דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיתוסי שיווק וטעויות בקבוצות נטוורקינג - למה מרבית בעלי העסקים החברים בקבוצות נטוורקינג אינם מצליחים? 

מאת    [ 09/05/2011 ]

מילים במאמר: 539   [ נצפה 1851 פעמים ]

שיווק בקבוצות נטוורקינג - מיתוסים וטעויות קריטיות /מאמר מאת דני פרקש

קבוצות הנטוורקינג תופסות תאוצה אדירה בתקופה האחרונה:

ארגונים כמו BNI, עסקים עושים עסקים, פ.ל.א, עלה בגליל, ועוד רבים, בנויים על אותו

קונספט: הקמת קבוצות של כ 20-30 בעלי עסקים כשבכל קבוצה שכזו יש בעל מקצוע

אחד בלבד מכל תחום ותחום ( בקבוצה יכול להיות רק חבר אחד שהוא עו"ד או קוסמטיקאית או אדריכלית וכו' ) כשמטרת הקבוצה היא לשווק האחד את השני.

מה מושך בעלי עסקים רבים לעסוק בתחום השיווק בקבוצות נטוורקינג? מה הנחות היסוד שלהם?

·        המחשבה שאני מקבל עשרות אנשי מכירות בקבוצה שישווקו אותי.

·        כשאני נכנס חבר בקבוצת נטוורקינג אני מקבל גם עשרות לקוחות פוטנציאליים.

·        אם אשווק את חברי הקבוצה שלי אז גם הם ישווקו אותי ( אם אתן אז גם אקבל ).

האם הנחות היסוד הנ"ל נכונות???

מסתבר שממש לא...

מרביתם המכרעת של החברים בקבוצות נטוורקינג אינם מגיעים להצלחות גדולות ורבים מאוד מביניהם מתייאשים ועוזבים את הקבוצה.

 מה הסיבות לכך?

·        מי שבונה על כך שחברי הקבוצה ישווקו אותו במרץ, טועה טעות גסה...רוב חברי הקבוצה אינם יודעים כיצד לשווק את עצמם - כיצד ידעו איך לשווק את חבר קבוצתם? ואם כבר מנסים לשווק אז את מי לשווק קודם? ישנם בין 20 ל 30 חברים בקבוצה. לכן השיווק אם בכלל, נעשה בצורה פאסיבית, אקראית ולעיתים רחוקות כשכל אחד מנסה לשווק את עצמו ולאו דווקא את חברי קבוצתו...

·        חלק גדול מחברי הקבוצה מפנים את מאמצי השיווק שלהם כלפי חברי קבוצתם ובכך רק גורמים נזק גדול לעצמם - אף אחד לא אוהב כשמנסים כל הזמן למכור לו ובסוף, גם אם הצלחנו למכור לחבר קבוצתנו, במה קידמנו את עצמנו מבחינה שיווקית? ממש כמעט במאומה.

·        גם הקשר שבין  - אם אתן אז אקבל, אף הוא מופרך. יש כאלה שנותנים הרבה ולא מקבלים כלום ויש כאלה בקבוצה שאינם נותנים כלום אך מקבלים הרבה מאוד משאר חברי הקבוצה...

לסיכום: קבוצות נטוורקינג הן אכן כלי מספר אחד בשיווק, כמעט ללא עלויות, אבל רק לאלה שיודעים איך להפעיל אותו בצורה שיווקית נכונה. שאחרת - גם הכלי הטוב ביותר איננו שווה מאומה אם לא יודעים כיצד להשתמש בו...

 

 

מאמר זה נכתב על ידי דני פרקש - M.B.A יועץ עסקי/שיווקי, מומחה בשיווק אקטיבי ובשיווק בקבוצות נטוורקינג.

דניאל פרקש - מומחה לשיווק ולנטוורקינג. נייד: 052-8623362 מייל: dfarkash@netvision.net.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב