טיפים מלאי עוצמה לכתיבה שיווקית נכונה - חלק רביעי ואחרון
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

טיפים מלאי עוצמה לכתיבה שיווקית נכונה - חלק רביעי ואחרון 

מאת    [ 24/08/2012 ]
מילים במאמר: 460   [ נצפה 1615 פעמים ]

לאחר שפרטתי עד כה אודות 14 הכללים לכתיבה שיווקית נכונה, אסיים את חלקו הרביעי והאחרון של המאמר עם ארבעה כללים חשובים אחרונים:

15) במכתבי מכירות, ה"נ.ב." חשוב מאין כמותו: אומרים שמיליון סינים לא טועים... סקרים הראו כי 79% מהאנשים (לא רק סינים) שפותחים מכתבים שיווקיים יקראו בראש ובראשונה את ה"נ.ב" כמעט באופן מידי. 79% זה הרבה אנשים, וכל כך הרבה אנשים לא טועים. לכן השתמשו ב"נ.ב" שלכם כדי לנסח מחדש את ההצעה השיווקית שפירטתם לאורך המכתב כולו. הדגישו ב"נ.ב" את התועלת שתצמח לקורא מההצעה הזו. לעומת זאת, הקפידו לא להכניס ל"נ.ב" שוב דבר שלא הופיע בגוף הטקסט, כדי שמי שימצא עניין ב"נ.ב" שלכם יוכל לקרוא יותר על ההצעה בגוף הטקסט.

16( ערכו בדיקות, בדיקות ועוד בדיקות: בדיקות, מבחנים וסקרים הם אבן הפינה של כתיבה שיווקית מנצחת. יחד עם זאת, איכשהו קורה שיש מעט מאוד אנשים שעורכים בדיקות לטקסטים שלהם. בין אם מדובר בעצלנות גרידא או בסיבה אחרת, זכרו את החוק הבא: "אם אתה לא יכול למדוד את זה, אתה לא יכול להוכיח את זה". אנשים חושבים שעריכת בדיקות ומבחנים לטקסטים שיווקיים שאמורים למכור את מוצריהם הוא תחום השייך לעולם המחקר - אין דבר רחוק יותר מהאמת. עולם המחקר מתבסס על תאוריות. לעומתו, בדיקות אמפיריות ומבחנים לטקסטים שיווקיים הם ממשיים, עם תוצאות מספריות מהעולם האמיתי. רק כך תוכלו לקבל מידע אודות קהל הלקוחות שלכם, ללמוד על ההעדפות שלהם ולהבין איך לפנות אליהם באופן האפקטיבי ביותר. אפשר לבדוק משתנים רבים הקשורים בשיווק ישיר, אך הקפידו לעשות בדיקה רק לאלמנט אחד בכל פעם, אחרת לא תדעו איזה אלמנט יצר שיפור במכירה ואיזה פגם בה.

17) אם אין הצעה שיווקית, לא יכולה להתרחש מכירה: להתעלם מהצעת המכירה בסוף כל טקסט שיווקי זה כמו לשתות מים בלי כוס. האפקטיביות יורדת פלאים. בחרתם לנהוג כך אחרי שהשקעתם כל כך הרבה בשיווק שלכם? זה על אחריותכם. זכרו, האדם שאתם כותבים לו נמצא בעת הקריאה בשליטה בסיטואציה. יתרה מכך, אותו אדם יודע את זה. אנשים שקוראים את הצעת המכירה שלכם דורשים, ובצדק, את הטוב ביותר. אם לא תספקו להם הצעה שיווקית חזקה בדיוור או במודעה שיצרתם, הנמען יפנה למקום אחר.

18) למדו איך לכתוב: אם החלטתם לכתוב בעצמכם את המודעה שלכם, אל תתביישו ללמוד מהטובים ביותר. ישנם ספרי שיווק ופרסומות רבות שזכו בפרסים ושזמינים לראווה. אל תתביישו להתעמק בהם, פנקו את עצמכם עם כמה מהם. קראו כמה מהטקסטים האלה בקול רם, מפני שכך תבינו מהר יותר למה הם הצליחו. קופירייטינג מוצלח נובע לא רק מכישרון כתיבה אלא מהיכולת האדירה לשים לב לפרטים ולהבחין בין עיקר לתפל. אם מישהו מכם, הקוראים את הטקסט הזה, רוצה לדעת למה אני מתכוון, הוא (או היא) מוזמנים לכתוב לי מייל המפרט את השאלה או הבקשה ואגיב בהקדם. מקווה שלמדתם משהו חדש מארבעת המאמרים האחרונים. להתראות במאמר הבא.

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים. www.kotevtov.com  

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב