פרסום באמצעות שלטים - המפתח שלכם להצלחה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

פרסום באמצעות שלטים - המפתח שלכם להצלחה 

מאת    [ 22/02/2012 ]
מילים במאמר: 424   [ נצפה 1555 פעמים ]

 
 

שלטים מקיפים אותנו מכל עבר, בכל שעות היממה, 7 ימים בשבוע. ישנם שלטים מכל הסוגים, המיועדים למטרות שונות: שילוט פנים, הכוונה ומידע, בטיחות, תמרורים, רול-אפים, כרזות והרשימה עוד ארוכה. רובם נועדו למכור לבני האדם דבר מה. הרעיון העומד מאחורי רוב השלטים הוא פשוט: פעולת הקריאה של בני האדם היא פעולה אוטומטית. למה הכוונה? לבני האדם יש את היכולת לקרוא טקסט באופן מדויק, מהיר וללא כל מאמץ לפענח ולהבין אותו. לכן אם הכיתוב על השלט הוא באמצעות גופן ברור, המילים מרווחות ויש סימני פיסוק מתאימים – אין כל קושי להבין למה התכוון המפרסם.

>>למידע נוסף על שלטים


השימוש בעיקרון המוכרות
פעמים רבות כמות השלטים שבעלי עסקים רוכשים לעצמם משפיעה באופן ישיר על הצלחתם הכלכלית. הסיבה לכך הגיונית וברורה: לא צריך לעשות תואר בתחום הפרסום או השיווק על מנת להבין שככל שהמותג מוכר יותר, כך הוא מוכר יותר. זה פועל ממש לפי עיקרון המוכרות: ככל שאתה נתקל בדבר מסוים מספר רב יותר של פעמים, כך הסיכוי שתחבב אותו ותרצה אותו הולך וגדל.  

מספר ניסויים מפורסמים בתחום הפסיכולוגיה הוכיחו את העיקרון שלפיו ככל שאנו נחשפים לדברים מסוימים, כך אנו יותר מחבבים אותם. החשיפה מגבירה את תחושת המוכרות, שמגבירה את מידת החיבה. לכן אין זה מפליא שכאשר אנו נחשפים לאנשים מסוימים שוב ושוב, אנו מחבבים אותם יותר. גם כאשר אנו נתקלים בחפצים מסוימים, אנחנו מעדיפים אותם יותר. באופן דומה ככל שאנו נחשפים לשלטים פרסומיים שונים – אנחנו נחשפים יותר למותג מסוים והוא מתחבב עלינו.

שלטים זהים במספר עותקים – להגדלת החשיפה
תארו לכם עולם בלי שלטים שמופצים בכמה וכמה עותקים. האם הייתם מזהים את המותג המופיע בהם בחנויות? כנראה שלא. הדבר נכון גם עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. לא ניתן להטמיע את שם המותג בזיכרונם מבלי להפיץ אותו שוב ושוב עם אותו כיתוב וסגנון עיצוב. כך למשל, בניסוי של זיונק (אחד מחוקרי הזיכרון המפורסמים), שנערך לפני כמה עשרות שנים, תוכלו לראות כי החוקר הראה לנבדקים שאינם דוברים טורקית או סינית אותיות סיניות ומילים בטורקית בתדירויות שונות. הניסוי הוכיח שככל שהגירויים הוצגו פעמים רבות יותר, הנבדקים חיבבו אותם יותר. את מדד החיבה בדקו באמצעות מדדים פיזיולוגים.

כמה מילים לסיכום
שלטים הם אחד הדברים הבסיסיים שבעלי עסק צריכים להתקין על מנת שהעסק שלהם יהפוך להיות מוכר. ברגע שקהל הצרכנים נחשף למספר שלטים שונים המפרסמים את העסק ואת השירותים שאתם מספקים, כך הוא מכיר את השם של העסק, שאט אט הולך ונטמע בזיכרון לטווח הארוך. במילים אחרות, גם אם רק בעוד כמה חודשים הם יזדקקו למוצרים או לשירותים שאתם מספקים, הם ידעו למי לפנות כדי לספק את צורכיהם. שילוט פרסומי הוא המפתח שלכם להצלחה.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב