דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיפורי בדים 

מאת    [ 19/09/2010 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2069 פעמים ]

 

 

עולם האופנה מושך את תשומת הלב של כולנו, נשים כגברים. כולנו משקיעים כסף בבגדים ובאביזרי אופנה שונים. הרחוב קורא לנו להתלבש ולהצטייד באביזרי אופנה בהתאם לתכתיבים, ומעניין מאוד לגלות שהתכתיבים הללו רלוונטיים לא רק לנשים אלא גם לגברים.

 

אביזרי אופנה

כשאנו מדברים על אביזרי אופנה, אנו מדברים על כל מה שאנחנו לובשים, וזה לא בגדים. כלומר, הכוונה היא למשקפיים, תיקים, חגורות ועוד. כיום בכל חנות אופנה שמכבדת את עצמה תמצאו גם מחלקה של אביזרי אופנה שונים, שניתן להתאים אותם לבגדים החדשים שאתם קונים באותה חנות. אותה מחלקת אביזרים משדרגת את חווית הקנייה של הבנות ושל הבנים גם יחד.

בתחום זה של בדים וגם אביזרי אופנה מעניין במיוחד להתבונן דווקא על הבנים. בעבר, גבר היה נכנס לחנות, מבקש חגורה, מודד אותה (גם זה במקרה הטוב), והמטרה של המדידה הזו הייתה לוודא האם החגורה נסגרת כראוי. איך נראתה אותה החגורה, זה לא משהו שעניין את הגבר של העבר. כיום המצב שונה לחלוטין. הגבר יבקש חגורה עם סוגר מסוים כדי שיהיה לו נוח להשתמש בה, והוא יבחן לא רק את המראה של החגורה, אלא גם את ההתאמה שלה למראה הבגדים שלובש. זוהי ללא ספק התפתחות אבולוציונית חשובה ביותר בתחום האופנה שחווים הגברים המודרניים.

אחת התופעות הנצפות ביותר בתחום אביזרי אופנה בשנים האחרונות זה ירידת המחירים. הנשים קלטו מהר מאוד את המגמה הזו ומיהרו להעמיס את מגירות הארונות שלהן בכל טוב. במקום שבו אישה ממוצעת יכלה להרשות לעצמה לרכוש שני אביזרי אופנה, כיום היא יכולה לקנות 4-5 אביזרים כאלה, והן אכן עושות זאת. לנשים רבות יש אביזר אופנה המיועד לבגד מסוים, וזהו ביטוי לכמות הרבה של הדברים הללו שיש בארון של כל אחת ואחת.

 

בדים

בדים זה תחום חשוב נוסף של עולם האופנה. בד זה או אחר נכנס ויוצא מהאופנה בהתאם ליכולת הייצור של היצרנים. כך למשל, אם השוק מסוגל לספק כעת יותר כותנה ממשי, הבגדים האופנתיים יותר יהיו עשויים מכותנה. כמובן שסוג הבדים צריך להתאים גם לעונה.

כיום יש לא מעט בדים מאוד לא איכותיים המאפשרים להוזיל באופן משמעותי את מחירי הבגדים ללקוח. ברמת העיקרון אין פסול בלהשתמש בבגדים התפורים מהבדים הללו, אך יש לזכור שבדים לא איכותיים עלולים לגרום לאלרגיות ולשפשופי עור לא נעימים. פרט לכך בגד העשוי מבד לא איכותי ייהרס במהרה.

הרבה פעמים בגדים של חברות ידועות עולים הרבה כסף, זאת בעיקר משום שקניית בגד מחברה ידועה מבטיחה לכם שהבגד נתפר מבד איכותי שיחזיק מעמד זמן רב. כך למשל, חולצות T של נייק אינן שונות למראית עין מכל חולצה אחרת, אך הן נעימות יותר לגוף ומעריכות חיים יותר מכל מתחרה אחר, זאת בשל ההקפדה של החברה על איכות גבוהה של בדים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב