דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משרות הייטק - דרושים COBOL 

מאת    [ 21/02/2012 ]

מילים במאמר: 305   [ נצפה 2958 פעמים ]

COBOL או Common business oriented Language הינה שפת תכנות פופולארית ביותר ברחבי העולם ומשתמשים בה בעיקר כדי ליצור בסיסי נתונים גדולים לארגונים גדולים. בסיסי נתונים אלו יכולים להתממשק בקלות לבסיסי נתונים של ארגונים רבים אחרים שגם הם משתמשים בשפת ה-COBOL. השפה בנויה כך שאפשר יהיה לתקשר בקלות גם עם לקוחות, גם עם משתמשים והיא נגישה לכמעט כל מכשירי המחשוב ומערכות הפעלה שונות ומגוונות מכל רחבי העולם.

שפת התכנות של COBOL הינה שפת וותיקה שקיימת כבר משנת 1959, והיא עדיין הנפוצה ביותר בשימוש בבסיסי נתונים: ניהול נתונים ועיבוד נתונים, בכל העולם.  לאורך השנים נעשו נסיונות להחליף את השפה הזו בשתות תכנות אחרות, אך ללא הצלחה רבה. היתרון הגדול של שפת ה-COBOL  נשאר השימוש הרחב והזמינות של התקשורת עם בסיסי נתונים גלובליים ומקומיים.

מתכנת קובול צריך ללמוד מגוון רחב ביותר של קורסים שונים במהלך ההכשרה שלו ואלו כוללים ידע מקיף במתמטיקה, בתכנות מחשבים בשפות בסיסיות יותר, לימוד של לוגיקה, ידע עמוק באלגוריתמים ועוד מידע מקיף על מבנה של מערכות שונות.

משרות דרושים COBOL

דרושים COBOL מתייחס למגוון רחב של היצע תעסוקתי במגוון גדול של ארגונים. תכנות בקובול מתאים יותר לארגונים גדולים ורחבים כמו בנקים, חברות ממשלתיות ומשרדים ממשלתיים, או בתי התוכנה המספקים לאחרונים שירותי תמיכה, וגם למגוון רחב של ארגונים בינלאומיים בעלי נציגויות במקומות שונים בעולם.

למתכנתי COBOL יש יתרון גבוה על מחפשי עבודה אחרים מאחר ומספרם באופן יחסי לרמת הביקוש הוא נמוך וכך הם יכולים לדרוש ולקבל שכר גבוה יותר ממתכנתים אחרים ונאים טובים ומצוינים לתעסוקה. יתרון נוסף למתכנתי COBOL הוא שאין להם מגבלת גיל, זהו אחד התחומים שבהם אנשים מבוגרים יותר, בעלי ניסיון וידע מקבלים עדיפות על פני מועמדים צעירים יותר.

באפשרותכם לחפש ולמצוא עבודה מלאה בעניין ובאתגרים בסביבה ידידותית. כדאי לכם לברר מהם אפשרויות הקידום המוצעות לכם בתפקיד, וחשוב לוודא שגם אם אתם מומחים גדולים בשפה הזו תהיה לכם הזדמנות ללמוד משהו חדש, או שתהיה לכם ההזדמנות להדריך ולהוביל צוותים של מתכנתים חדשים בתחום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב