מיתוסי שיווק וטעויות בקבוצות נטוורקינג - למה מרבית בעלי העסקים החברים בקבוצות נטוורקינג אינם מצליחים?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מיתוסי שיווק וטעויות בקבוצות נטוורקינג - למה מרבית בעלי העסקים החברים בקבוצות נטוורקינג אינם מצליחים? 

מאת    [ 09/05/2011 ]
מילים במאמר: 539   [ נצפה 1507 פעמים ]

 
 

שיווק בקבוצות נטוורקינג - מיתוסים וטעויות קריטיות /מאמר מאת דני פרקש

קבוצות הנטוורקינג תופסות תאוצה אדירה בתקופה האחרונה:

ארגונים כמו BNI, עסקים עושים עסקים, פ.ל.א, עלה בגליל, ועוד רבים, בנויים על אותו

קונספט: הקמת קבוצות של כ 20-30 בעלי עסקים כשבכל קבוצה שכזו יש בעל מקצוע

אחד בלבד מכל תחום ותחום ( בקבוצה יכול להיות רק חבר אחד שהוא עו"ד או קוסמטיקאית או אדריכלית וכו' ) כשמטרת הקבוצה היא לשווק האחד את השני.

מה מושך בעלי עסקים רבים לעסוק בתחום השיווק בקבוצות נטוורקינג? מה הנחות היסוד שלהם?

·        המחשבה שאני מקבל עשרות אנשי מכירות בקבוצה שישווקו אותי.

·        כשאני נכנס חבר בקבוצת נטוורקינג אני מקבל גם עשרות לקוחות פוטנציאליים.

·        אם אשווק את חברי הקבוצה שלי אז גם הם ישווקו אותי ( אם אתן אז גם אקבל ).

האם הנחות היסוד הנ"ל נכונות???

מסתבר שממש לא...

מרביתם המכרעת של החברים בקבוצות נטוורקינג אינם מגיעים להצלחות גדולות ורבים מאוד מביניהם מתייאשים ועוזבים את הקבוצה.

 מה הסיבות לכך?

·        מי שבונה על כך שחברי הקבוצה ישווקו אותו במרץ, טועה טעות גסה...רוב חברי הקבוצה אינם יודעים כיצד לשווק את עצמם - כיצד ידעו איך לשווק את חבר קבוצתם? ואם כבר מנסים לשווק אז את מי לשווק קודם? ישנם בין 20 ל 30 חברים בקבוצה. לכן השיווק אם בכלל, נעשה בצורה פאסיבית, אקראית ולעיתים רחוקות כשכל אחד מנסה לשווק את עצמו ולאו דווקא את חברי קבוצתו...

·        חלק גדול מחברי הקבוצה מפנים את מאמצי השיווק שלהם כלפי חברי קבוצתם ובכך רק גורמים נזק גדול לעצמם - אף אחד לא אוהב כשמנסים כל הזמן למכור לו ובסוף, גם אם הצלחנו למכור לחבר קבוצתנו, במה קידמנו את עצמנו מבחינה שיווקית? ממש כמעט במאומה.

·        גם הקשר שבין  - אם אתן אז אקבל, אף הוא מופרך. יש כאלה שנותנים הרבה ולא מקבלים כלום ויש כאלה בקבוצה שאינם נותנים כלום אך מקבלים הרבה מאוד משאר חברי הקבוצה...

לסיכום: קבוצות נטוורקינג הן אכן כלי מספר אחד בשיווק, כמעט ללא עלויות, אבל רק לאלה שיודעים איך להפעיל אותו בצורה שיווקית נכונה. שאחרת - גם הכלי הטוב ביותר איננו שווה מאומה אם לא יודעים כיצד להשתמש בו...

 

 

מאמר זה נכתב על ידי דני פרקש - M.B.A יועץ עסקי/שיווקי, מומחה בשיווק אקטיבי ובשיווק בקבוצות נטוורקינג.

דניאל פרקש - מומחה לשיווק ולנטוורקינג. נייד: 052-8623362 מייל: dfarkash@netvision.net.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב