טיולים מאורגנים לגרמניה וגם לאוסטריה - מסע קסום בין הרים ואגמים

מאת    [ 31/05/2010 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 5341 פעמים ]

טיולים מאורגנים לגרמניה ואוסטריה מתחילים בדווקא נתב"ג. בשדה התעופה בן גוריון נפגשנו עם המדריך וטסנו למינכן . עם הנחיתה יצאנו לביקור באחד מאתרי החובה לכל יהודי וישראלי המבקר במינכן, המשמר את אחת התקופות הנוראות שעברו על העם היהודי, מחנה הריכוז דכאו. המשכנו לסיור בעיר במהלכו ראינו את כיכר אודאון, בית העירייה החדש ובית העירייה הישן, כנסיית גבירתנו - סמל העיר, שער קרל והמדרחוב.

טיולים מאורגנים - ביום השני היה יום מהנה לאורך ה"דרך הרומנטית". עברנו על פני עיירות וכפרים שהזמן בהן עצר מלכת, עיירות שאווירת ימי הביניים השתמרה בהן עד היום שוטטנו בסמטאות הציוריות. את היום השלישי התחלנו בנוף הרים קסום ומתפתל בין הרים מיוערים ופסגות הרי האלפים המרשימים של גבול גרמניה אוסטריה. המשכנו עם צוות קווי חופשה לאוסטריה ונסענו לעירו של מוצארט, זלצבורג. ביקרנו בגני מיראבל הנפלאים, בו צולם הסרט "צלילי המוזיקה", המשכנו לעיר העתיקה, דרך הנהר החוצה את העיר וצפינו על הקתדרלה המרהיבה וכן על ביתו של מוצארט, הלכנו לאורך המדרחוב וסיירנו בשוק הציורי.

גם טיולים מאורגנים לגרמניה ואוסטריה מאפשרים יום חופשי להשלמת ביקורים עצמאיים או קניות וכך היה ביום הרביעי. המעוניינים יכלו לצאת (בתשלום) לטיול לאזור פוסן וגרמיש ואגם קונסטנץ. תחילה ביקרנו ב"נוישוונגשטיין", טירתו המפורסמת של המלך לודויג השני - המשוגע, ששימשה השראה לוולט דיסני בסרט "סינדרלה". ערכנו תצפית מהגשר המפורסם וסיירנו באזור, שהוא תחילתו של ה"דרך הרומנטית". המשכנו לסיור בעיירה "גרמיש" על גבול הטירול הגרמני, צעדנו לחנויות המיוחדות ולגלריות הציוריות במדרחוב הקסום.

היום החמישי היה קסום. טיילנו באזור חבל טרול ההררי. ביקרנו בעיירת הסקי קיצבהיל הידועה והמוכרת ממנה המשכנו לסאנט יוהן הקסומה השוכנת בליבו של רכס האלפים. נסיעה דרך נופי הרים כמו מתוך אגדות. למחרת ערכנו ביקור באחד ממקומות הטבע ונוף הרים פראי מהיפים באוסטריה. העפלנו במעלה ה"גרוסגלוקנר", ההר הגבוה באוסטריה, המתנשא לגובה של 3798 מ', ולא החמצנו את אחד מהמקומות היפים באוסטריה "צל אם זיי", שם ערכנו תצפית על האגם המדהים וסיירנו בעיירות הציוריות.

טיולים מאורגנים לגרמניה וגם לאוסטריה נגמרים מהר כשנהנים וכך הגענו ליום האחרון. נסענו דרך נוף הרים מדהים לאינסברוק, בירת חבל טירול. עיר עתיקה היושבת על גדת נהר ה"איין". ערכנו סיור רגלי במהלכו ראינו את שלטי הרחוב המפורזלים, בית העירייה, "גגון הזהב", והקתדרלה הברוקית המרשימה על שמו של הקדוש ג'ייקוב. בתום הביקור נסענו דרך מראה מתוך ספרי האגדות של הרי האלפים ונוף עמקים אל אחת העיירות הקסומות והרומנטיות של אוסטריה, זיפלד. בתום הסיור נגמר הטיול והועברנו בטיסה לישראל. טיולים מאורגנים לגרמניה וגם לאוסטירה מיועדים בדרך כלל לקהל מטיילים מבוגר ופחות לילדים ולצעירים.