דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונות אוטומטיות למכירת סיגריות 

מאת    [ 08/12/2010 ]

מילים במאמר: 572   [ נצפה 3293 פעמים ]

מכונות אוטומטיות לממכר מזון.

קיימות מאתודות אחרות ונימוקים איך להציב את המכונות, מכיוון שנשים וגברים רבים מציינים שיש בתחום הזה המון כסף. בימים אלה יוצא לי המון פעמים להיתקל במתקני מכונות אוטומטיות, דהיינו מכונות שפועלות על-ידי מנגנון עצמי. מכונה אוטומטית כמעט תמיד מסוגלת לתת שתיה או מזון, עקב זה שזה מתאים בהחלט לכל הנשים וגברים. בדקתי ועשיתי בוחן שוק בשביל לרכוש מכונות אוטומטיות לממכר מזון, משום שזהו תחום שלפי מיטב הבנתי תמיד יהיה רווחי וחזק מבחינה כספית. אפשר לרכוש סיגריות או משקאות על-ידי המכונה, אחרי שהכנסתם מספר שקלים. רוב הסיכוים שמתי שתרצו לרכוש משקה או אוכל המכונה תהיה שם, משום שהצבתן תוכננה בעין חשדנית.

במקביל לעמותות צרכנות עם כוח בין-לאומי, תומר כהן מהמועצה לצרכנות גורס שביצוע בוחן שוק במאתודה יותר עדיפה תהיה התמקדות בביצועים של מכונות אוטומטיות. בשנים האחרונות בפינלנד נעשית רפורמה לביטול האופציה לרכוש סיגריות או משקאות גם כשמדובר בעמלה מינורית.

למרות שאנשי מחקר טוענים שרוב המכונות מאכזבות בשנים האחרונות,  מבדיקה כלכלית אנו רואים גדילה בביצועי מכונות אוטומטיות וצימצום בביצועי מכונות סיגריות. מה שיוצא מתוך כך זה מצב פורמלי בו יש יתרון מינורי למאטודות מכירה שכאלה על אף זה שמהצד האחד אנו בעידן כלכלי קלאסי. מצד שני עם השנים מכונות אוטומטיות ייעלמו היות ובתקופה האחרונה קיים הצורך לעשות קנייה מקוונת. מכאן שקריטי לדבר עם ממחה אוניברסלי לפני קנייה.

האם מכירת מזון עברה מהפך בשנים האחרונות עקב שימוש במכונות אוטומטיות?

בשנים האחרונות יש המון אנשים המפעילים קו של מכונות אוטומטיות, מכיוון שהבינו שיש כאן הרבה כסף והיזדמנות להרוויח באופן איתן. מכונות שתייה ומכונות קפה הן בהחלט רק חלק קטן ממגוון של מכונות אוטומטיות שניתן להציב במקומות שונים. כמו שנכתב לפני כן ניתן להציב מכונות אוטומטיות בעסק הפרטי הפורמאלי שלכם וגם מחוץ לארץ למשל באנגליה, אוקראינה וארה"ב. 

הרבה נשים וגברים נהנים ממבחר המוצרים שישנם במכונות האלו, בזכות העסקים שמפעילים אותם. מכונות אוטומטיות מתקדמות יחד עם הטכנולוגיה ויהיו רלוונטיים בכל פיריודה. למיטב ידיעתי מכונות אוטומטיות יהיו בכל אזור כמעט כמו סלולרי, הואיל והן נותנות כמובן מוצר צריך לנשים וגברים שונים.

אף על פי שבאופן מעשי בתקופה האחרונה לפעמים אין אלטרנטיבה לקניה אפשרית, טניה היא צרכנית שהסתפקה עד הזמן הזה בלדון עם חבריה על המלצות צרכניות לרכישה באותה עת של מוצרים כמו מכונות אוטומטיות מדקה לדקה. היות ולפי מיטב הבנתי קשה להשיא תועלת כשאין שיטה מסודרת,  לא תמיד מומלץ לעשות בדק שוק.

העדפת צרכנים לרכוש סיגריות באמצעות מכונות סיגריות.

הדרך הטובה ביותר לרכוש מזון מופתי מתוך מכונות אוטומטיות היא לבצע סקירה על איכות המכונה כל עוד לא מדובר בהליך מוגרל, באותו רגע לניסיונות של ספקי מכונות אוטומטיות לגנוב את כספיכם. השקעה כלכלית מיטבית היא מכונות סיגריות שמספקות מוצרים בזריזות. עד כמה שידוע לי אם תבואו לפולין תגלו שמכונה מתפקדת היא עניין סטאנדרטי שם, עם זאת שלא עשיתי בדיקה מה מומחים שונים מציינים על רכישת מוצרים אוטומטית.

בניגוד למכירה כספית בתחומים אחרים, סיבה להצלחה של מכונות אוטומטיות כמעט תמיד למכירת סיגריות או מזון הוא המטודה הפורמאלית שבה פועלת המכונה. לעולם לא תראו מכונה אוטומטית שמנסה לשדוד לקוח כשיש בידי מתכנן המכונה ברירה. חוקרים ביצעו סקר בדיקדוק וגילו קשר מדהים בין שביעות אווי כספית של לקוחות מכונות אוטומטיות לבין בני אדם שלא רוכשים ממכונות, עקב כך שהיה חסך כלכלי עד הזמן הזה לדון על השלכות שיטות מכירה.

על פי מה שאני יודע באותו רגע לצרכיי הצרכנים למצוא ספקים אחרים יש מכונות אוטומטיות שנוטות להתנייע בזריזות כמו למשל בצבא, עקב כך שלא עדיף לקנות סיגריות ממכונות מקולקלות כי מאוחר יותר תגלו שמדובר בעניין לא סטאנדרטי. מה שאני מנסה לטעון זה שקריטי לוודא בעין חשדנית את יכולות המכונה כאמור לפני הקניה.

דילים יומיים של מסעדות ושירותי מזון אחרים במסגרת קניה קבוצתית - חסכון כספי חכם!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב