דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הופעות 

מאת    [ 17/08/2010 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 2651 פעמים ]

הופעות

ככל שהזמן עובר אנו רואים הופעות במקומות מקוריים ומיוחדים יותר ויותר. רוב הלהקות מקיימות הופעות במועדונים בגדלים שונים ברחבי הארץ שביניהם גם הבארבי, תאטרון תמונע והזאפה בתל אביב, שלו גם סניף בהרצליה ולאחרונה הצטרף גם האמפי בשוני, אלפנט הופעות שבקריות, הפטריה בקיבץ דן, הצוללת הצהובה בירושלים, מועדון הברלה בקיבוץ להבות חביבה ועוד מועדונים רבים ברחבי הארץ. בנוסף להופעות קטנות המתרחשות במועדונים הופעות גדולות הדורשות מקום רחב יותר תופסות תאוצה ועל הצורך הזה עונים מקומות כמו אמפי קיסריה, היכל התרבות תל אביב, היכל נוקייה, גני יהושוע, האנגר 11, אצטדיון רמת גן ועוד. בתקופת החופש הגדול, שהיא גם תקופת הנופש העיקרית של הישראליים, אמנים רבים מוצאים את עצמם מופיעים על יאכטות ואוניות כחלק מהמופע בידור של הנופשים ולפעמיים אותם אמנים הם הסיבה העיקרית לבואם של הנופשים לשיט. דוגמא נוספת לקומות בהן הופעות מקוריות קורות היא על גגות, כך למשל להקת משינה הופיע על גג בניין בתל אביב שכנראה קיבלו את הרעיון מההופעה של הביטלס על גג אולפן התקליטים בשנת 1969.

הופעות בעקבות הביטלס

בארץ מדי שנה אנשים שונים יוצרים הופעות שמטרתן להוקיר ולהודות על היצירה החשובה של הביטלס, כך לדוגמא ב 2008 ניתן היה לראות הופעה מיוחדת שבה השתתפות 100 נגני גיטרה צעירים וביצעו שירים של הלהקה על גג המיוזיק סנטר בראשל"צ. דוגמא נוספת היא המופע של ירמי קפלן וסימפונט רעננה לציון 40 שנה לאלבום המופת "Abbey Road". בעוד הופעות מיוחדות שכאלה מתקיימות מדי כמה זמן קיימות בארץ גם להקהות המבצעות גרסאות כיסויים באופן קבוע ללהקה כדוגמת להקת Let it Beer ולהקת מג'יקל מיסטרי טור. הופעות של להקות הכיסוי ניתן למצוא ברחבי הארץ כולה וממולץ להגיע - החוויה מדהימה!

הופעות מחווה לביטלס

בכל העולם להקות מכל הסוגים: חובבנים, מקצוענים, צעירים, מבוגרים, מפורסמים ולא מוכרים אחרים מקיימים הופעות מחווה לביטלס. הלהקה שהיא אולי המשפיעה ביותר בתולדות המוסיקה של ימינו גם היא הופיעה הופעות רבות במקומות יצירתיים כדוגמת ההופעה האחרונה של הלהקה על גג חברת התקליטים "אפל" בלונדון. מופע זה הגיע בזמן ניסיון להקליט אלבום בשם "Get Back", לפניו ב 66 התקיימו הופעות אחרונות של הלהקה לפניכן. ב 30 בינואר 1969 חברי הלהקה טיפסו לגג האולפן וניגנו מספר שירים מול קהל מזדמן עד שהמשטרה הפסיקה את המופע בטענה שהמופע מפריע לשכנים. החומרים שהוקלטנו ניגנזו על ידי חברי הלהקה אך מאוחר יותר ההקלטות הועברו למפיק פיל ספקטור ומהן נוצר האלבום "Let It Be".

מיקרופון - לוח הופעות חיות טוטלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב