דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום חנות וירטואלית בפייסבוק או קידום פייסבוק בחנות וירטואלית? 

מאת    [ 26/09/2011 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 1916 פעמים ]

היום כבר ידוע לכל בעל עסק שעל מנת להגדיל את הצלחותיו, הוא חייב לפרסם באינטרנט. ולא סתם לפרסם אלא להשקיע בבניית אתר אינטרנט שהוא למעשה חנות וירטואלית מקצועית שתשרת על כל צורכי העסק און-ליין. לא סתם בניית אתרים הפך למושג פופולרי בשנים האחרונות.

רוב בעלי העסקים שהשכילו לפתוח חנות וירטואלית ברשת גם הפנימו את נפלאות הפייסבוק. והנה קצת סטטיסטיקות על מנת להבין למה זה הכרחי לצרף עסקים לפייסבוק:

 

לפייסבוק כיום יש יותר מחצי מיליארד משתמשים ברחבי העולם ויותר מ-3 מיליון ישראלים. ולפי מחקרים אדם מבלה בממוצע יותר משעה ביום רק בתוך פייסבוק. יותר ויותר בעלי עסקים מצטרפים מידי יום.

כלומר מדובר כאן בתפוצה אדירה ויכולת למשוך תשומת לב מגולשים כי הם אינם ממהרים לגלוש לאתרים אחרים.

 

בעלי עסקים חייבים להיות נוכחים בפייסבוק. ניתן לעשות זאת במספר דרכים:

- פתיחת פרופיל אישי לחברה

- פתיחת דף אוהדים

- פתיחת קבוצה

- פרסום אקטיבי דרך פרופילים אישיים

- או הכי אפקטיבי והמומלץ על ידי: אפליקציה של חנות וירטואלית בפייסבוק שמובילה לחנות הווירטואלית לביצוע הקנייה הסופית. אפליקציה זו פותחה על ידי Yalla חנויות באינטרנט – Yalla.co.il

 

הכי חשוב זה שהחברה המפרסמת תוביל גולשים דרך הפייסבוק אל תוך אתר אינטרנט המיועד למכירות.

כלמור לחברה חייב שיהיה חנות וירטואלית על מנת לעודד קניות מיידיות בהתלהבות הרגעית שהפרסומת יצרה. על ידי פתיחת פרופיל, דף או קבוצה, בעל העסק צריך לפרסם את הכתובת לחנות וירטואלית.

 

עקרון חשוב: אנשים לא נוהגים לקנות ישירות מהפייסבוק ולרוב זה בלתי אפשרי. לכן בעל עסק שמפרסם ולא ישר מוביל את הגולשים בצורה מפתה ואטרקטיבית לחנות הווירטואלית שלו- מאבד מכירות!

 

טעות נפוצה:

אחת הטעויות הנפוצות שמסתמכת על עיקרון זה היא הובלת גולשים החוצה מתוך החנות הווירטואלית אל תוך הפייסבוק - בתהליך הזה מפסידים המון מכירות. כמו שאמרתי, בפייסבוק לא מתבצעות מכירות. אם כבר הגולש הגיע לחנות וירטואלית, צריך לדאוג כמה שניתן שהגולש יישאר באתר ויבצע קנייה.

בסוף תהליך הקנייה אפשר לפרסם את פרופיל החברה בפייסבוק או לשים כפתור LIKE.

 

לסיכום: מטרת הפייסבוק הוא לתת גיבוי, חשיפה ופרסום לחנות הווירטואלית. פייסבוק הוא כלי מאוד יעיל לפרסום אבל הוא מוביל להצלחה ומכירות עקיפות. ההצלחה תגיע מחנות וירטואלית מעוצבת ומקצועית. פייסבוק הוא רק הכלי שמוביל לחנות הווירטואלית.

 

טיפ שיווקי:

מה שאני ממליצה לעשות, זה לפרסם קופון בפייסבוק שעל מנת לקבל אותו צריך לעשות LIKE בפייסבוק. הקופון צריך לפרסם קישור לחנות הווירטואלית בגדול ובצורה בולטת שמשם מתבצעת הקנייה. ככה בעל העסק מנצל את התפוצה והיכולות החברתיות של הפייסבוק, צובר "לייקים" ומביא גולשים לחנות הווירטואלית.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב