דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השקעות בבולגריה - מליוני אירו על מגש של כסף! רק תבואו!!! 

מאת    [ 07/11/2010 ]

מילים במאמר: 568   [ נצפה 3970 פעמים ]

השקעות בבולגריה – מליוני אירו על מגש של כסף!   רק תבואו!!!

 

תחום השקעות נדל"ן ויזמות בבולגריה תופס יותר ויותר משקיעים זרים מכל העולם.  עם חקיקת חוק לעידוד יזמות בבולגריה של משקיעים זרים, בולגריה נכנסה לשוק האירופי ב-2007 כחלון הזדמנויות נדיר ומנצנץ. מסתמן כי מיקומה האסטרטגי, תמיכת האיחוד האירופי וראש הממשלה החדש, אשר שם לו לדגל התפתחות כלכלית אדירה, הופכים את בולגריה ליעד כלכלי בעל פוטנציאל אדיר עד לשנת 2014.

 

ה- EU נותן מתנות!  מאות מליוני אירו  שמושקעים על ידי האיחוד האירופי בפיתוח הכלכלה של בולגריה, מחולק גם ליזמים מקומיים וזרים. למעשה, מדובר בחלון הזדמנויות נדיר למשקיעים זרים. האיחוד האירופי השכיל להבחין כי משאביה,  כאמור, יזמות בבולגריה, כבר בימים אלה, הינה צעד אסטרטגי וכלכלי מבטיח.  לשם כך אלפי חברות זרות מקימות עסקים חדשים בבולגריה כל שנה. 

 

האיחוד האירופי רואה כיום בבולגריה כפרוזדור כלכלי ליבוא סחורות בין המזרח הרחוק למדינות אירופה, דוגמת טורקיה, יוון ואיטליה, ותומך בבולגריה למטרה זו. האיחוד האירופי משקיע בבולגריה מיליארדי יורו לפיתוח נתיבי תחבורה, כגון כבישים, נמלי תעופה, תשתיות, אוטוסטרדות ונמלים בחופי הים השחור. נמל התעופה בפלובדיב, משמש ליבוא סחורות ללא מיסוי – במידה והסחורות מיועדות

לשינוע למדינות אחרות באירופה. מרכזים לוגסטיים עצומים של מדינות אירופאיות יושבים באזור פלובדיב, אשר משמשים את מדינות האיחוד האירופי לאחסון סחורות מיובאות.

 

בולגריה מורכבת, בין היתר, מאזורים נידחים – אלפי כפרים שמסביבם אין מספיק מקורות פרנסה. הקרקעות זולות ונמצאות בעלייה מתמדת בגלל איתור הפוטנציאל הכלכלי האדיר. ראש ממשלת בולגריה, בעל חזון כלכלי מרשים, יחד עם האיחוד האירופי החליט להפעיל תכנית כלכלית אשר אחד מיעדיה - הבאת יזמות מחוץ למדינה.

 

הצמיחה הכלכלית של בולגריה מהווה הזדמנות נדירה ליזמיות ולהשקעות נדל"ן לזרים ומקומיים . עם כניסתה של בולגריה לאיחוד האירופי, בשנת 2007,  האיחוד שם לעצמו מטרה להעלות את רמת החיים בבולגריה, משמע, לייצב את כלכלת המדינה. לפיכך, כל סוג של מפעל חקלאי, יצרני, טכנולוגיה עילית, אנרגיה ירוקה או מיזם תיירות – מקבלים הטבות מיוחדות, דוגמת מענקים בגובה עד 70%.

 

האיחוד האירופאי שם דגש על שיקום האכלוסיות החלשות במדינות החדשות באירופה כגון בולגריה.  ה EU יעניק שנת תשלום של משכורות ו-0% מס ל-10 שנות המפעל לעסקים ומפעלים שיקומו באזורים מוכי אבטלה בבולגריה. העובדה כי כוח האדם בבולגריה הוא הזול ביותר בכל אירופה (כולל מזרח אירופה) ומעניק יתרון חשוב נוסף.

 

בנוסף למענקים של האיחוד האירופי, ממשלת בולגריה גובה 10% בלבד על מס חברות על מנת לעודד חברות זרות ומקומיות להקים מיזמים וחברות שיולידו תעסוקה. הטבות אלה מותירות את בעלי העסקים עם רווח נקי גדול בסוף היום. וזה רק על קצה המזלג.

 

ממשלת בולגריה עושה מאמצים ניכרים כדי להביא משקיעים זרים למדינה. פקידי בירוקרטיה אומנו ויועדו לקבל את פניו של המשקיע הזר ולהקל עליו את תהליך הקליטה והשינוע. ממשלת בולגריה והאיחוד האירופי משדרות את המסר - יזמות והשקעות בבולגריה - רק תבואו! הזדמנות כלכלית היסטורית.

ברברה פז HGS GROUP www.hgsgroup.co.il 0747027024 0507-235981




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב