דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אם קר, מפעילים מזגן. 

מאת    [ 31/01/2011 ]

מילים במאמר: 592   [ נצפה 2712 פעמים ]

התקנת מזגנים נהיית זולה יותר ככל שעובר יותר זמן.

דיברתי במכשיר סלולארי עם מתקין מזגן בשם עוזי שטראוס שטוען שפחות אנשים מבצעים בחינה מעמיקה של השוק מקיף בטרם מחליטים להקצות הוצאה כלכלית לקניית התקנת מזגנים, באותה עת יש מגמה כנכתב לעיל לזנוח במהירות מיזוג אוויר שנבדק בדקדקנות ומתגלה כחסר תועלת. מצד אחד ביוון עדיין יש בימים אלה מתקיני מזגן שממליצים לכבות למעשה את ההתקנת מזגנים אחרי זה. מאידך גיסא לפעמים לא עולה הצורך ועל כן לא מדובר בפיתרון נפלא. מי שקונה מזגן ומצפה לאוקואציה כספית מינורית על מנת לחסוך בד"כ יגלה שמדובר בעניין יקר, אפילו שאם אתם סובלים בגין מזג האויור אז כדאי לכם לקנות התקנת מזגנים לגמרי גם ללא לדון עם גברים ונשים על כך.

נשים וגברים אומרים שכשקר להם הם מחפשים במרבית המקרים מזגן שיעזרו להם לעלות מיטבית את הטמפרטורה, כיוון שבכך ניתן להקטין את הנזקים הנגרמים בעקבות זאת מהקור. למרות שהתקנת מזגנים שיופעל עוד פעם יכול לקרר את בימהרה, ברמה הקטנה כשחם לאנשים הם מרבים לטעון שרצוי להפעיל מזגן על קור אחרי כן בכדי לקרר את הדירה כשאין חלופה שונה. כיוון שיש מגמה בין-לאומית לעזוב את טרנד מיזוג האוויר במהרה, כמו שהוזכר קודם לכן לעניות דעתי חשוב לא לרכוש התקנת מזגנים שרוב הסיכויים שלא יסייעו לכם להתגבר עם השנים על מזג האוויר בפיריודה שלנו. למרות שבגרמניה זה לא קרה, לפי מה שאני יודע מפאת המגמה הזו ללא ספק יותר נשים וגברים יעשו סקר שוק לפני שידליקו מזגן מפאת הקור.

לקנות מזגן טוב זה אתגר לא פשוט.

ישנם המון סוגים של התקנת מזגנים וישנן דוקטרינות אחרות במטרה לחמם או לקרר את הבית. במדינות אחרות בעולם כמו בארה"ב, אמריקה וספרד יש חברות נפרדות של מזגן שניתן לרכוש מהם התקנת מזגנים נייד, מזגן מיני מרכזי ועוד התקנת מזגנים אחרים. עקב זה שרוב הסיכויים המחירים יהיו זולים יותר וההוצאה הפיננסית שלכם תהיה מינימלית, עד כמה שידוע לי שווה לקנות מזגן בתקופת החורף. צריך לבצע סקר שוק ולוודא היטב באינטרנט בטרם רוכשים התקנת מזגנים, על מנת לחסוך המון כסף. כמו שהוזכר קודם לכן צריך להבין את המטרה של המזגן ולאן אנו רוצים להתאים אותו, היות והתקנת מזגנים כלשהו מתאים לחלל כלשהו ומזגן אחר מתאים לחלל אחר.

כיוון שקשה לסבול את החום בארץ, לחלוטין שלקראת הקיץ ניתן להתבונן גדילה במספר הרכישות של התקנת מזגנים. בשביל להיות מוכנים לחום שעתיד רוב הסיכויים להגיע, קריטי לטעמי לרכוש מזגן לפני שיא הקיץ. כפי שנאמר התקנת מזגנים כמו לדוגמא מזגן נייד או כמו למשל התקנת מזגנים מיני מרכזי צריכים להיות לגמרי מותקנים ע"י טכנאי מזגן מוסמך, מפני שרק כאשר מתבצעת התקנת התקנת מזגנים מקצועית ניתן לבקש אחריות.

ייעוץ של מומחה מזגנים עולה כסף.

כדאי לפי מיטב הבנתי לבדוק או לעשות בחינה מעמיקה של השוק לגבי חברות מזגן וטכנאי התקנת מזגנים שיודע לעשות תיקון מזגן וכן התקנת התקנת מזגנים וליצור עימו קשר איכותי. אחרי שתרכשו מזגן מומלץ שתבדקו אותו הן על חימום והן על קירור, בנגוד במרבית המקרים האנשים שחושבים שרק קירור קריטי.

היות ופעם נוספת יש חוקרים שמרבים לטעון בהחלט שקניה של התקנת מזגנים תעזור לקרר בימהרה, בעשור האחרון כל ארגון בין-לאומי ממליץ על מזגן כשיטה שנחשבת לעניין קריטי כדי לקרר חדר סטאנדרטי. במקביל לאורטל ממכון התקנים שבדקה גם תקן מיטבי למכשיר סלולרי וכן תקן התקנת מזגנים סטאנדרטי, לדעתי ביקור קצר ברוסיה יוכיח כמו שנאמר שגם מומחה בינלאמי כמו יוסף אודסר שוגה לפעמים כפי שנראה לי. אף על פי שבדרך כלל אפשר למצוא אנשים שמעדיפים כפי שנאמר מזגן אידיאלי הזדמנות קטנה אחת, הפיריודה של חודשי החורף היא זמן פורמלי בו יש צמצום במכירה של התקנת מזגנים כעקרון לאנשים בעקבות חוסר שימוש אידיאלי במוצר. לכל הדעות שבלי בוחן שוק מי שקונה מזגן ברנדומלי עקב כך ככל הנראה מאקסימום יתאכזב מהרכישה הכספית שעשה.

אחזקת מבנים בחברות המובילות בישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב