התראיתם בפעם האחרונה, אוכלים מהמטעמים שהכנתם במיוחד עבורם ו... רוצים לשכב לישון. או אז אתם שולפים מיטה מתקפלת שמאופסנת דרך קבע מתחת למיטה שלכם או בין הארון לקיר, עוטפים את המזרן בסדין ו... לילה טוב! נשמע קל? זה באמת קל ועכשיו זה יכול להיות גם אצלכם. מיטה מתקפלת – המיטה עם כל היתרונות.

פתאום כבר לא קשה לארח

הרבה מאוד אנשים אוהבים מאוד לארח, אבל לא אוהבים את כל "כאב הראש" שנלווה לכך: הצורך לחשוב על מקום מתאים שבו האורח ירגיש בנוח ולא יהיה "תקוע" במסדרון או באמצע הסלון, כמו גם המחשבה על לסדר ולהזיז מיטות יכולים לעייף עוד בכלל לפני שהאורח מגיע, ולכן הרבה פעמים מוותרים מראש. מיטה מתקפלת חוסכת את כל כאב הראש הזה, כי היא מאפשרת לכם לארח בקלי-קלות:

שולפים ומארחים

מיטה מתקפלת כשמה כן היא – מתקפלת. משמעות הדבר היא, שניתן לאחסן אותה בקלות מתחת למיטה קבועה או ברווח שבין הארון לקיר, ולשלוף אותה בקלות כשמגיע אורח. גם אם אין לכם חדר נוסף לאירוח ואין לכם ברירה אלא לשכן את האורח בסלון, בבוקר אתם יכולים להחזיר אותה בקלות למצב מקופל, לאפסן אותה במקום שבחרתם וליהנות שוב מהמרחב. כך אתם יכולים ליהנות מכל העולמות: גם לספק לאורח שלכם מקום נוח ונעים לישון, וגם להמשיך לנהל את הבית ולהתנהל בו ללא הפרעה.

בדיוק במידה הנכונה

היום ניתן להזמין מיטות מתקפלות במידות רוחב משתנות, הנעות בדרך כלל בין 60 ל-90 ס"מ. הודות לכך כל אחד יכול לרכוש את המיטה המתאימה לשטח האירוח שיש ברשותו, ולהתאים את רוחב המיטה למידות האורח, אם מדובר בדרך כלל באותו אורח שמגיע לישון. חשוב לציין שלרוב המיטות כושר נשיאה מצוין, והן מתאימות גם לאנשים בעלי מבנה גוף מלא.

לא רק בבית

מיטה מתקפלת היא פתרון מצוין לא רק לאירוח בבית אלא גם ללינת שטח. בוודאי יהיו כאלה שיגידו, שכל הרעיון מאחורי לינת שטח הוא לישון בשק שינה, אולם יש אנשים שלא מסוגלים לישון על הארץ כשאבנים, בורות ובוץ "מרפדים" את מצעם. זה יכול להיות בגלל כאבי גב או ברכיים, וזה יכול להיות גם מכל סיבה אחרת. תהא הסיבה אשר תהא, בדיוק עבור אותם אנשים נולדה המיטה המתקפלת שקרויה גם "מיטת שדה", והיא מאפשרת להם לישון בנוחות גם בשטח. מיטה זו הינה קלה במיוחד וניתן לשאתה יחד עם שאר הציוד כמעט בלי להרגיש. ברגע שמתמקמים בשטח, מוציאים אותה מהרכב, מביאים אותה למקום הלינה, פותחים ו... ישנים!

על איזה מזרן האורח יישן?

כשאתם קונים מיטה מתקפלת שעתידה לשמש כמיטת אירוח, חשוב מאוד שתקפידו לרכוש מזרון נוח. אחרי הכול, לא חסרים היום בשוק מזרנים שכשישנים עליהם מתעוררים עם כאבי גב, ואתם בוודאי לא רוצים שזאת תהיה מנת חלקו של האורח שלכם. לכן, כדאי מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע העובדים בתחום, ולבקש שיסייעו לכם לבחור את המזרן הנכון, זה שלא יגרום לכם לפשיטת רגל, אבל גם שלא יגרום לאורח שלכם לא לרצות לחזור (אלא אם זאת המטרה שלכם...). יש היום  סוגים רבים של מזרנים בטווח מחירים רחב, אשר מהם לבטח תוכלו למצוא את המזרן שמתאים לכם ולאורחים שלכם.

לקנות איכות

בין אם מדובר במיטה מתקפלת שעתידה לשמש לאירוח ובין אם מדובר "רק" במיטת שדה, חשוב מאוד שתרכשו אותה מחברה שאתם יכולים לסמוך עליה. אחרי הכול, מדובר בפתרון שינה שאמור ללוות אתכם לאורך זמן, ולכן חשוב מאוד שתקבלו אותו עם תעודת אחריות שתאפשר לכם לפנות אל החברה המשווקת בכל מקרה של בעיה. רגע לפני שאתם מוסרים את כרטיס האשראי שלכם חשוב שתוודאו לגמרי מהן מידות המיטה ומהו כושר הנשיאה שלה, כדי שלא תיתקלו בהפתעות לא נעימות (לאף אחד לא יהיה נעים אם כשהדוד יבוא להתארח המיטה תקרוס תחת כובד משקלו...). אם תבררו הכול לפני הרכישה ותהיו בטוחים שהמיטה אכן תעמוד בתפקיד שאתם מייעדים לה, רוב הסיכויים שתוכלו ליהנות ממנה ולספק לאורחים שלכם או לעצמכם פתרון שינה מצוין. שינה מתוקה!

 

כתבה: שיר שמולביץ

הקניון הוירטואלי  "העיקר הבריאות" מאפשר ללקוחותיו לבצע רכישת מוצרים ו/או שירותים במגוון תחומים, מהספקים המובילים בישראלבתחום הרפואי, מתאים לרופאים פרטיים, מטפלים וכל מי שמחפש מוצרים בתחום הבריאות, הספורט, איכות החיים והסיעוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב