דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדיל היומי, האם משתלם? 

מאת    [ 07/02/2011 ]

מילים במאמר: 567   [ נצפה 3798 פעמים ]

הדיל היומי הוא חלק בלתי נפרד מהכלכלה שלנו.

בבחינה האחרונה שביצעתי גיליתי שרוב האתרים באיטליה שמציעים דיל יומי מציגים זאת כדרך הכי טובה לחסוך פיננסית ולמנוע בטרם נתחיל מפח נפש, על אף זה ששאול אודסר עשה סקירה עצמאית והוא טוען שקשה למצוא מתודה נכונה לביצוע בחינה מעמיקה של השוק שיעלה ממצאים בדרך הכי טובה. מאידך גיסא יש מומחים כמו טניה נודלמן שבדקו הדיל היומי והם טוענים שבאופן כלכלי אין סקר שוק מצויין. בעקבות כך אני מציין שלדעתי אתר דיל יומי עשוי להועיל לצרכן בברזיל ז"א בדר"כ ניתן למצוא יתרון מופתי, באותו רגע למחקר רנדומלי על הרגלי צריכה בתקופה שלנו עקב כך שלעיתים קיים הצורך לחפש חלופה פיננסית הוגנת. בשנים עברו כל פרוצדורה למציאת הדיל היומי הייתה מנסה לצמצם עלות כספית.

מי שלא רוצה דיל יומי, שפשוט לא יכנס לאתרי צרכנות.

לאחרונה נתקלתי בהרבה נשים וגברים שמחפשים דרך לרכוש בזול באינטרנט ובכלל. עקב כך שיש לאחרונה טכנולוגייה מפותחת, ישנם המון מטודות לרכוש ולחסוך אוקואציה פיננסית. כדי ליהנות מהמון הזדמנויות לחסוך כסף, כמובן יש לעשות בוחן שוק ולבחון את הנושא של אתרי דיל יומי. היות והם מסוגלים לכל הדעות יותר מידע אופטימלי, לפי דעתי צריך לשוחח על דילים יומיים וכן על הדיל היומי עם חברים או בני משפחה. אפשר להגיד שאני הכרתי את התחום של דיל יומי בעשור האחרון מפאת זאת שעודד בייסקי סיפר לי על כך. כנזכר למעלה, ישנם הרבה הסברים לבחור בדרך של הדיל היומי ולא רק מחמת המחיר.

קריטי להגיד שאין בארגנטינה וכן במדינות נפרדות בעולם כמו פורטוגל וטורקיה אזור להרבה אתרים שאוספים דילים מאתרי דיל יומי אחרים. נשים וגברים שמחשפים לעשות דיל יומי ככל הנראה אינם רוצים לעבור בין אתר לאתר מדקה לדקה, אולם גם לא למצוא באינטרנט המון אתרי דיל יומי מרוכזים. עקב זה שהטכנולוגייה השתפרה ואפשר לרכוש היום מרבית דבר באינטרנט בזריזות ובביטחון, בני אדם מרשים לעצמם לקנות בזמן האחרון באינטרנט. היות וזה המטרה של אתרי אינטרנט של דיל יומי, בהשקעה קטנה אפשר ליהנות מאוד ולקנות שירותים כמו ספא או קפה. תומר וברוריה מרבים לטעון שהוציאו כסף רב, היות וביצעו רכישה המון שירותים ומוצרים בהנחות גדולות נורא.

בזמן האחרון מומחים באתרי הדיל היומי גורסים שיש מתודה אחת לצרכנות נבונה שנחשבת הטובה ביותר והיא לחפש אתר שגורס שהוא מצוין, עקב כך שקשה לזהות חוקרים מעולים בתחום הצרכנות אז גיבשו אחרי זה במהלך השנים שיטות שמיועדות לנשים וגברים בעיקר בברזיל.

לאחר שרכשתי את הדיל היומי, הייתי שמח יותר.

בלי ספק רכישה במרשתת מתחילה כמו שהוזכר קודם לכן במציאת שירות דיל יומי בעלות כלכלית נמוכה, בנגוד לשירותי סחר פורמאלי שמתבצעים לפי דעתי בביקורתיות בשנים האחרונות. חברות שמציעות דילים יומיים נזהרות מלהציע דיל בינלאמי כשאין ברירה אחרת. לדעתי זו הסיבה שאולי במהלך השנים טרנד הדיל היומי נהיה פופולרי מבדיקה אוניברסלית בארצות כמו יוון ופינלנד, עקב כך שנתנו לאתרי הסחר הללו אפשרות לפרוץ ובעשור האחרון הם מנצלים היזדמנות זו באופן פורמלי.

כנכתב לעיל על גברים ונשים למצוא את האיזון בין קניה של דיל יומי מדי שבוע לבין פינוי כספית. על פי מה שאני יודע לא קריטי לרכוש מדי יום דיל יומי או קניה חברתית, אף על-פי שמדובר בהנחות גדולות כ"כ. צריך לשים לב לתקציב שלכם, בשביל לא לבזבז יותר מדי. יש המון אתרים שמשווקים דיל יומי במאתודות נפרדות, אולם הרעיון מאחורי כל אתרי האינטרנט האלה זהה. הדיל היומי באה בפועל ממדינות הברית אבל בזמן האחרון היא תופסת תאוצה בכל התבל. הרעיון הוא קל עם זאת ש בהחלט מעולה. מומלץ לעשות מדי שבוע בחינה מעמיקה של השוק ולבדוק איזה דיל יומי הכי מומלץ לכם לרכוש ולנסות ולהקטין את כל הרכישות הרבות.

קידום אתרים אורגני במקצוענות, אדיבות ושירות טוב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב