דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רשת שותפים עסקית 

מאת    [ 25/11/2010 ]

מילים במאמר: 579   [ נצפה 2487 פעמים ]

תכנון אסטרטגיית שיווק שותפים.

בארצות שונות באוניברסום כמו אנגליה, שוויץ, ישראל ופינלנד רשת שותפים הפכה לדרך העיקרית להרוויח כסף באינטרנט באופן פורמלי. בדקה זו המון בני אדם מרוויחים דרך מכירות או שיווק ברשת, הודות לכך שקיימת רשת שותפים בשפה שלהם. קיימות מטודות שונות לשווק ולפרסם את המוצרים של העסקים האחרים, מפני שאפשרויות הפרסום באינטרנט רחבות ואתרים כמו רשת שותפים מאפשרים זאת בלי ספק. לטעמי יש גברים ונשים המרבים להגיד שבמרבית המקרים תוכנית שותפים דרך רשת שותפים תביא עמלות נמוכות למעלה מאשר פניה ישירה לבעל העסק, אך הדבר כמובן אינו נכון. עקב זה שהיא מאגדת בתוכה תוכניות שותפים רבות וטובות,  אין עד כמה שידוע לי ברירה עדיפה יותר לאתר רשת שותפים.

רוב הסיכויים שלא נתקלתם עד הזמן הזה עוד ברשת שותפים חסרת פעילות אוניברסלית אופציונאלית. עקב כך שכדי להשיא הצלחה במהלך הזמן ביקום הפרסום קריטי לכל הדעות לעשות השקעה כספית בביצוע סקר שוק עבור משרדי פרסום,  כמעט ואין רשת שותפים אוניברסלית שלא מפעילה פרטנרים בארצות שונות כמו דובאי וארצות הברית.

אוראל פולרד אומר שאסטרטגיה של רשת שותפים מסוימת בארגנטינה הייתה פרסום מדקה לדקה ומדלת לדלת מחד גיסא, אפילו שפרסום מאסיבי נחשב כהליך מיותר. אבל למעשה אנשים רוצים להיחשף לכל ברירה כדי לבחור חלופה יותר סבירה לעצמם כפי שנכתב קודם. עקב זה שהזדמנות הפרסום המופתית שנויה במחלוקת,  מה שנשאר לומר זה שבלי ספק עד כמה שידוע לי רשת שותפים מוצלחת תהיה מתגמלת בגלל חוזק כספי.

איך מצטרפים לרשת שותפים בישראל?

בתקופה האחרונה הדרך הכי סבירה להרוויח הרבה כסף באינטרנט היא דרך רשת שותפים עסקית. עקב זה שמדובר במצב בה כולם מרוויחים,  שיווק שותפים או למעשה שיווק דרך רשת תוכניות שותפים מאפשרת להרבה בני אדם לייצר הכנסה גבוהה ללא השקעה כלכלית גדולה. הודות לפלאפון ולאינטרנט שמלווים אותנו,  בהחלט ניתן היום להרוויח כסף במתודות שונות. בטרם תתחילו לשווק אותו בארצות כמו צרפה ומרוקו,  קריטי להחליט את הנושא והמוצר שאתם רוצים למכור. לאחר שלמדו את התחום,  כמו שנכתב לפני כן יש האומרים שהמשכורת העיקרית שלהם מגיעה דרך רשת שותפים.  רבקה ויוסף פולינסקי מספרים שהם בזמן זה מנהלים הרבה עסקים ברשת ומעסיקים אנשי מחקר רבים.

בחינה שנעשתה בדיקדוק גילתה כשלים בתכנון רשת שותפים בעלת פעילות כספית עם מאפיין סטנדרטי לקניה בזכות לחץ מצד משרדי פרסום. גברים ונשים שפרסמו כנכתב לעיל עבור רשת שותפים ממוצעת פרסמו מודעות כחלופה לבאנרים, בניגוד לשיטה הבינלאומית שנחשבת סבירה יותר למפרסם גלובאלי. פרסום איכותי יגרום לאנשים לשוחח במכשיר סלולארי על מושא הפרסומת באותו רגע לפעילות היומית שלהם, היות ובעת האחרונה קשה להפתיע באמצעות שיווק מדהים.

עד כמה שידוע לי רשת שותפים מיטבית תבחר למעשה בקפידה את השיווק שלה, במקביל לסקירה אולטימטיבית שאייל פולרד עשה עבור רשתות שותפים בתקופה האחרונה. צריך לנוע בין מתודות הפרסום החברתי האחרות. לגמרי שכדאי לבחון אחר כך למעשה את ההשפעות ארוכות הטווח של רשת השותפים שנבחרה במקביל.

רשתות שותפים בטווח העסקי הארוך.

יוסף ויחזקאל בלינסקי התחילו רוב הסיכוים לשווק מוצרים דרך רשת שותפים לפני שנים רבות, לאחר שנחשפו לתחום של רשתות ושיווק שותפים. אף על-פי שהם מוציאים באותו זמן גם סכום כסף מסוים על פרסום בפייסבוק,  בעת האחרונה הם מרוויחים עשרות אלפי שקלים. במטרה להגן על בסיס כלכלי יציב ולעזור לנערים שכיגיע הצורך,  כדאי לוודא ולבצע בדיקה מעמיקה של השוק כיצד לייצר הכנסה נוספת מהצד. רשת שותפים היא הדרך הסבירה ביותר להתחיל למכור מוצרים של עסקים שונים ולהרוויח עמלות וכסף על בסיס הצלחה. על כל מי שביצע קנייה תרוויחו עמלה גבוהה, היות והעסק מרוויח גם הוא. צריך לדון עם עמיתים ולהבין מה כדאי למכור ולשווק ורק אח"כ להחליט את תוכניות השותפים המתאימות לכם מתוך רשת שותפים. הודות לטכנולוגיה המתקדמת בארץ שלנו,  תוכלו תמיד להתעדכן ברווחים על-ידי סלולרי או מרשתת ומחשב נייד.

איך עושים שיווק באינטרנט?




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב