דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקנון הסעות 

מאת    [ 27/09/2010 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 3142 פעמים ]

 

 

עניין מחייב

ההיעזרות בשירותיהם של חברות הסעות שונות היא לא חדשה. לרוב מדובר בעסקים לא קטנים שמבקשים לתת שירות הסעות למטרות שונות בעבור כל דורש בכל מקום בישראל. שירות זה הוא חשוב ומועיל מאוד, בין אם מדובר בגופים שמשתמשים בו על בסיס קבוע ובין אם מדובר באדם פרטי שהזמין הסעות מסוימות לאירוע מיוחד ונקודתי. חברות הסעות המנוהלות כראוי מכינות לעצמן תקנון הסעות מחייב שבו יוכל הלקוח להביט אם ירצה ולהתעדכן בשירותי החברה ובתוספות או בחידודים לגבי שירות מסוים, וגם בנושאים בסיסים כמו חובותיהם וזכויותיהם של הנהג (וכמובן גם של הנוסעים).

 

הסעות המבוצעות בחברה שבה יש תקנון מוסדר הן כאלו שנותר בהן מרחב קטן מאוד לטעות או לחובבנות כלשהי, ולכן הלקוח יכול לדעת בדיוק מה הוא מקבל בתמורה להזמנתו ולתשלומיו. תקנון הסעות הוא מסמך מדויק וחשוב מאוד שבעזרתו מתמקד השירות בצורה משמעותית ואינו נתון לפרשנויות שיכולות לבלבל את אחד הצדדים.

 

הכרה והתעדכנות

לעתים זה חשוב מאוד ללקוח אשר המזמין שירות הסעות, להביט באותו תקנון הסעות בכדי לתהות על קנקנו של עניין מסוים. יש לקחת בחשבון כי תקנון הסעות מסוים יכול גם להשתנות לאחר פרק זמן כלשהו ולהתעדכן בהתאם לשינויים בחוקים או בנהלים, וגם כתוצאה מכל עניין הקשור לעסקיהם של חברות הסעות. על הלקוחות שמעוניינים בכך, לדעת כי ההכרה וההתעדכנות לגבי אותו תקנון הסעות הוא באחריותם. האחריות של אותה חברת הסעות היא לאפשר לכם להביט בתקנון כשאתם מעוניינים בזאת ולא להסתיר אותו מכם, מאחר והוא זה שיכול לברר כל תואנה כמעט שהועלתה מצד הלקוח.

 

חריגה מן התקנון תאפשר להעמיד על טעותה את אותה חברת הסעות שאיתה אתם עובדים, אך אם בקשת החברה מקובעת בתקנון הרי שאין טעם לדון יותר בכך. מי ששוכר את שירותיהן של הסעות מסוגים שונים יודע כי לעתים יכול העניין להסתבך בגלל מספר נוסעים רב מידי, מסלול שהשתנה (ועקב כך גם השתנה גם המחיר), ועוד דברים מעין אלו. לכן כשהדברים מעוגנים באותו תקנון הסעות של החברה, הרי שכל נתון יכול בקלות להיבדק בכדי שהכול יבוא על מקומו במדויק.

 

למנוע אי נעימויות

כל המטרה שלנו בהזמנה של שירות הסעות, הוא להקל על עצמנו ולמנוע אי נעימויות מיותרות וסרבול מתסכל. לכן בכדי ליהנות מאותו שירות של חברת הסעות איכותית אנו יכולים להכיר את תקנון ההסעות שלהן בכדי לדעת אלו דברים מוגדרים שם ועד כמה נוכל לתמרן בהתאם לתקנון, בכדי למקסם את השירות ועדיין לראות שהחברה יכולה לספק אותו.

 

תוספות תשלום, תעריפים, אפשרויות להפעלת מונה, הזמנות, אחריות, סוגי נוסעים בהסעות מסוימות, ועוד פרטים חשובים, הם אלו שירכיבו תקנון הסעות שיסייע לחברה לתת שירות מדויק, שלא ייתן הרגשה לא נעימה ללקוח. כך יוכלו שני הצדדים להתקשר ביניהם למטרת הסעות שיבוצעו בצורה התואמת להזמנה וליעדים.

לחברת הסעות בירושלים לחצו פה !!!

רם-שן הסעות מספקת שירותי הסעות והשכרת אוטובוסים ומיניבוסים לכל צרכני התעבורה של השוק המוסדי, התעשייתי, המסחרי והפרטי,  עם קהל לקוחותיה של רם-שן הסעות נמנים משרדים ממשלתיים, חברות פרטיות וציבוריות, רשויות מקומיות ומפעלים רבים.   רם שן הסעות* הסעות מאורגנות* בטיחות בהסעות * הסעות נכים * הסעות לנתב"ג * הסעות קבועות * הסעות פרטיות * משרד הסעות * הסעות לבר/בת מצווה * הסעות לטיולים * נסיעות לכותל * הסעות לתיירים * אוטובוס זעיר * הסעות למוסדות * רכבים מפוארים * השכרת רכבים מפוארים * הסעות vip  *הסעות אומנים* הסעות v.i.p * יריד אומנים *נסיעה לקברי צדיקים * טיולים מאורגנים לקברי צדיקים * טיול קברי צדיקים * אתרים קדושים * הסעות לקברי צדיקים צרו קשר 02-6540880   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב