דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סברובסקי -הרבה מעבר לתכשיטים 

מאת    [ 16/09/2010 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 3624 פעמים ]

 

 

סברובסקי זה סמל האיכות של עולם הקריסטלים. האבנים של החברה משמשים במגוון עצום של מוצרים. אביזרי סברובסקי משמשים לבניית תכשיטים, קישוטים לבית וכמובן קישוט בדים , בדגש מיוחד על קישוט שמלות כלה.

חברת סברובסקי היא יצרנית הקריסטלים המוכרת ביותר בעולם. המדובר בחברה אוסטרית שהוקמה בשנת 1895 והיא מצטיינת בחיתוך זכוכית ויצירת קריסטלים ברמת גימור גבוהה במיוחד. כאמור, החברה מייצרת מגוון רחב של מוצרי קריסטל, ומוערכת בכל תחום ותחום. סברובסקי היא ללא ספק המותג הבולט ביותר של עולם הקריסטלים.

סברובסקי טרם פתחה חנויות בישראל, אך אין זה קשה להשיג את מוצריה. כל חנות תכשיטים תחזיק תכשיטי סברובסקי וכל סלון כלות עושה שימוש באביזרים הללו בשיבוץ אבני סברובסקי על בדים .

 

תכשיטי סברובסקי

קריסטל דומה במראה שלו ליהלום, אך שונה מאוד במחיר. בצורה זו, כל אישה יכולה ליהנות מתכשיטים מדהימים אלו, גם זו שלא יכולה להרשות לעצמה יהלומים אמיתיים. התכשיטים הללו נעשים ברמת גימור גבוהה במיוחד, ומקריסטלים ברמת איכות גבוהה.

חברת סברובסקי מעסיקה את טובי מעצבי התכשיטים, ועובדה זו תורמת רבות להצלחתה.

 

אביזרי אופנה מאת סברובסקי

המדהים באבני סברובסקי זה שהם יכולים להפוך את המוצר הפשוט ביותר או בדים פשוטים ביותר לזוהר ומרשים. החברה מעצבת אביזרים כגון משקפי שמש, תיקים ונעליים. העיצובים אינם שונים בצורתם או גזרתם אלא בדרך הקישוט שלהם. בשונה מאביזרים זולים, אביזרי סברובסקי מתאפיינים בעמידות לאורך זמן. אין לכם מה לחשוש מכך שהאבנים ינשרו מתיק הסברובסקי החדש שלכם, הם יישארו שם כל זמן שתשתמשו בתיק.

 

שפרי הופעתך עם סברובסקי

נשים רבות שואפות להתלבש שונה מאחרות. הבעיה היא ששוק האופנה מציע האחדה מושלמת בין כולנו. בכל קניון נמצא את אותן החנויות בדיוק, ובחנויות ה"שונות" בקניון, נמצא את אותם העיצובים בדיוק. אם את אוהבת להתלבש יפה ויש לך חוש ואהבה לאופנה, אז את יכולה לקשט את הבגדים שלך בעצמך. אפשר לקחת את הג'ינס הישן שלך וחולצת טריקו רגילה ולהפוך אותם לבגדי יציאה של ממש באמצעות אבני סברובסקי.

 

שמלת החלומות שלך עם סברובסקי

כל אחת מאיתנו חושבת על שמלת הכלה שלה, ומה שיפה בתחום של שמלות כלה זה ששום דבר שתשימי עליה לא ייתפס כמוגזם מדי. בחירת הבדים של כל שמלת כלה צריכה להתחשב בנתוני חום וקור כמו גם כמובן בשיקולי היופי. אבני סברובסקי יתרמו רבות לכל שמלת כלה, לא משנה מאילו בדים היא עשויה. הרבה פעמים קורה ששמלת כלה שנראתה מקסימה על התמונה, פתאום מאבדת את הזוהר שלה אחרי שהיא מוכנה. אבני סבקובסקי זו הדרך הטובה ביותר לייחד את שמלת הכלה שלך מכל מה שלבשת עד עכשיו.  

 

אבני סברובסקי הן  הדרך הטובה ביותר ליצור ייחוד של הבגדים או האביזרים שלכם מכל מה שאתם רואים מסביב. אבני סברובסקי זה הדבר הטוב ביותר שניתן להשיג בתחום הקריסטלים, והדבר בא לידי ביטוי במראה החיצוני שלהם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב