דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום באמצעות שלטים - המפתח שלכם להצלחה 

מאת    [ 22/02/2012 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2123 פעמים ]

שלטים מקיפים אותנו מכל עבר, בכל שעות היממה, 7 ימים בשבוע. ישנם שלטים מכל הסוגים, המיועדים למטרות שונות: שילוט פנים, הכוונה ומידע, בטיחות, תמרורים, רול-אפים, כרזות והרשימה עוד ארוכה. רובם נועדו למכור לבני האדם דבר מה. הרעיון העומד מאחורי רוב השלטים הוא פשוט: פעולת הקריאה של בני האדם היא פעולה אוטומטית. למה הכוונה? לבני האדם יש את היכולת לקרוא טקסט באופן מדויק, מהיר וללא כל מאמץ לפענח ולהבין אותו. לכן אם הכיתוב על השלט הוא באמצעות גופן ברור, המילים מרווחות ויש סימני פיסוק מתאימים – אין כל קושי להבין למה התכוון המפרסם.

>>למידע נוסף על שלטים


השימוש בעיקרון המוכרות
פעמים רבות כמות השלטים שבעלי עסקים רוכשים לעצמם משפיעה באופן ישיר על הצלחתם הכלכלית. הסיבה לכך הגיונית וברורה: לא צריך לעשות תואר בתחום הפרסום או השיווק על מנת להבין שככל שהמותג מוכר יותר, כך הוא מוכר יותר. זה פועל ממש לפי עיקרון המוכרות: ככל שאתה נתקל בדבר מסוים מספר רב יותר של פעמים, כך הסיכוי שתחבב אותו ותרצה אותו הולך וגדל.  

מספר ניסויים מפורסמים בתחום הפסיכולוגיה הוכיחו את העיקרון שלפיו ככל שאנו נחשפים לדברים מסוימים, כך אנו יותר מחבבים אותם. החשיפה מגבירה את תחושת המוכרות, שמגבירה את מידת החיבה. לכן אין זה מפליא שכאשר אנו נחשפים לאנשים מסוימים שוב ושוב, אנו מחבבים אותם יותר. גם כאשר אנו נתקלים בחפצים מסוימים, אנחנו מעדיפים אותם יותר. באופן דומה ככל שאנו נחשפים לשלטים פרסומיים שונים – אנחנו נחשפים יותר למותג מסוים והוא מתחבב עלינו.

שלטים זהים במספר עותקים – להגדלת החשיפה
תארו לכם עולם בלי שלטים שמופצים בכמה וכמה עותקים. האם הייתם מזהים את המותג המופיע בהם בחנויות? כנראה שלא. הדבר נכון גם עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. לא ניתן להטמיע את שם המותג בזיכרונם מבלי להפיץ אותו שוב ושוב עם אותו כיתוב וסגנון עיצוב. כך למשל, בניסוי של זיונק (אחד מחוקרי הזיכרון המפורסמים), שנערך לפני כמה עשרות שנים, תוכלו לראות כי החוקר הראה לנבדקים שאינם דוברים טורקית או סינית אותיות סיניות ומילים בטורקית בתדירויות שונות. הניסוי הוכיח שככל שהגירויים הוצגו פעמים רבות יותר, הנבדקים חיבבו אותם יותר. את מדד החיבה בדקו באמצעות מדדים פיזיולוגים.

כמה מילים לסיכום
שלטים הם אחד הדברים הבסיסיים שבעלי עסק צריכים להתקין על מנת שהעסק שלהם יהפוך להיות מוכר. ברגע שקהל הצרכנים נחשף למספר שלטים שונים המפרסמים את העסק ואת השירותים שאתם מספקים, כך הוא מכיר את השם של העסק, שאט אט הולך ונטמע בזיכרון לטווח הארוך. במילים אחרות, גם אם רק בעוד כמה חודשים הם יזדקקו למוצרים או לשירותים שאתם מספקים, הם ידעו למי לפנות כדי לספק את צורכיהם. שילוט פרסומי הוא המפתח שלכם להצלחה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב