דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרכזיות VOIP 

מאת    [ 21/10/2010 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 1813 פעמים ]

חשיבות חדשנות המרכזיות בארגונים בעידן התחרותי והתזזיתי של היום היא עצומה. ארגונים צריכים לספק ללקוחות שירות יעיל, נוח, מהיר ומתקדם. האופן בו החברה מנהלת את המענה התקשורתי שלה יוצר את התדמית שלה. חברה המעניקה מענה מיידי בצורה פשוטה מעלה את ערכה בעיני  הלקוחות. יכולת טכנולוגית מתקדמת  של המרכזייה משדרגת את החברה כולה.

 

חברות גדולות במשק וגם עסקים קטנים ובינוניים שדרגו את המרכזיות המיושנות שלהן ועברו למרכזיות הדור החדש של Voice Over Internet Protocol- VOIP. שימוש בטכנולוגית VOIP מאפשר פריסה נרחבת של רשת האינטרנט כולל  ניהול רשת ועוד. מכיוון שמרכזיותVOIP   הן בעלות תשתית הפועלת על האינטרנט הן לא מגבילות את המשתמשים מבחינת  מיקום פיזי.  העובד יכול להשתמש במרכזיה מביתו, מהנייד שלו או אפילו כשהוא בחו"ל. המרכזייה מוזילה בצורה משמעותית את מחירי התפעול והשיחות וכוללת כמות עצומה של אפשרויות עליהן לא מוסיפים כסף. לדוגמא,  בתוך הארגון אפשר לנהל שיחות ללא עלות שעוברות דרך המרכזייה.

 

מרכזיות VOIP  קיימות בשטח זמן רב והופכות לפופולאריות יותר ויותר במוסדות וחברות  גדולות מכל הסוגים הרוצות להתקדם ולהיות חלק מעידן התקשורת המודרני. מרכזיות מתקדמות אלה מותקנות בהתאמה מלאה לצרכי החברות. המרכזיות מבוססות על קוד בשם אסטריקס ויש להן יכולת מדהימה להרחבה ותוספות.  עסק קטן יכול לקנות את המרכזייה לפי צרכיו בהווה ולהוסיף לה תכונות עם צמיחתו. המרכזיות מכילות שפע של אופציות כמו:  תאים קוליים בשלוחות, ניהול מתקדם של תורים והמתנות בקווים, הקלטות שיחות בדרכים שונות, שיחות וועידה, מוזיקה לשיחות הממתינות על ידי IVR , קבלת פקסים לתיבות המייל, שיחות בינלאומיות מוזלות, חיבור של מספר סניפים למרכזיה אחת וכ'ו.

 

המרכזייה כוללת קווי בזק, הכבלים, קווים ניידים וקווי VOIP שהם הזולים ביותר. אנשי החברה יכולים לרכוש גם קווים בחו"ל ולהוזיל בכך מחירי השיחות לחו"ל. הטמעת המרכזייה בחברה היא פשוטה וחבילת התקשורת שלה מותאמת לצרכי הארגון ולהיקפו. המרכזייה חוסכת לארגון עלויות רבות מבחינת תפעול המרכזייה   את היכולת הטכנולוגיות של הארגון.

 

 ארגון הרוצה לקנות המרכזייה יכול ליצור קשר עם חברה מקצועית העוסקת בפתרונות תקשורת. החברה תסייע לארגון בתכנון, הקמה והתאמה של המרכזייה לצרכיו ולתקציבו. ההתקנה מתבצעת מיידית ואין צורך בהשבתת המערכת. כל שנדרש למרכזיה הוא האינטרנט ורשת המחשבים של הארגון. המרכזייה מתאימה למשרדים ועסקים בהיקפים שונים החל מחברות מתחילות. ועד למשרדי ממשלה,  בנקים וכו'.

 

מרכזיות VOIP הן המילה האחרונה בתחום המרכזיות. המרכזיות מומלצות לכל  בעל עסק שרוצה להתקדם מבחינה טכנולוגית ולא להישאר מאחור. ארגון הרוצהלשדרג או לקנות מרכזיית VOIP צריכה ליצור קשר לחברה מיומנת המתמחית במתן פתרונות תקשורת. החברה תייעץ לבעל העסק או מנהל הארגון לגבי שירותי המרכזייה להן הוא זקוק. החברה תתכנן עבור  הארגון את המרכזייה המתאימה לו ביותר מבחינת הסוג השרות או הציוד שהארגון מספק, מספר העובדים בארגון, תחזית לגדילת הארגון בעתיד, תקציב הארגון ועוד. החברה ממשיכה לייעץ לאנשי הארגון גם לאחר שהושלמה הטמעת המרכזייה ומספקת מענה לתקלות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב