דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרזול למטבח - עושים סדר במגירה 

מאת    [ 27/06/2010 ]

מילים במאמר: 597   [ נצפה 10830 פעמים ]

כמעצב ומנהל מפעל ותיק לייצור מטבחים, המבקש לתת דגש לארגומטריה נכונה, אני נתקל בשאלה בלתי נמנעת מצד כמעט כל לקוחותי -" איזה פרזול אתם משתמשים?" לצד חשיבות תכנון נכון, בחירת חומרים פרקטים ומודרניים ועיצוב הרמוני עם שאר חללי הבית, מבקשים הלקוחות סוג של ביטחון בהשקעתם בדמות של מוצרי פרזול, המזוהים בד"כ עם המגירות, המנגנונים והמתקנים, מאיכות לא פחות ממעולה! אלא מה? מניסיון רב שנים מסתבר שלרוב, מסתפקים הלקוחות הפוטנציאלים בתשובה קצרה כגון - BLUM" ".

ואמנם, בלום היא היצרנית המובילה בעולם למגירות, צירים ומנגנוני קלפות. לקוח הנמצא בעצומו של סבב בדיקת יצרני מטבחים, בעצם מצפה למאין גושפנקא, כאילו - לאBLUM לא קונה, ללא פירוט מעבר לכך וחבל. עולם הפרזול למטבחים הוא רחב ונהינה מריבוי יצרנים ויבואנים ולמעשה אין כמעט מטבח, המיוצר על טהרת ה BLUM הוא גם לא יכול להיות כזה הואיל ומעבר למגירות, צירים וקלפות, יש גם מתקני מזווה, עגלות בקבוקים, מתקני מג'יק קורנר (פינת הקסם), ידיות, רגליים, מסדים ועוד, אשר אינם מיוצרים ע"י בלום העולמית. את אלו, רוכש יצרן המטבחים מיצרנים שונים ומגוונים כאשר, הלקוח בביתו אינו מודע למקור המוצרים ולא נתן את הדעת במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב הוא סבור שגם מתקנים אלו הם תוצרת בלום.

אז מהו פרזול? המילה פרזול באה מארמית - פרזלא=ברזל. מילה זו משוייכת למוצרי ברזל מעשה ידי הנפח. מכאן שקבוצת מוצרי המתכת המשמשים בתעשיית המטבחים, מוגדרים כפרזול מטבח. מאמר זה מכוון להכיר המותגים המובילים בשוק זה על מנת לדרוש ולקבל מיצרן המטבחים, את המיטב עבור המטבח שאנו מתכוונים להזמין. מגירות וצירים - כאמור חברת BLUM האוסטרית היא המובילה בארץ ובעולם, אך ישנם לפחות שני יצרנים נוספים מובילים ומבוקשים בשוק. GRASS האוסטרית הנה יצרנית מתחרה לבלום הנשלטת ע"י קונצרן וורט הגרמני ומייצרת סדרה יוקרתית של מגירות (נובה פרו) הנחשבת לאיכותית ביותר וכן, HETTICH הגרמנית הנהנית ממוניטין של חוזק ושרידות. לכל אחד מהיצרנים יתרונות על פני מתחרהו, כך שהצרכן הנבון יבחן את שלושתם ואז יחליט. כאן בא היתרון המשמעותי של חלק מהיצרני המטבחים אשר יציעו לכם יותר מאפצייה אחת - ללא שום תוספת מחיר. אל תתנו ליצרן להחליט מה טוב בשבילכם, עשו סקר והחליטו בעצמכם. מנגנוני קלפות - אלו המנגנונים המותקנים בדלתות המתרוממות כלפי מעלה בארונות העליונים ובתא המיקרו. גם במחלקה זו השוק מציע מגוון פתרונות ומותגים, אלא שכיצרן העוקב אחר הפיתוחים העדכניים ביותר, אין לי אלא להדגיש את היתרון המשמעותי לסדרת המנגנונים של חברת בלום בשם AVENTUS. מנגנונים אלו מדוייקים ואמינים ולרוב (אך לא תמיד) יש להם עליונות על פני המתחרים כמו גם על פני שימוש בבוכנות גז. מתקני אחסון - למחלקה זו שייכית מתקני הכרום כגון מזווים נשלפים, עגלות, מתקני חומרי ניקוי, מגיק קורנר, מתקן לאמנס ועוד. חשוב!- אל תתנו לאנשי המכירות יושבי התצוגות המפוארות של חברות המטבחים, להטעות אתכם, BLUM לא שייכת למחלקה הזו ורבים נוטים לטעות שאם נאמר להם שהפרזול בלום, אז גם מתקנים אלו יסופקו להם במטבח יהיו תוצרת בלום, ולא כך כאמור. היצרנים האיכותיים הם Kessebohmer ו VAUTH SAGEL הגרמנים, SIGE ו VIBO האיטלקים ואחרים. הקפידו על מוצרים אלו ממותג ידוע וכן דרשו מוצרים עם אחריות של לא פחות מ 5 שנים. אביזרי ארגון - יצרני המגירות מציעים מוצרים לפנים המגירות המסייעים לנצל נכון יותר את נפחי האחסון. חברת בלום פיתחה תורה שלמה המכונה DYNAMIC SPACE המחלקת את אזורי האחסון במטבח לפי נושאים - מזון, כלים, חומרי ניקוי וכו'. בנוסף, השוק מוצף באבזור פנים מגירות המשווקים בד"כ ע"י יבואני המגירות ומתקני האחסון. בבחירת מוצרים אלו הדגש יהיה על ייעול האחסון לכן, כדאי להיוועץ עם מומחה מטעם היבואן אשר יסייע בהתאמת המוצרים לאופי השימוש. גשו לתצוגות היבואנים עם תכנית המטבח אשר הזמנתם ותצאו עם המלצות מועילות באמתחתכם. *כותב המאמר הינו מעצב ומנכ"ל דונטלו - מטבחי מעצבים - אלכסנדר ינאי 5 סגולה פתח תקווה. טל. 03-9794575. פקס.03-9793060. www.Donatello-k.com. כל הזכויות שמורות C

לאון בוהר - מעצב מטבחים ומנכ"ל דונטלו Donatello - מטבחי מעצבים. donatello@donatello-k.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב