דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בן 10 

מאת    [ 27/05/2010 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 2491 פעמים ]

היתה תקופה בחיינו (המכונות גם ילדות ) כאשר לא היינו להתגבר עם הציניות שכל המשחק מורשה היתה מוצצת. למעשה, אנחנו יכולים כנראה שם חבורה שלמה של 8 - ו 16-bit משחקים המבוססים על סרטים מצוירים פופולרי הסרטים היו המון כיף מחוץ העליון של הראש שלנו. המצב נראה שונה, עם זאת, מאז מכונות 32-bit הכה את הסצינה, וכל עניבה במשחק הוא נמנע בדרך כלל מתוך העיקרון של "גיימרים רציניים."

אני, גם אני ככה, אז להגיד אני לא התרגשתי מאוד על חדש בן 10 משחק XBLA WiiWare / היה בלשון המעטה. כאשר אני באמת שיחק את המשחק, לעומת זאת, מצאתי את עצמי הרבה יותר עניין. אני לא אעמיד פנים שאני מיטיבים עם רכוש בן 10, אבל אני חושב את הגימיק המרכזי של הסדרה - בחור בשם בן טניסון, אשר יכול להפוך עשר צורות חייזרים שונים כדי להילחם הרוע - יש לו את הפוטנציאל להפוך להיות מכונאי באמת באמת, משחק נהדר. Capcom רק לדמיין או Konami בימים נס לוקח את הרעיון ולהפוך אותו למשחק פעולה. זה לא יהיה מדהים?
לכן, כשראיתי בן 10: Alien Force: עלייתו של הקס היה 2D, sidescrolling פעולה / כותרת חיפושים, הוקסמתי. אמנם היו כמה אחרים בן 10 כותרים שפורסמו על ידי מו"ל ים שונים, שאף אחד מהם לא עשו באמת גלים בכל מקום מלבד הסדרה "fanbase הצעיר. על סמך הקטע הקצר שיחקתי בלילה Gamer Konami של 2010 אירוע, זה בהחלט יש פוטנציאל למצוץ לא רק לא, אבל להיות כותרת קטנה ונחמדה בזכות עצמו.

בן מתחיל את המשחק בדיון קריאת מצוקה, אבל באותו זמן, הוא מוגבל באמצעות רק שלוש צורות של חייזרים שונים שלו. (למותר לציין, כי יותר להיות נעולה כשחקן מתקדם). הוא עובד דרכו 2D, sidescrolling בשלבים מלא מלכודות וחידות מסובך כי הוא חייב להשתמש בכוחות הזרים שלו כדי לנווט סביב. אם יש נבט זוהר הקיר, הוא יכול לשנות צורות לגייס צמח לגדול לספק פלטפורמה לעמוד עליה. אם יש דלת pesky כי לא יפתח, הוא משתנה לצורה אחרת ומשתמש חשמל כדי להפעיל את מתג כמה חדרים למטה. אם הוא נרדף על ידי אויביו, הוא יכול להפוך יצור ענק שיכול לנפץ דברים מסביב לכל נזק עצום. יסודות משחק כיף בבירור הנוכחי, אבל היו כמה אלמנטים מטרידות בהווה וכן - הלחימה היא קצת מגושמים, איתך ועם אויבי נע כמו מולסה עם שביתות שלך. ובכל זאת, ממה שאני הולך לשחק, המשחק נראה מבוסס יותר סביב חיפושים חידות לפתור יותר קרבית, כך עשוי לקבל עוברים המוצר הסופי.
קושי גם נראה עקבי למדי, גם אני יכול לפוצץ דרך כמה שלבים עם שריטה קטנה במקום שאחרים היו קצת יותר deathtraps מיידיות. בן 10: Alien Force: עלייתו של הקס נראה להיות פלטפורמה מוצקה / משחק הרפתקה - אם אתגרים וחידות להישאר מעניין המעצמות לך לזכות מאוחר יותר כיף להשתמש בו, ואז אתה יכול להוריד קצת משתלם על שלך הידיים. יכולתי לראות שהוא עדיין קצת מחוספס במקומות, אבל בסך הכל, זה עלול להיות רק אחד מאותם כותרים נדירים מורשה האחרונים כי לא לגמרי לינוק. כמובן, נצטרך להמתין עד מאי את המשחק של 2010 שפורסמו לראות כמה צודק (או טועה) אני.

רוני לושי שחקן באבלס מושבע, מסקר משחקים ידוע וכם בין השאר חובב כלבים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב