דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה ללמוד אנגלית 

מאת    [ 26/07/2010 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 2122 פעמים ]

אנגלית איננה השפה המדוברת ביותר בעולם, אך היא לבטח השפה החשובה ביותר בתרבות המערבית. גם מי שאיננו דובר אנגלית כשפת אם בדרך כלל יודע אותה כשפה שנייה, ולכן לימודי אנגלית חשובים לכל אדם המבקש לסחור עם ארצות זרות, לטייל ולהכיר תרבויות חדשות, להבין את הרקע מאחורי התרחשויות שונות בעולם, או ליהנות מספרות קלאסית בשעת המקור.

 

במשך שנים רבות השפה הצרפתית שלטה בכיפה, אך בעקבות עליית כוחן של האימפריה הבריטית, ויותר מאוחר ארצות הברית, אנגלית כובשת את מקומה והופכת לשפה המשמעותית. כל מי שעוסק בתקשורת, מדע ומחקר, עסקים, תרבות ובידור או גולש באינטרנט נדרש לידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה, דבר המביא לביקוש רב לקורסים והשתלמויות של לימודי אנגלית. כיום כבר בבית הספר מתחילים בלימודי אנגלית, אך למי שמבקש לשלוט בשפה על בוריה מומלץ ללמוד בצורה עצמאית.

 

לימודי אנגלית נחשבים לקלים יחסית, למרות שהמבנה הלשוני של השפה שונה מאוד מעברית. מאפיין ראשון של השפה הוא שלא נעשית אבחנה בין זכר ונקבה בשמות העצם, וברוב שמות הפועל. דבר זה מונע טעויות מביכות רבות, ומקל במידה רבה על לימודי אנגלית. עם זאת, בשפה האנגלית יש מספר רב מאוד של מילים אשר עושים בהן שימוש, כמו גם של זמנים. דבר זה מקשה לעתים על הסטודנטים של לימודי אנגלית, אך מנגד מקנה אפשרויות רבות יותר להבעה עצמית.

 

כאמור אנגלית היא לא השפה המדוברת ביותר בכל העולם, כבוד זה שמור לסינית, או ליתר דיוק למנדרינית. עם זאת, אנגלית היא השפה המדוברת ביותר בעולם המערבי, ובכלל זה בישראל. מקורן של מלים רבות בשפה העברית הוא בשפה האנגלית, ולימודי אנגלית מאפשרים לא רק לדבר בצורה שוטפת וללא חשש, אלא גם להכיר בצורה מעמיקה את הסיבות ההיסטוריות להתפתחות השפה העברית ולהבין את הגורמים העומדים מאחורי הגייה של מילים מסוימות.

 

כל אדם נדרש לדעת אנגלית ברמה סבירה, אך כמובן שיש מי שנדרש לדבר בשטף, לשלוט באוצר מילים גדול במיוחד ולהכיר את התרבות האנגלית ברמה גבוהה יותר. אנשי עסקים המבקשים לסחור עם מדינות זרות בוחרים בלימודי אנגלית עסקית בהתאם לתחום העיסוק, ואילו מדענים וחוקרים משתלבים בלימודי אנגלית בדגש על נושא הלימודים הספציפי אותו הם חוקרים. לעומת זאת, סוכני נסיעות, מדריכי טיולים או תיירים יבחרו בלימודי אנגלית בדגש על ברכות יום-יומיות, מאכלים וביטויים חשובים.

 

רוצים לדעת עוד על החשיבות של לימודי אנגלית? אתר NERD חיפוש לימודים מספק מידע מלא ועדכני, ומאפשר ליצור קשר בצורה ישירה עם מוסדות הלימוד.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב