דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התחברות מחדש: ראיון אישי עם אריק פרל 

מאת    [ 10/06/2010 ]

מילים במאמר: 807   [ נצפה 2738 פעמים ]

דר' אריק פרל מתגורר בלוס אנג'לס, הוא ושיטת הריפוי שלו באמצעות התחברות מחדש Reconnective Healing ו The Reconnection
מעוררים עניין רב בקרב רופאים מובילים וחוקרים רפואיים בבתי חולים ובאוניברסיטאות ברחבי העולם.


דר' פרל מלמד אנשים כיצד לרפא אחרים ולרפא את עצמם, בעזרתם של תדרים חדשים הנמצאים בפעם הראשונה נגישים לאנושות. מעל 70,000 איש ברחבי העולם מטפלים ,בניהם 10% אנשי  רפואה:רופאים,אחיות,תראפי סטים וכו'. מטפלים בתדרי התחברות מחדש.  השתתף בסרט living the matrix- וכתב את רב המכר שתורגם ב-32 שפות בעולם: התחברות מחדש -"רפא אחרים רפא עצמך"


הילדות

כילד סיפרו לי שקלטתי דברים במהירות אך השתעממתי מהם מהר. הייתי בעל דמיון פורה וסקרנות מילאה את חיי. מגיל צעיר מאוד מצאתי את עצמי שואל שאלות ומביך את המורות בשאלות על על טבעי . ביתי היה מצע מעניין למפגשים עם אנשי רוח , אומנים ובעלי עניין.כך שגם בהיותי ילד נהניתי מהאווירה המגוונת והסקרנות מצאה שותף.

תחנות משמעותיות בדרך

זיכרון אהוב מילדותי הוא סבתי היקרה, אישה ממוצא רוסי יהודי ,מלאת חיים עמה ביליתי את הבקרים בקטיף תותים ובהכנת ארוחת בוקר.

כלבתי היקרה סילק שהייתה עימי מרגע הולדתי עד גיל 10 שבהם סיימה את חייה, היה עוד רגע של פרידה מדמות אהובה ומוכרת עליה התרפקתי בגעגועים.  הרגע בו נסעתי לישראל ללמוד באוניברסיטת ירושלים שם חוויתי את אחת השנים היפות והמשמעותיות בחיי.

הבחירה בכירופרקטיקה כמקצוע אשר אפשר לייעוד לעזור לאחרים להתממש.  החוויות הראשונות בהם חוו אנשים ריפוי והמסע בעקבות הריפוי שהביא לכתיבת ספרי:  התחברות מחדש –"רפא אחרים רפא עצמך "

רגעי משבר

מרגע בו החלטתי לבדוק (כמה שניתן היה לבדוק) מה קורה לי או ליתר דיוק מה קורה לאחרים בזמן ריפוי,נחשף בפניי עולם שלא ידע להסביר, להנחות ולתת לי כלים מה עושים?מה נכון.כל אחד אמר לי מה לעשות וכל אחד גרם לי להפנים עוד פחד ,עוד אמצעי …  יצאתי מבולבל,חווה תסכול כי הריפוי איבד מעוצמתו ולא הבנתי מה עשיתי לא נכון?!

ברגע שהחלטתי לעזוב את הדברים,לתת לכל הפחדים המבוססים על הגנות,דעות קדומות ,וצעצועי הילינג –כלים שונים ואמצעים שונים ליצור אווירה כזו או אחרת ,  גיליתי את האמת הפשוטה והנקייה שנמצאת בתוכי והיא פשוט -להקשיב לה.אז חוויתי את התחושה המרגשת כמו ילד שניגלה בפניו עולם חדש ,סקרן ומלא התרגשות…מזכיר לכם איזה ילד?!

מתי אדם קורא לעצמו מורה או מטפל?

הרופא, מורה,הילר -  הם פה בשביל ללמד את האחרים, הם האחריות שלנו להמשיך וללמד את הלקוחות שלנו בכדי שהם ימשיכו ללמד אחרים. אנחנו ילדי האלוהים –כלי ריק שבא לפה לאימא אדמה להתמלא , אנחנו צריכים ללמד אותם והאמת היא שהם חזרו בחזרה לכאן ללמד אותנו להיות כלים ריקים בחזרה. אנו חייבים להתבונן בהם ללא שיפוט. ביום שהם באמת יבינו את המסר, הרווח שלנו הוא הפנים שלהם כשהם מסתכלים עלינו ואומרים כשאגדל אני רוצה להיות כמוך!

שילוב דרך רוחנית עם מציאות יומיומית

דרך רוחנית היא דרך חיים המשתקפת בכל מעשה בחיי היום יום של האדם. אין דרך רוחנית מוקצבת לזמן, מקום או חברה. הביטוי של הרוח ביום יום הוא ליישם הלכה למעשה את עקרונותיך, דרכך וביטויים בכל צעד אפשרי. מרגע שאתה נכנס לסופרמרקט ועד הרגע בו אתה מלמד. ומאותו הרגע בה אתה נכנס הביתה והופך להיות אב או אם.

אדם רוחני בעיני הוא...

אנו הרוח-בחיינו את החיות . חלק מהחוויה הרוחנית היא לגלות את האמת ואת התחושה של מי אנחנו באמת? לגלות את הרוח כאן על פני היקום .האמת והחושים הם שיזכירו לנו לגלות שאנו הרוח !

ספר/סרט משפיעים

הסרט שהשפיע עליי:  " התחייה " –של אלן בורשטיין, סרט לא דתי אך מעניין, מבוסס על אישה בשם עדנה מאי שלאחר תאונת דרכים מתה על שולחן הניתוחים…רק כדי לחזור חזרה לחיים. זמן קצר מאוחר יותר היא מגלה שיש לה כוח לרפא –מעין "הנחת ידיים" מרפאת. היא הייתה נוגעת באנשים ומכניסה לתוכם תדר של אהבה, משחררת אותם מסימפטומי המחלה .. ומאפשרת להם להירפא.

שני היבטים מעניינים חיברו אותי לסרט זה: האחד הסבתא של עדנה קראו לה סבתא פרל, שאמרה מעניין שאנשים זקוקים למחלה בכדי לקבל אהבה !וזה היופי בהבנה של הסרט. זהו אחד ההיבטים עליהם אני כותב בספרי –שהאינטליגנציה האלוהית יודעת מתי ואיך לרפא את האדם ואם בכלל.  דבר שני –הדמיון של החוויה החוץ גופית אותה עברה עדנה גיבורת הסרט לבין מה שאימי עברה בלידתה אותי. התיאור בסרט תיאר במדויק את החוויה של אימי וחשתי שכל פעם מחדש אני מציץ לתוך משהו מוכר….משהו שאני כמעט זוכר…..

ספר שהשפיע עלי - מפתחות חנוך- דר' גץ גיימס הורטק.  זהו ספר שהשפעתו על חיי מרובה .מה שמאוד מעניין גיליתי שלושה דברים שאי אפשר לעשות עם הספר הזה: לדפדף,לקרוא ולהבין. חוץ מזה זהו ספר מעניין, בעיקר פרקים 314 ו-317 לפעמים מבינים חלק , לפעמים חלק אחר ולבסוף מבינים הכול, ועם זה התוכן של הספר הזה הוא מפתח לגלות עמוק יותר את ההבנה של הריפוי החדש שנקרא הריקונקטיב הילינג-Reconnective healing שחוקרים מחפשים ונמצא כאן נגיש על הפלנטה בפעם הראשונה. כפי שהסופר דר' ג.גיימס הורטק אומר: מפתחות חנוך הוא תיאוריה הריקונקשיין Reconnection -התחברות מחדש הריקונקטיב הילינג –Reconnective healing  הם המעשי של אותה עבודה והבנה.

התפרסם לראשונה באתר של "בנתיב הרוח" - התחברות מחדש

יעקב - איתי סמלסון וליאת ספארק - סמלסון --- בנתיב הרוח - רוחניות מחוברת לקרקע והתחברות מחדש - טיפולי הילינג, התחברות מחדש, הרצאות, סדנאות, קורסים, יעוץ בצמתי חיים. http://www.bentiv.com>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב