דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול בפסוריאזיס: מה מציעה הרפואה הסינית 

מאת    [ 23/06/2010 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 2763 פעמים ]

רבים מחולי הפסוריאזיס , אחת ממחלות העור השכיחות ביותר, עומדים מולה חסרי אונים, מכיוון שהרפואה הקונבנציונאלית המערבית אינה מצליחה לתת לה פיתרון. רוב החולים ניסו כבר הכל: תרופות, משחות, כדורים, ביקורים תכופים אצל רופא עור - אבל שום דבר לא עזר.

לשמחתי (לשמחת חולים רבים) הרפואה הסינית נותנת מענה הולם למחלת הפסוריאזיס, ומקרים רבים מעידים על תוצאות מעולות ושינוי דרמטי במצב העור של המטופל.


אז איך זה עובד?


1. טיפול בצמחי מרפא. בבית מרקחת סיני מרכיבים פורמולה של תערובת צמחי מרפאשמותאמת אישית למטופל על ידי המטפל ברפואה סינית. צמחי מרפא חיוניים ביותרלסיוע הורדת החום והלחות באיברים הפנימיים, כמו כן התקלפויות הגרד והיובששבעור. המטפל משנה את הרכב הצמחים בפורמולה מידי פעם בהתאם להתקדמותהטיפול.
ניתן לקחת את תערובות הצמחים במספר שיטות: צמחים באבקה מרוכזת, צמחיםלבישול וחליטה, טינקטורות צמחים לשתייה וקפסולות של צמחים.

2. טיפול בדיקור. קיימות נקודות דיקור בעלות השפעה טובה על העור - הן בהורדתהפריחה והן בהורדת הגרד ובעיקר להחזרת האיזון לגוף. במהלך הטיפול שוכבהמטופל כ-20 דקות עם מחטי דיקור דקות מאוד חד פעמיות המוחדרות לעורו ללא כלחומר מאלחש (אצל ילדים קטנים מחדירים ומוציאים את המחטים מיידית). הטיפולאיננו מלווה בכאב ומשרה על המטופל תחושת רוגע ושלווה.במחקר הוכח כי בזמןהדיקור משתחררים בגוף הורמוני אנדרופינים שמשכחים כאבים בגוף. אי לכךהשילוב בין דיקור נקודות המיטיבות עם העור ומרגיעות את הנפש תורם לריפויהעור מנגעי הפסוראזיס.

3. שינוי הרגלי תזונה. הרפואה הסינית רואה את הרכז התזונה כגורם השפעה ישיר על מצב נגעי העור במחלת הפסוריאזיס. איבחון הפסוראיזיס ברפואה הסינית מתבטא בעודף חום פנימי העולה לעור,מחריף את מצב הנגעים ומגביר את קצב התפשטותם. מזונות בעלי ופי חם המעלים את הטמפרטורה באיברי גופנו ומחריפים את מצב העור והגרד בפסוריאזיס הם: מזונות חריפים, מטוגנים, וכמו כן שתיה מרובה של קפה ואלכוהול.


למאמרים נוספים של הכותבת: רפואה סינית

 

הסיפור של אלה

כשאלה הגיעה אליי , היא סבלה מהתפרצות חמורה של פסוריאזיס בכל הגוף, והיתה זקוקה לטיפול אינטנסיבי ששילב טיפול בדיקור  יחד עם צמחים סיניים שנועדו לנקות את הכבד, הקיבה והמעי הגס.

רעלים יוצאים מהגוף באחת משלוש דרכים: דרך העור, השתן או הצואה. המטפל מחליט מהי הדרך המתאימה ביותר למטופל ולבעיה. במקרה של אלה, היתה המטרה לנקות את הכבד והקיבה ולהוציא את הרעלים דרך המעי הגס, זאת כדי למנוע החמרה של רעלים שיוצאים דרך העור.

אלה קיבלה התאמה תזונתית במשך כל הטיפול. לאחר שבועיים של דיאטה שנועדה לנקות את הכבד, הוספנו בהדרגה סוגים שונים של אוכל. למרות שלא זו הייתה מטרת הטיפול, .הורידה אלה ממשקלה 17 ק"ג במהלכו.

שיפור הורגש כבר לאחר שבועיים: עורה של אלה התבהר ונראה טוב יותר, וגם ההרגשה הכללית השתפרה.  לאחר מספר חודשים השיפור היה ניכר  ועברנו לטיפולים של פעם בחודש או פעם בחודשיים כדי לשמר את התוצאות.

שנה  אחר כך, נכנסה אלה להריון והיא עדיין ללא פסוריאזיס. היום, כמעט 4 שנים אחרי, היא אינה סובלת מהתקפים חוזרים ומצבה הגופני מצוין.

המאמר התפרסם לראשונה  באתר של ד"ר רויטל שבי - אמנות בטיפול סיני

ד:ר רויטל שבי, מומחיתלרפואה סינית ונטורופתיה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב