דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נגריות - עבודות אישיות 

מאת    [ 24/10/2010 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 2630 פעמים ]

 

המצב בתקופתנו, בו מפעלים מייצרים רהיטים בשיטה התעשייתית, הפכה נגריות פרטיות ל"מעוזים" של בעלי מלאכה המסוגלים לבצע עבודות אישיות לפי דרישתו של כל לקוח. אם אותם יצרני רהיטים בצורה של מין סרט נע, יכולים להתפאר במחיר זול יותר לעתים, אזי שאותם בעלי נגריות יכולים להתפאר בעמידה בצורה מושלמת בכל צרכיו ובקשותיו של הלקוח שלהם, יחד עם התאמה מושלמת של המוצר הסופי למקום ההרכבה שלו.

 

לא מעט פעמים נרתעים אנשים מאותו ייצור שבלוני שלדעתם חסר כל ייחוד או "נשמה". עבודה מול נגריות, שבעליהם הוא אומן ואיש מקצוע מן השורה הראשונה, מעניקה לאותם לקוחות את ההרגשה כי המוצר הסופי הולך להיות שונה ואישי בדיוק כפי שהם מעוניינים שיהיה. מזנונים, פינות אוכל, ספריות, ובמיוחד מטבחים, הם מוצרים שבעבור כל לקוח, חייבים להיות מקוריים ומיוחדים, אחרת הם חסרי כל קסם, והרושם שיעשו לא יהיה מספק.

 

נגריות – התמחויות שונות

מעבר ליכולת לייצר רהיטים שונים בצורה אישית הרי שיש נגריות המתמחות בתחומים שונים. גם אם במקרה זה הופכות אותן נגריות לכאלו שמייצרות רק סוג מסוים של רהיטים, עדיין בעליהם עושה זאת בהקפדה על דברים חשובים, כמו מדידות אישיות ופתרון כל בעיה שיכולה לצוץ בעת ההתקנה או עקב כך שחלל מסוים נראה כלא מנוצל כיאות. נגריות שכאלו יכולות להתמחות בייצור ציוד משרדי בצורה רחבת היקף למוסדות גדולים, כמו בנקים ומשרדים אחרים.

 

היתרון שלהן מגיע בשל כך שעובדי אותן נגריות יכולים ללוות בצורה אישית את מזמיני הרהיטים ולהעניק להם את השירות הטוב ביותר, החל מהתכנון ועד לסיום ההתקנה בצורה מדויקת ומרשימה. מאחר וצורת העבודה היא אישית, הרי שגם העלות הסופית תהיה בהתאמה מדויקת להזמנה, ובכך העסקה תהיה כדאית יותר.

 

נגריות – אינטרנט ומחירים

כמו בעלי מקצוע אחרים, היום ניתן לראות עד כמה בעלי נגריות משכילים לנצל את רשת האינטרנט בכדי לקדם את עסקיהם. אתרי אינטרנט מושקעים ביותר, מציגים גלריות של תמונות מרשימות המראות את עבודות הנגרות שבוצעו על ידי אותן נגריות. הדבר מסייע רבות לכל לקוח בכדי לקבל תמונה (תרתי משמע) לגבי טיב העבודה שיוכל לקבל. ניתן גם לראות מהי רמת אומנותו של בעל הנגרייה ויכולתו להיות מקורי בייצור רהיטים שונים שלקוחות מסוימים דורשים.

 

גם מבחינת המחירים, יכול כל מי שמעוניין לרכוש רהיטים מסוימים בהזמנה אישית, לקבל תמונה מצוינת. בין אם נגריות, שיש להם אתרי אינטרנט, מפרסמים מחירים מסוימים ובין אם מדובר באתר המרכז בעלי עסקים ומאפשר השוואת מחירים דרכו, הרי שהמחיר הסופי (שלעתים יכול להיות רק הערכה, מפאת מגבלות הקשורות למדידה סופית למשל) יתרום להחלטה הסופית או להתמקדות בדגם מסוים של רהיט כלשהו. מעבר לכך, גם מבצעים והטבות, של אותן נגריות, באינטרנט יכולים להקל על לקוחות רבים.

<a href="http://www.efind.co.il">מדריך עסקים</a> - אינדקס מידע ועסקים בישראל המכיל אינפורמציה מגוונת על תחומים רבים בישראל - אינדקס עסקים, <a href="http://tips.efind.co.il">טיפים</a> , משחקים, מידע על סרטים, מאמרים וכוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב