דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמירת קשר עם הלקוחות 

מאת    [ 26/06/2010 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 4329 פעמים ]

אחד הדברים הקשים ביותר לכל עסק הוא נושא איתור הלקוחות.
יכול להיות לכם עסק או אתר מקצועי במיוחד, שמעוצב באופן יפהפה, בעלי המקצוע בחברה שלכם מקצועיים בתחומם אך בסופו של יום אין לקוחות והחברה פושטת את הרגל. לקוח חדש שמגיע , דורש מאיתנו מספר פגישות ושיחות עד שהוא מחליט להשקיע את כספו במוצר ובחברה שלנו. בעידן האינטרנט, גולשים הם סקפטיים. ההיצע הוא עצום וניתן לדלג ולשנות הרגלי קנייה בכל פעם מחדש. עם זאת, לקוחות קיימים של החברה , שמכירים כבר את המוצרים ואיכות השירות של החברה , יעדיפו לחזור ולקנות בחברה. לשם כל עלינו לנסות ולשמר את אותם לקוחות. שמירת קשר עם הלקוחות ויצירת אינטראקציה קבועה עמם – תבטיח לנו הגדלת מכירות ושמירה על הקיים.

שיטות לשמירה על קשר עם הלקוחות:
ניוזלטר – ניוזלטר הוא למעשה ידיעון שנשלח ללקוחות על ידי החברה. חוק הספאם הפך את חיי השיווק לקשים יותר, אך הוא מאפשר לנו לספק מידע ועדכונים למאגר הלקוחות הקבוע של החברה. מאגר לקוחות זה חייב לאשר לקבל את התכנים שלנו ועלינו לשמור את האישור הזה. ניוזלטרים צריכים להיות קצרים ולא להישלח לעתים קרובות מדי, אחרת יתפרשו כמציקים ויגרמו לאפקט ההפוך. ניוזלטר הוא כלי מצוין לשמירה על קשר עם לקוחות החברה, לעדכן אותם במבצעים וחדשות החברה ולתת להם טיפים והמלצות בתחום מומחיות החברה.

רשתות חברתיות – אם יש משהו שמסתמן כאלמנט משפיע ביותר בתחום הרשתות החברתיות – הרי שמדובר בנושא המלצות הגולשים. אנשים נוטים להקשיב לחבריהם בהמלצות על מוצרים ולרכוש בהתאם להמלצות אלו. בעידן בו רוב הציבור גולש ברשתות חברתיות , בדגש על הפייסבוק, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להישאר מחוץ לעניינים. פתיחת דף בפייסבוק , פרופיל בטוויטר ופתיחת בלוג איכותי – תתן לכם את העבודה הטובה ביותר בשימור הלקוחות. כאן אתם נחשפים לגולשים בסביבה הפרטית שלהם. עליכם לצרף אותם לכרטיס העסקי שלכם ולייצר עבורם ערך מוסף. באמצעות דילים, הנחות וכרטיסי מועדון לקוחות תוכלו לייצר לעצמכם לקוחות פעילים ששומרים אתכם על קשר באופן שוטף.

טיפים חשובים:

אל תציקו ללקוחות שלכם – שווקו ברגישות. צרו ערך מוסף עבור הגולשים. תנו מידע מועיל, ספקו הנחות בלעדיות. היו פשוטים ואמינים. לקוחות הם חשדניים. ברגע שהם יחשדו שאתם פועלים באמצעים לא כשרים ומשווקים יותר מדי – איבדתם אותם. הוסיפו כפתור הוסף למועדפים באתר שלכם ובדפים שלכם. צרו מסלול ניווט באתר שלכם. הובילו את הגולשים והשאירו אותם זמן רב ככל האפשר באתר. לוו את הקמפיין בקידום בגוגל. צרו חשיפה ומודעות גבוהה למותג שלכם. אל תזלזלו בגולשים שלכם. הם יותר אינטליגנטיים ממה שאתם חושבים. השקיעו בהם ודאגו לייצר להם ערך מוסף – והם יחזירו לכם בהמלצות לחברים נוספים שלהם.

גיא לביא, מתכנת עם ניסיון של 12 שנים בתחום האינטרנט, הבעלים של Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, עיצוב אתרים, עיצוב ממשקי GUI והקמת אתרים יעודיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב