דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על השמנת יתר וכיצד נלחמים בה? 

מאת    [ 24/05/2010 ]

מילים במאמר: 599   [ נצפה 2829 פעמים ]

השמנת יתר הינה אחת הבעיות המרכזיות במציאות של ימינו. בעשור האחרון בעיה זו הספיקה לחדור לכל מדינה כמעט והיא מהווה גורם עיקרי למחלות קשות ומרובות. מדענים רבים ואף מכוני מחקר שלמים קמים כעת בניסיון למצוא את הפתרון להשמנת היתר הכלל עולמית.

בעקבות מחקר של מדענים יפנים אשר התחקו אחר הרגלי אכילה נמצא כי הסיכויים להשמנת יתר גבוהים פי 3 אצל אנשים שלא לועסים מספיק טוב את מזונם ובולעים אותו במהירות כמו גם אלה האוהבים לאכול עד שובע, מאשר אנשים הלועסים היטב את מזונם ואוכלים מנות קטנות יותר של אוכל.

דוקטור הירויאסו איסו ועמיתיו מאוניברסיטת אוסאקי, יפן, בחנו את הרגלי האכילה אצל קבוצה גדולה יחסית של מתנדבים, כ-3000 גברים ונשים יחדיו. כמחצית הגברים לערך ומעט יותר ממחצית הנשים הנבדקות הודו כי הינם רגילים לאכול עד שובע. כמו כן, קרוב למחצית הגברים וכשליש מהנשים ענו כי הם לועסים במהירות.

הממצאים מוכיחים באופן חד-משמעי את השפעת כמות האוכל וטיב הלעיסה על משקלם של האנשים: סיכוי המתנדבים שנוהגים לאכול עד לשבעותם להשמין יתר על המידה כפולים מאלה שהרגילו את עצמם לאכול מנות קטנות של ארוחות ובנחת.

המסקנה המהותית והמשמעותית ביותר של המחקר הנה שהסיבה לתופעה של השמנת יתר נובעת מהתפשטותן והצלחתן של רשתות מזון מהיר אשר נראות מפתות בשביל הצרכן הממוצע. כל התבשילים והארוחות ברשתות המזון המהיר עשויות מחומרים העשירים במקורות אנרגיה מהמזון הביתי, המנות גדלות עם השנים וסך הכל ארוחה ברשת מזון מהיר אינה כל-כך יקרה, כלומר אדם ממוצע יכול להרשות לעצמו ארוחה-שתיים בחודש מבלי להרגיש אפילו בכך שהכסף אוזל.

לפיכך, ניתן להסיק כי המדענים היפניים מטילים את רוב רובה של האחריות על מחזיקי רשתות המזון המהיר ("פאסט פוד"). בעיני המדענים, הפתרון האופטימאלי לבעיה של השמנת יתר טמון בשינוי מיידי בהרגלי האכילה של העולם בכלל וישראל בפרט.

אמנם כורח המציאות הישראלית מכתיב את חוקיו והגברת מהירות החיים הופכת לבלתי-נמנעת, אך יחד עם זאת, האחוזים של אנשים הנוטים לעודף משקל וגרוע מכך - להשמנת יתר קטסטרופאליים: 46% גברים ו-33% נשים נמצאו היום כבעלי עודף משקל ואילו 26% מהנשים ו-20% מהגברים הינם בעלי סטאטוס חמור של בעלי השמנת יתר. והנה עוד מידע סטטיסטי ממנו אי-אפשר להתעלם: כ-64% מהילדים שלנו סובלים מהשמנת יתר רצינית.

אם כך, מה עלינו לעשות על-מנת לפחות לעצור את מכת המודרניות, אם יש לנו כבר הרגלי אכילה מאוד מסוימים ונורא קשה לשנות משהו בגיל מאוחר יחסית? מהם האמצעים להיראות חטובים, יפים ולחוש בבריאות ובביטחון עצמי? היכן עלינו לחפש את המטמון שיעזור לנו להתמודד עם הבעיה האיומה של השמנת יתר? המומחים המובילים של רשת מרפאות "SUN" עשו הכל בכדי לאפשר למיליוני ישראלים להרגיש את עצמם צעירים ומלאי מרץ שוב, אחרי שנים רבות של עייפות וחוסר אנרגיה, כאשר ההשמנה הייתה לצידם.

מאחר וברשת-"SUN" מבינים כי האחריות על השמנת היתר המשתרעת על העולם המודרני כולו אינה רק בידי רשתות המזון המהיר, אנשי המחקר הישראלים  ישבו ימים ולילות ופיתחו את השיטה החדשנית והאפקטיבית ביותר של המלחמה בשומן השנוא. שיטת ה- LipoSlimהייחודית  כוללת את הדיאטה ההיפו-אלרגנית (זאת שלא גורמת לאלרגיה) עתירת חומרים הקושרים רדיקאלים חופשיים, חומצות שומן שגוף האדם אינו מייצר ועוד אינספור חומרים חיוניים ביותר בשביל גופנו. ולא רק זה. כיוון שלא די בתזונה בריאה, פיתחו המומחים את תוכנית הכושר הנהדרת שנמצאה כאחת המועילות ביותר תוך שילוב עם זריקות המכילות חומרים ממסי שומן הפועלים על אזור מסוים וכך בעצם השומן נעלם במהירות וללא צורך בניתוח פלסטי ושאיבת שומן פולשנית!

הטיפולים האלה מוצעים על-ידי רשת מרפאות "SUN"  הכולל את הדיאטה המאוזנת ביותר ולכן הבריאה ביותר, תוכנית הכושר והזריקות יאפשרו לכם לא רק להוריד את משקל הגוף ולשמור על משקל קבוע (מה שמאוד-מאוד חשוב בהורדת משקל) אלא גם להעלים את קפלי השומנים המפריעים כל-כך בדרך אל החיים הבריאים והמופלאים, חסרי עודף משקל, בעיות גב וקוצר-נשימה שתוקפים בדרך-כלל את בעלי השמנת היתר.

http://www.sun-clinic.co.il/aestheticmedicine/hebrew/mednewsh/lipotherapy_001.html

 

קליניקה "סאן" הינה רשת מרפאות ייחודית המחויבת לתוצאות בפתרון בעיות רפואיות ללא ניתוח ובזמן הקצר ביותר. הקליניקה עוסקת בפעילות אבחון וריפוי ב-9 תחומי רפואה: פרוקטולוגיה, כירורגיית כלי דם, אורולוגיה, סקסולוגיה, גניקולוגיה, מחלות עור, אורתופדיה, רפואה אסטתית וכירורגיה פלסטית. סניפי הרשת פרוסים ב-8 ערים בישראל: תל-אביב, חיפה, אשדוד, ראשון-לציון, נתניה, באר-שבע, כרמיאל וירושלים. ניתן לפנות אלינו בטלפון 1800-321-123 או באתר האינטרנט http://www.sun-clinic.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב