דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלמונית גדולה פרח המיניות ,תמציות פרחי ארץ-ישראל 

מאת    [ 31/05/2010 ]

מילים במאמר: 877   [ נצפה 3917 פעמים ]

חלמונית גדולה
Sternbergia clusiana
צומת להבים
מיניות

כדי למצוא את החלמונית הגדולה יצאתי ביום שמש של אמצע אוקטובר לצומת להבים שעל יד באר שבע. שלושה קילומטר מזרחית לצומת החניתי את הרכב במקום הנקרא "חניון חלמוניות להבים", מהחניון פסעתי רגלית מזרחה ואחרי 400 מטרים בתוך גיא קטן פורחים מאות כתמים צהובים של פרח החלמונית הגדולה. הפרח נחשב על ידי רבים כאחד מהיפים והגדולים של ארצנו (5-8 ס"מ) ולו כוח משיכה (המיצג מיניות) הגורם לרבים מאיתנו לעלות על הרכב ולנסוע דרומה כמה ימים אחרי הגשם הראשון של אוקטובר כדי לצפות בפרח יפה זה.

חלמונית גדולה מטפלת בתחום הנקרא מיניות האדם: מיניות, זו היכולת של האדם להגיע לקשר אוהב ואיכותי באמצעות חיבור אינטימי עם הזולת, המאפשר לו לקבל ולתת עונג מיני המורגש בגוף הפיזי והנפשי כתענוג. כאשר האדם מסוגל לכך הוא יחווה הנאה מקיום יחסי מין, יחווה אורגזמות וסיפוק ממערכת היחסים.

מין הוא קודם כל כלי של חיבור בין בני אדם. כאשר היחסים מושתתים על אהבה וכבוד לבן הזוג, יחסי המין מאפשרים לנו לחוות את חווית האיחוד המהנה, במקום הרגשת הבדידות והעצב שיכולה לנבוע כאשר יחסי המין אינם כאלו .

כאשר האדם מגיב לתמצית של חלמונית גדולה מתמציות פרחי ארץ-ישראל מעיד הדבר על כך שהוא חוסם את אנרגיית החיים שלו (את המיניות שלו) ומונע מעצמו את הדחף לאיחוד, לקשר מיני מספק הגורם להסרת המחסומים שיצר בינו לזולת..

תמצית של חלמונית גדולה מתמציות פרחי ארץ ישראל מטפלת באנשים שהמחסום או המחסומים המיניים שלהם נוצרו עוד בילדותם. המורים הראשונים שלנו לחיים היו הורינו. לכן אם המיניות של הורינו הייתה חסומה, ו/או אם הורינו התייחסו למין כמשהו אסור, שמרני, מלוכלך, זנותי וכו'. הרי שבתמימותנו אמצנו את הרעיונות שהיו להורינו על מין והפכנו אותם לרעיונות שלנו.

זהו תהליך שנעשה באופן אוטומטי. כילדים תשומת הלב שלנו הייתה מופנית אליהם, מהם רצינו ללמוד על העולם, הם היו כאן לפנינו לכן האמנו להם בלי לערער. כך קלטנו בגיל צעיר את רוב האמונות שלהם על מין שישפיעו על חיינו בהתבגרותנו, בלי שנהיה מודעים לכך הפכנו להיות העתק של האמונות של אבא ואמא שלנו.

חלק מהאמונות שלנו על מין נוצרו גם מהתנסות שלילית. אם בגיל צעיר נגענו באיברינו האינטימיים וחווינו הנאה, והורינו שהבחינו בכך כעסו והענישו אותנו על המעשה. הוטבעה בנו האמונה שגופינו, זה שגרם לנו הנאה כשנגענו בו, אסור במגע. אמונה זו היא כה חזקה שהיא יכולה להוביל אותנו לחוויה של פחד והימנעות מיחסי מין בכל פעם שמגע אינטימי בבגרותנו יעלה על הפרק.

תמצית של חלמונית גדולה מתמציות פרחי ארץ-ישראל מטפלת גם בנשים שעברו הטרדה מינית. התמצית עוזרת להן לשחרר את הזיכרון מהאירוע הגורם להן לחוש אי - נוחות כאשר גבר נמצא בסביבתן, ולהתבייש במיניותן. לעיתים המתח אותו הן חוות בנוכחותו של גבר הוא כה רב שכאשר הן מגיעות כבר לקיים יחסי מין הן אינן יכולות להירגע וליהנות ממנו. התמצית עוזרת לנשים לראות שלא כל גבר הוא מטריד ולהירגע כאשר היא מקיימות יחסי מין.

חלמונית גדולה של תמציות פרחי ארץ-ישראל מטפלת בגברים הסובלים משפיכה מוקדמת או בחוסר יכולת להגיע לזקפה. בהנחה שהבעיה איננה אורגנית, כמו תרופות ליתר לחץ דם או סוכרת. התמצית עוזרת לגבר להבין כי הוא מפחד, מפחד מאובדן כוחו, אונו, מהדימוי שלו כגבר רב כוח בעיני עצמו ולכן הוא מתקשה להעניק את אנרגיית המין שלו לבת זוגו תחת השפעתה של האמונה שנתינה מחלישה אותו. במצב זה בנוסף ללקיחת התמצית יש לחקור את עולם הדימויים והאמונות של האדם הגורמים לו לפחד מכוחו שלו.

יש נשים המגיבות לתמצית של חלמונית גדולה מתמציות פרחי ארץ-ישראל שאינן יכולת להגיע לאורגזמה. לעיתים הסיבה לכך היא בצורך להיות בשליטה ולהיות היוזמת. כמובן שבמצב הטבעי לפעמים האישה תרצה להיות בשליטה ולפעמים תאפשר לבן הזוג שלה להיות הדומיננטי. התמצית עוזרת לאישה להפסיק לפחד מכוחו של בן זוגה ומכוחה שלה. כמובן שכדי לפתור את הבעיה יש צורך בבן זוג עדין וסובלני שיקבל אותה כפי שהיא ויאפשר לה עם הזמן ביחד עם תמצית החלמונית הגדולה להיפתח.

תמצית של חלמונית גדולה מטפלת גם בגברים שהם בעלי דחף מיני חזק הבא ביחד עם רצון לקבל ולא לתת. לאדם כזה יהיה צורך עז בבנות זוג רבות מבלי שתהיה לו היכולת לתת מעצמו. ברוב המקרים הוא יגיע לפגישת יעוץ בגלל שהוא יחוש ריקנות, אותה
ינסה למלא במספר רב של בנות זוג. התמצית עוזרת לאדם להבין כי רק כאשר הוא יהיה מוכן לצאת מהאגואיזם שלו ולקבל את עובדת חוסר הסיפוק כבעיה אותה ניתן לפתור רק דרך שיתוף ואינטימיות עמוקה עם בת זוג אחת, רק אז ניתן יהיה להמשיך הלאה בטיפול.

אחת מהתופעות המעניינות הוא חוק הדומה מושך דומה, יש מקרים רבים בהם גבר עם קשיים בזקפה מוצא אישה כבת זוג שיש לה קושי להכיל חדירה, בדרך כלל אנשים אלה מגיעים לטיפול כאשר הם מאשימים את בן הזוג שלהם בבעייתם. חלמונית גדולה מתמציות הפרחים של ארץ ישראל מאפשרת לזוג כזה להבין שכל בעיה היא קודם כל בעיה פרטית ושחוסר היכולת לראות אותה ככזו הופכת אותה לבעיה זוגית. רק כאשר האדם מבין שהפתרון טמון בו ולא בבן הזוג אפשר להתחיל ולפתור אותה.

תמצית של חלמונית גדולה מתמציות פרחי ארץ-ישראל מכוונת את בני האדם להודות בינם לבין עצמם בקשיים האישיים שלהם. בדרך זו יחד עם מחויבות לקשר הזוגי ובתוך הקשר הזוגי, האדם יכול להעניק אהבה ותמיכה לבן הזוג שלו ולפתח את הקרבה הדרושה להסרת המחסומים שיצר. כדי להגיע ליחסי מין מהנים ומספקים עלינו להבין שאנו זקוקים לבן הזוג שלנו ולכן עלינו לצאת מהאגואיזם הגורם לנו לחשוב רק על עצמנו. כשנהיה מוכנים לתת מעצמנו לבן הזוג שלנו, ועם הזמן נפתח חמלה וסבלנות נוכל להגיע לאמון הדדי ולכבוד לו אנו ראויים בינינו, אז ניפתח למיניות מספקת והדדית.

נתן אמסטר
תמציות פרחי ארץ ישראל
אתר הבית: www.holylandessences.com



נתן אמסטר  בעלים ומיסד של תמציות פרחי ארץ-ישראל .http://www.holylandessences.com                                                           טל:03-6043242 begin_of_the_skype_highlighting              03-6043242      end_of_the_skype_highlighting



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב