קידום חנות וירטואלית בפייסבוק או קידום פייסבוק בחנות וירטואלית?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

קידום חנות וירטואלית בפייסבוק או קידום פייסבוק בחנות וירטואלית? 

מאת    [ 26/09/2011 ]
מילים במאמר: 402   [ נצפה 1555 פעמים ]

 
 

היום כבר ידוע לכל בעל עסק שעל מנת להגדיל את הצלחותיו, הוא חייב לפרסם באינטרנט. ולא סתם לפרסם אלא להשקיע בבניית אתר אינטרנט שהוא למעשה חנות וירטואלית מקצועית שתשרת על כל צורכי העסק און-ליין. לא סתם בניית אתרים הפך למושג פופולרי בשנים האחרונות.

רוב בעלי העסקים שהשכילו לפתוח חנות וירטואלית ברשת גם הפנימו את נפלאות הפייסבוק. והנה קצת סטטיסטיקות על מנת להבין למה זה הכרחי לצרף עסקים לפייסבוק:

 

לפייסבוק כיום יש יותר מחצי מיליארד משתמשים ברחבי העולם ויותר מ-3 מיליון ישראלים. ולפי מחקרים אדם מבלה בממוצע יותר משעה ביום רק בתוך פייסבוק. יותר ויותר בעלי עסקים מצטרפים מידי יום.

כלומר מדובר כאן בתפוצה אדירה ויכולת למשוך תשומת לב מגולשים כי הם אינם ממהרים לגלוש לאתרים אחרים.

 

בעלי עסקים חייבים להיות נוכחים בפייסבוק. ניתן לעשות זאת במספר דרכים:

- פתיחת פרופיל אישי לחברה

- פתיחת דף אוהדים

- פתיחת קבוצה

- פרסום אקטיבי דרך פרופילים אישיים

- או הכי אפקטיבי והמומלץ על ידי: אפליקציה של חנות וירטואלית בפייסבוק שמובילה לחנות הווירטואלית לביצוע הקנייה הסופית. אפליקציה זו פותחה על ידי Yalla חנויות באינטרנט – Yalla.co.il

 

הכי חשוב זה שהחברה המפרסמת תוביל גולשים דרך הפייסבוק אל תוך אתר אינטרנט המיועד למכירות.

כלמור לחברה חייב שיהיה חנות וירטואלית על מנת לעודד קניות מיידיות בהתלהבות הרגעית שהפרסומת יצרה. על ידי פתיחת פרופיל, דף או קבוצה, בעל העסק צריך לפרסם את הכתובת לחנות וירטואלית.

 

עקרון חשוב: אנשים לא נוהגים לקנות ישירות מהפייסבוק ולרוב זה בלתי אפשרי. לכן בעל עסק שמפרסם ולא ישר מוביל את הגולשים בצורה מפתה ואטרקטיבית לחנות הווירטואלית שלו- מאבד מכירות!

 

טעות נפוצה:

אחת הטעויות הנפוצות שמסתמכת על עיקרון זה היא הובלת גולשים החוצה מתוך החנות הווירטואלית אל תוך הפייסבוק - בתהליך הזה מפסידים המון מכירות. כמו שאמרתי, בפייסבוק לא מתבצעות מכירות. אם כבר הגולש הגיע לחנות וירטואלית, צריך לדאוג כמה שניתן שהגולש יישאר באתר ויבצע קנייה.

בסוף תהליך הקנייה אפשר לפרסם את פרופיל החברה בפייסבוק או לשים כפתור LIKE.

 

לסיכום: מטרת הפייסבוק הוא לתת גיבוי, חשיפה ופרסום לחנות הווירטואלית. פייסבוק הוא כלי מאוד יעיל לפרסום אבל הוא מוביל להצלחה ומכירות עקיפות. ההצלחה תגיע מחנות וירטואלית מעוצבת ומקצועית. פייסבוק הוא רק הכלי שמוביל לחנות הווירטואלית.

 

טיפ שיווקי:

מה שאני ממליצה לעשות, זה לפרסם קופון בפייסבוק שעל מנת לקבל אותו צריך לעשות LIKE בפייסבוק. הקופון צריך לפרסם קישור לחנות הווירטואלית בגדול ובצורה בולטת שמשם מתבצעת הקנייה. ככה בעל העסק מנצל את התפוצה והיכולות החברתיות של הפייסבוק, צובר "לייקים" ומביא גולשים לחנות הווירטואלית.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב